ik vind het best eng om op fb verder te kletsen.. onder een schuilnaam hier kan ik toch alles vertellen zonder dat iemand mij hier 'kent' ..
Ja ik ken het hoor Simba. Maar ik wilde zo graag foto's delen maar vind het niet helemaal prettig telkens om het hier op het forum te doe . En je hebt nu toch een band met elkaar opgebouwd na al die maanden! Dus ik denk ik waag het er op 😊
Dat ben ik met je eens.. ik heb er over nagedacht en ik meld mij ook aan op fb. Heb de groep gevonden maar hoe meld ik mij aan?
Geeft niet hoor Simba.snap het wel. Het is alleen wel zo dat wij kunnen kijken en mensen van buiten af zien niks. Als je helemaal in de groep ben kan je me ook verwijderen als vriend.en kunnen mensen uit de groep niet op je fb pagina kijken. Maar het is natuurlijk helemaal aan je zelf 😊
Ik vind het prima fb, wel fijn als het een besloten groepje blijft inderdaad. Mijn naam is Annemiek de Vries heb je ook een verzoek gestuurd.
WoW jullie zijn nog verder gegaan. Ik kreeg geen notificaties meer via de mail en zie net dat jullie fb hebben. Kan me hier ook voor aanmelden?