Rissie, wat een leuke foto! En gelukkig dat alles goed was. Bij ons staat de naam niet vast. We vinden beide 2 namen leuk, maar elk de andere van de twee leuker. Volgende week gaan we het kamertje verven enzo en dan kan alles erin. Ik kan niet wachten tot vrijdag..4d echo ❤️
Hier nog niet zo voortvarend als jullie moet ik zeggen. Kamertje moeten we nog aan beginnen, maar daar hoeven we eigenlijk alleen de meubels neer te zetten. Accessoires moeten we nog halen. Waren van het weekend naar Babypark, maar alles in zo ontzettend duur daar, dat we toch maar niks meegenomen hebben. Ik hoop bij de Action en de Xenos nog wat leuke dingen te kunnen halen (alleen is dat winkelen hopeloos, dus denk dat oma dat op zich gaat nemen) Naam zijn we ook nog niet uit, maar dat hadden we bij de eerste ook niet. We hebben een lange lijst en die wordt momenteel nog steeds iets langer. We gaan de komende periode de namen hardop gebruiken en er zo steeds meer afstrepen. Komt vanzelf! Verder gaat het lichamelijk erg zwaar. De BI is pittig en heb erg veel moeite om de balans te vinden tussen wat ik wel en niet kan doen. En tot nu toe moet ik elke dag de conclusie trekken dat ik teveel doe ondanks dat het al niet veel voorstelt. Dus daar loop ik wel een beetje tegenaan te schoppen, want het frustreert me momenteel enorm. EN wordt ook erg moe van de pijn. Mooie echofoto hoor RIssie!
Bedankt!! Spannend chanty vrijdag de echo! Het is echt mooi! Lijkt ne erg vervelend Jeszss om dingen te moeten laten! En dat je zoveel pijn hebt. Niet erg fijn als je dat nu al hebt en of tot week 40 moet! Ik vind het soms al lastig om dingen te moeten laten. Ik blijf bezig en gaan. Kan niet stil zitten maar soms moet het echt als ik last van me rug heb en harde buiken. Me hoofd wil gewoon door gaan maar me lichaam zegt stop! Lijkt me dan in jou geval helemaal moeilijk Jeszss! Sterke x
Ik herken het Jeszss! Ben nu ook nog maar voor de helft aan het werk en nog steeds die harde buiken en steken... En moe... pfff zo vreselijk moe... Sta al moe op... En inderdaad, je hoofd wil nog zoooo veel Hier ook moet de kamer van mijn dochter nog helemaal klaargemaakt worden, daarna is de babykamer automatisch klaar gelukkig... Een naam hebben we ook nog niet en over de kaartjes hebben we het al helemaal niet gehad Met mijn schoonvader gaat het steeds slechter, vannacht veel pijn gehad en gaat met extra medicatie niet weg. Zaterdag waren ze nog 35 jaar getrouwd, rare dag... Dus heb het gevoel dat het wel eens snel kan gaan nu..
Hier ook steeds harde buiken en erg moe, maar dat wil ook wel et een peuterpuber van 2,5 jaar pfff. Met het kamertje ben ik nog niet begonnen wel met de kleertjes want ja na een jongen en nu zwanger van een meisje heb ik niets haha.. Wij hadden bij de zwangerschap van onze zoon al een naam voor een meisje en die wilden wij graag gebruiken ,maar helaas gooiden kennissen roet in het eten en hebben zij de naam gebruikt.. nu hebben wij een andere naam en die vinden wij ook prachtig nu maar hopen dat niemand deze gaat gebruiken. moet zeggen dat ik een jongensnaam makkelijker vond Nijntje sterkte @Lady hoe is het met jou?
Sterkte Nijn, wat een rotsituatie (zacht uitgedrukt). Ik hoop dat je schoonvader nog even bij jullie mag blijven.... Simba hier was het ook omschakelen, jongensnaam hadden we al. Maar goed, we hebben nog tijd zat dus maak me er nu nog niet druk om. Overigens dacht ik dus ook niks aan kleren te hebben, maar blijk verrassend veel unisex kleertjes van mijn zoontje in de doos te hebben, zelf wat pakjes gekocht en gisteren bracht een vriendin een doos vol met roze langs ik zeg compleet! En idd die peuterpubers.... die kosten veel energei momenteel
Ook gefeliciteerd jeszss! Geeft een fijn gevoel he 24 weken! Sterkte Nijntje! Ik heb al wel de adressen gedaan voor de geboorte kaartjes,en een beetje rond geneusd. Wat een keus om scheel van te worden!! Ze zijn allemaal leuk en lijken op elkaar. Aan baby kleren ben ik helemaal verslaafd. Wil het liefste iedere week wel iets kopen!
Hoi meiden! Gisteren de 3D echo gehad, wat een beleving Echt heel bijzonder om nu al even naar binnen te kunnen kijken. Hier ook al af en toe last van mijn stuitje en onderrug, zeker als ik teveel heb gedaan. Harde buiken heb ik naar mijn idee nog niet gehad, zou iig niet weten hoe het aanvoelt. Zaterdag al weer 26 weken zwanger
Bijzonder Susanne om even naar binnen te mogen kijken.. wij lopen gelijk op ben morgen ook alweer 26 weken. Maandag afspraak in het ziekenhuis over de bevalling/keizersnede.. 14 okt afspraak bij de vk
Mooie foto suus!! Bijzonder he. Vind zo knap dat het allemaal kan tegen woordig. Spannend Simba! Ja de tijd gaat ineens snel. Ik heb alleen last van me rug en harde buiken als ik te veel doe. Nou heb ik sinds 2 dagen als ik uit bed komt van die steken rechts in me onderbuik. Voelt aan als 1 of ander beurs plek.wat dit nou weer is geen idee ,,,? Overdag heb ik er geen last van.
Wauw Rissie en Suus!! Mooie foto's!!! Nijntje sterkte met je schoonvader.. hoop zo dat hij er nog een tijd bij mag zijn! Jeszss vervelden zeg al die klachten kan je evengoed wel een beetje genieten?? Hier babykamer nog niet af.. laatste klusjes worden gedaan. Vind het heel moeilijk voor accessoires op de kamer. Ik houdt niet van nijntje en winnie de pooh dus blijft er niet veel over haha Naam zijn we bijna over uit.. twijfelen ook nog over 2
Mooi suus, bijzonder dat je al zo goed kunt zien hoe de beeb eruit ziet. Ik geniet volop mataraa! Al dat gespartel in mn buik maken de klachten waard. Op af en toe een flinke baaldag na Wat fijn dat jullie bijna uit de naam zijn! En accessoires kun je aan zoveel meer denken dan mijn of pooh, gehaakte mandjes, mooie knuffel (beer, of van happy horde), fotolijstje met foto van je buik, een grote rieten mand, leuke kapstokhaakjes met daaraan een mooi slaapzakje of een houten hart. Kan nog wel even doorgaan Hier iemand gevonden die voor weinig geld een wiegdeken en ledikant dekentje voor me gaat haken, zo blij mee!
Matara ik hou ook niet zo van nijn en poeh enzo. Wij hebben gewoon allerlei kleurtjes, en een boom tegen de muur met beestjes.manlief vind uiltjes leuk,dus hebben we paar van die leuke gekleurde uiltjes in het raam kozijn.paar van die gekleurde vogelhuisjes op een plankje gezet. Je kan zoveel kanten op. Gebreide en gehaakte dingen vind ik ook leuk! Vanmorgen toch nog maar even de vk gebeld,was toch niet zo gerust over me buikpijn,de steken en het beurse gevoel wat ik nu okk heb als ik opsta of loop. Volgens haar is het bandenpijn. Hebben jullie ook dat je de baby de ene dag meer voelt als de andere? Bij mij is ze de ene dag super druk en dan weer rustig. Morge begin ik met de eerste zwangerschapsyoga les,ben benieuwd!!
Gelukkig Jeszss! Jaaa ik houd zo van gehaakte dingetjes enzo.. echt dat landelijke zeg maar. Voor mij worden ook de ledikantdekens en omslagdoek gehaakt. Zo leuk! Maar voor aan de muur.. pff.. leuke ideetjes staan er tussen!! Heb op 1 muur steigerhout behang dus ben dan al snel bang dat het te druk wordt op die muur. Heb ook geen vensterbank ofzo.. Ja de ene dag voel ik de baby meer als de andere.. wat helemaal leuk is, is als ik zwemles geef en dan uit het water ga.. dan is ie aan het trappen joh van hup mam ga weer het water in haha Maar dat is ook niet iedere x zo.. Heb nu wel meer vij elke steekje dat ik denk ohjee niet nu al! Dat schiet dan even snel door je hoofd heen. Dus ik snap heel goed dat je gebeld hebt Rissie!
Hierbij een impressie van onze baby kamer.. nog niet klaar! Commode zelf aan het opknappen en de laatste klus/verf dingen nog doen zal van de week meer fotos plaatsen
Leuk begin van jullie kamertje matara!! Hou ook van steigerhout/behang en sterretjes!! Zal van de week ook eventjes een foto maken van ons kamertje. Haha grappig dat de kleine daarop reageert als je uit het bad komt. Ik had vorige week best een vast ritme kwa werk,dus voelde ik haar ook geregeld op ongeveer de zelfde tijden. Nu deze week heb ik een onregelmatig ritme dus de kleine ook denk,zo ie zo voel ik der altijd s avonds,nu had ik dinsdag echt een rustige dag en voelde haar bijna niet alleen s avonds,gister was ze super druk en vandaag voel ik der ook weer minder.heb liever dat ze Lekker druk is dan weet ik dat het goed gaat daar binnen,hihi Vandaag zo'n leuk jasje gekocht en schattige boots😍!!! Ja vond het toch een beetje eng,dat ik s nachts omdraai en aan 1 kant stekend beurs gevoel had,en dan vooral met opstaan uit bed dat eerste minut me buik vast moest houden voor me idee,tot vandaag kreeg ik het ook met opstaan vanaf de bank en met lopen.dacht toch de vk maar even bellen voor de zekerheid.de bandenpijn in de eerste paar weken voelde namenlijk heel anders.maar ze zei het wordt nu zwaarder en je baarmoeder maakt waarschijnlijk een groeispeurt waardoor je meer last hebt.
Als ik ga zitten en opsta ondersteun ik ook vaak mijn buik. Dat helpt! En als ik ga zitten doe ik ook vaak mijn benen iets uit elkaar alsof je gaat hurkend zitten zeg maar. Ook met omdraaien in bed heb ik pijn dus ik herken het helemaal! Nu weet ik ook waar het door komt Jij had toch ook zo'n rose klamboe? Vind ik ook zo leuk! Ik twijfel of ik een klamboe ga nemen.. Ja ik heb ook liever dat hij druk is hoor! Dan maar niet slapen zeg maar haha Van de week voor het eerst een voetje/elleboog gevoelt en dat was zooo mooi! Hoop dat ik dat vaker vanaf de buitenkant mag voelen. Ik heb nog geen ritme gevonden hoor. Ik weet dat als ik ga slapen hij zich even meld en dat vind ik het belangrijkste. Maandagavond op verzoek van VK naar een voorlichtingsavond over de bevalling! En over 2 weken ong een controle met vl erbij zodat we de bevalling gaan bespreken.. ooo wat komt het al dichtbij zeg en wat gaat het snel!
Ja ik heb een rose klamboe! Vind klamboes'is helemaal leuk!! O nou misschien heb je dan ook last van bandenpijn weet je dit ook weer haha. O echt lijkt me zo apart om echt een lichaams deel te voelen,geweldig hihi!! Hier voel ik soms geschuif net of er billetje ofzo langs me navel gaat of het hoofd,geen idee wat het is maar zo voelt het haha.idd het liefst voel ik het heel de dag door. Spannend he.het komt echt steeds dichterbij. Spannend om echt al je bevalling te bespreken. Geen idee wanner ze het daarover gaan hebben bij mij. Ik moet over 2 weken weer naar de vk,en bij 28 weken een groeiecho. Hier kan je om de week op de kraamafdeling een kijkje nemen in het zkh,soort info avond.denk dat ik dat binnenkort even ga doen.toch wel fijn om de kamers te mogen zien waar je dan ligt 😳