Hier ook wel onzeker hoor, ondanks dat het de tweede is Ben vooral vaak bang dat hij ergens aan gaat wennen (verwend wordt).. Ging bij mijn dochter wel goed hoor, maar je weet nooit Teun slaapt nu na de voeding van ongeveer half 4 snachts bij mij in bed... Dan is hij zo onrustig... Ben dan stiekem beetje bang dat hij straks niet meer snachts in zijn eigen wiegje/bedje wil Ik heb mij laten vertellen dat als ze incidenteel spugen, ze vaak juist teveel hebben gehad en wat ze teveel hebben gehad, eruit spugen... Maar als ik de weegresultaten van Katie zie, krijgt ze volgens mij wel genoeg
Nijntje ik las ergens dat je vanaf een week of 6 een ritme aan kan leren, dus ook waar ze dan liggen. Naima lag ook veel bij ons in bed in het begin hoor. Nu nog wel af en toe. Maar ze ligt nu wel vaker in haar wieg en dat accepteerd ze ook gelukkig. Wij hebben trouwens wel een echte buikslaper. Ze slaapt gewoon niet op haar rug. Nou is dat ook niet gek hoor want haar vader is ook een buikslaper en ook onze zoon slaapt op de buik. Ik vind het prima. Ze draait haar hoofd heel netjes en ik heb nog nooit gezien dat ze met haar gezicht in het matras lag. Rissie als ze het eruit spuugt heeft ze idd genoeg gehad, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je kan wel iets voor krampjes proberen? Infacol bijvoorbeeld of cinababy.. Ik zelf gebruik probiotica voor Naima en ze heeft geen krampen meer...
Achter in mijn hoofd weet ik het Maar blijf een stiekem angstig gevoel houden.. maarja, welke puber ligt er nou nog bij zijn ouders in bed he haha Al een osteopaat bezocht voor de krampen? Teun heeft al een keuring gehad.... De VK noemde het een cadeautje voor je baby... Bij onze dochter heeft het ook enorm geholpen!
Ons meisje blijft sowieso tot dinsdag in het ziekenhuis daarna is het afwachten. Ze huilde dag en nacht duidelijk van pijn.. waarschijnlijk iets met de darmen ,maar daar zijn ze in het ziekenhuis nog niet overuit.. ze hebben haar nu ingebakerd en daar word ze ook rustiger van voelt veilig ze is natuurlijk met 38 weken halsoverkop uit mijn buik getrokken daar heeft ze waarschijnlijk ook nog erg last van. Ze groeit goed ze woog bij de geboorte 3255 en ze was afgelopen donderdag 4050
Jeetje Simba wel zielig he als ze nog niet weten Wrrm ze steeds huilt. Hoop dat alles goed komt mer de kleine meid. Wel goed dat ze in ieder geval goed groeit. Het spugen heeft ze maar 1 daagje gedaan toevallig 2 x achter elkaar. Gelukkig groeit ze goed dus hoef me geen zorgen te maken geloof ik. O dat is misschien een handige tip voor de krampjes.ga is even kijken. Ze heeft het niet altijd,maar vaak s avonds.de ene dag wel de ander dag niet.en het is pas sinds van de week voor het eerst.toen dronk ze nog steeds fulltime de bv.geen uien of gekruide dingen gegeten.of anders dan anders.dus weet ook niet hoe het komt.
Bah Simba, beterschap voor jullie kleine meisje! Hopelijk weten jullie gauw meer! Rissie bij mijn dochter begon het pas echt rond de 5 a 6 weken en dan tot bijna 3 maand aan toe Hier een wakkere nacht gehad... Meneertje was zo onrustig en gisteravond en vannacht ook beide keren gespuugd... Pff, wat duurt een nacht dan lang he... Ook om de 3 uur willen drinken vannacht, wie weet is hij alweer aan het regelen.. we zullen zien...
Vervelend zo'n nacht Nijntje, Hier gaan de nachten tot nu toe goed gelukkig ,ze komt 1x, de tijd is heel verschillend. De ene keer 3 uur andere keer om 4 of 5 uur. Vandaag os ze alweer 4 weke !!
Thanks voor de tip ismi, ga het even opzoeken. Wat naar Simba. Hopelijk is er snel wat meer duidelijk over wat er aan de hand is. Wat een plaatje rissie! De tijd gaat hard he.. Las ook iets over krampjes en infacol. Wij gebruiken het maar kan nog niet goed zeggen of het ook echt helpt.
Gevonden Simba wat akelig zeg, hopelijk komen ze erachter wat er aan de hand is en kunnen ze haar snel helpen. Rissie wat een mupke! 4 weken alweer wat vliegt de tijd. Onze mup is nu dik 2 weken oud en ook dat vliegt om vind ik! Hij heeft ook opeens last van krampjes bij iedere voeding zo zielig! Misschien ook een van jullie tips eens proberen! De nachten gaan hier op en af, gemiddeld meldt hij zich om de 3 uur. Kgeef borstvoeding maar overweeg ook om over te stappen vind het erg heftig! Maar wil nog even doorzetten. Hahah wat leuk toeteren op je neus, hoe doe je dat
hai kato welkom weer! Rissie wat een plaatje om te zien knapperd! Simba wat naar veel sterkte het is niks om die kleintjes zo te zien Hier ook best wel rot telkens ze huilt ook best wel veel de laatste tijd en het lijkt ook echt door de darmkrampjes te komen.. Dit maakt je wel onzeker omdat je niet zeker weet wat het is! Ik heb al infacol geprobeerd maar lees er ook slechte verhalen over op internet... en ik heb al een dr brown fles aangeschaft... Snachts slaapt ze wel lekker maar waar ze het eerst 4 uur volhield houd ze het nu weer 2 tot 3 uur vol om aan het begin van de ochtend alleen nog maar op mijn buik in slaap te vallen... Dinsdag naar het cb en even kijken hoe dat gaat verlopen. ( ik heb een nieuw cb en moet net bij de arts zijn waar ik al gelijk geen goede ervaring mee gehad heb met mijn zoontje zijn laatste inenting dus zal mij benieuwen)
Ik gebruik probiotica voor de darmkrampjes, helpt prima, ze heeft echt minder last. Sneu is dat he als ze zo huilen en zich verkrampen... Hier zit ze in een sprongetje. Hele dagen wakker, zeurderig, alleen op de arm, eerder drinken... Vermoeiend! Hopelijk is hij snel voorbij! Vannacht sliep ze er wel goed door, om 23 uur laatste fles en vanmorgen kwart voor 7 wakker haha! Dat mag ze altijd wel doen. Maar vandaag snap ik weer niks van de voedingen. Ze krijgt al 120/4, moet eigenlijk om de 4 uur en ze mag in principe 5 flessen. Maar madame besluit vandaag gewoon om er 7 leeg te drinken! Elke 3 uur meldt ze zich.. Ik las ook iets over regendagen bij flesvoeding? Maarja, wat moet ik ermee?
Lady, klinkt heel bekend... lijkt wel of je over Teun praat. Ook weer meer drinken en ook einde van de nacht slapen in mijn armen... haha... Zal er allemaal wel een beetje bij horen.. Wij krijgen ook een nieuw bureau, maar onze arts gaat mee over. Helaas hadden wij laatste 2 jaar geen vaste arts door ziekte enzo.. Dus ben heel benieuwd wat ik aan ga treffen volgende week maandag. Ismi, wat je ermee moet? Accepteren Haha.... gelukkig duren die regeldagen niet zo heel lang
Simba, veel beterschap. Hoop dat ze snel geen pijn meer heeft. Rissie, wat een schatje!! Ik gebruikte bij de eerste sab simplex voor de krampjes. Iedereen gebruikt dat bijna hier in de omgeving. Blijkbaar is het een van de enige dingen die werken zeggen de meeste. Ik gebruik nu de fles dr Brown en heb van kipkep een lijnzaad warmte kussen gekocht. Dit leg je op de baby's buikje en vind hij heerlijk. Mijn verloskundige vertelde erover en het helpt echt goed tegen krampjes. Ik vind deze tijd echt heerlijk. Hoe onzeker ik bij de eerste was en vragen had. Hoe meer ik geniet van deze. Ik ben inderdaad wel bang om hem te 'verwennen'. Bij de eerste was ik best streng met bedje enzo en nu toch lekker meer genieten en knuffelen. snachts en overdag slaapt hij heel veel in bed. Snachts en smorgens ingebakerd. En na de fles van 17 uur is hij lekker beneden en ligt hij elke avond bij me op de bank. Echt genieten.
Hier ligt mevrouw ook weer op mijn buik. Maar merk dat k het nu ook wel heerlijk vind.. Mijn grote man naar school en lekker met haar op de bank hangen idd we moeten het maar gaan accepteren des te makkelijker het ook word voor ons. Zij krijgt ook 120/4 en komt meestal ook om de 4 uur snachts ook nog. Ik denk maar zo dit is mijn laatste x met babytijd dus genieten genieten... Vandaag is ze gelukkig ook veel rustiger dan de afgelopen dagen dus dan gaat het ook makkelijker.
Als je dat al weet lady, moet je er inderdaad dubbel en dwars van genieten natuurlijk Ik heb geen flauw idee wat Teun per voeding naar binnen werkt Ik wil eigenlijk weer een keer de weegschaal van onze kv lenen... Dan kan ik hem voor en na een voeding wegen... Vind ik gewoon interessant, deed ik bij mijn dochter ook. Die dronk maar 5 minuten per voeding, maar wel gemiddeld 200cc wegwerken... haha... Hier ook een rustige nacht gehad. Weer een beetje bij kunnen slapen
Jeetje Simba.. hoop dat ze het kunnen vinden bij je meisje! Dikke knuf voor jou! Wat een heerlijk meisje Rissie!! Hier ligt de kleine nog niet veel in zijn bedje.. hij wilt maar al te graag bij ons zijn haha Ik ben nog zoekende met de voeding.. zo drinkt hij 100.. en zo 120 + 4 scheppen zonder over te gieten dus 130 ong weg.. Maarja als hij honger heeft dan krijgt ie ook gewoon.
Ik merk dat Nikki ook sochtends meer wilt... Dan komt ze ook ineens na 2 uur weer... Vind het toch weer spannend vanmiddag naar het cb. Ik probeer haar nu kn slaap te krijgen in haar kinderwagen maar mevrouw die denkt je kan mij wat ik wil op je buik haha.