NOD-clubje is bevallen! De mama's gaan verder

Discussie in 'De mama's' gestart door Ismi2006, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Hier precies hetzelfde ladytwilight. Indy kwam eerst om de 4u en nu overdag om de 3u en snachts om de 4u ipv 5 a 6 uur. Merk dat dat me een beetje verwend heeft want het valt nu erg tegen hihi.

Hier net een puckababy inbaker doek gekocht. De afgelopen 2 nachten houdt Indy zichzelf veel wakker omdat ze enorm met haar armpjes aan het zwaaien is. Vanavond proberen, hopelijk werkt het.

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier flinke borstontsteking te pakken.
    Gistere avond ineens koorts.
    Vanmorgen bij de dokter geweest,een antibiotica gehad.ben eindelijk werr een beetje mens.vanmorgen kon ik niks.had 39,8 graden koorts.me moeder heeft voor Katie gezorgd.
    Katie heeft erg last van krampjes op dit moment. Alleen maar huilen,zo zielig.
    Dus het gaat hier niet echt lekker

3. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zo ik ben een tijd afwezig geweest door omstandigheden en heb in beide groepjes weer helemaal bijgelezen. Wat leuk dat alle baby's nu geboren zijn!
    Ruben is al bijna 7 weken en doet het goed.. Drinkt flesjes van 150 cc leeg en groeit als kool. Het is een makkelijk ventje dat (bijna) alles goed vind. De nachtvoedingen vind ik soms wel zwaar, ben soms zo moe. Sinds een dag of 3 heeft hij nu rond 18.00 uur een huiluurtje, zo sneu!

Ga vanaf nu ook weer langzaamaan aan t werk..
    image.jpg

4. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een schatje Nikaa en wat veel haar! Lief hoor! Knap dat je weer gaat werken.. Ik moet er nog niet aan denken..

Ach rissie wat een pech.. Ziek maar lekker uit!

Kato: ben benieuwd of de pucka werkt. Ik hoef het bij Naima niet te proberen, ze gilt het uit haha! Zij is ook een buikslaper en ik laat het maar zo..

Vandaag weer bij de kinderarts geweest, ze weegt nu 3545 gram en is 51 cm. Voor haar lengte en gewicht hoef ik niet terug te komen. Alleen heeft ze een plekje op haar hand die ze over 3 maand nog terug wil zien. Niets bijzonders, het zijn waarschijnlijk bloedvaten die dicht onder de huid liggen. Als hij niet groter wordt is er niks aan de hand. Mocht dit wel het geval zijn dan kan ze er last van krijgen. Daarom ff een extra checkup en anders krijgt ze er een zalfje voor.

Morgen krijgt ze haar eerste prikjes! Sneu.....

5. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hier ook maar het cb geweest. Ze weegt nu 4350 gram. En is 56 cm..
    Verder bevestigde zij mij mijn vermoeden. Nikki overstrekt zich enorm waarschijnlijk heeft zij het Kiss syndroom door mijn snelle bevalling en get scheef liggen. Donderdag gaan wij met haar naar de osteopaat toe in de hoop dat het huilen verminderd en ze geen last meer heeft.

6. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Rissie beterschap!

Ismi sterkte morgen is niks die rot prikken.

7. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Beterschap rissie en ismi sterkte. Lijkt me verschrikkelijk, die prikjes.

Vannacht voor t eerst de puckababy gebruikt. Wat een geweldig ding is dat! Ze kwam 1 keer en kon lekker slapen zonder dat ze zich wakker zwaaide. Echt een uitkomst:)

8. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Bah Rissie, zit ook niet mee. Maar wel fijn dat je moeder kan helpen!
    Ik ben ook zo blij met mijn moeder en schoonmoeder. Bedacht me week of twee voor de bevalling dat ik als mijn man werkt mijn dochter helemaal niet naar het kdv kan brengen. We hebben maar 1 auto en op de fiets kan de kleine man nog niet... Dus de dinsdagen staat mijn moeder garant en op de donderdagen mijn schoonmoeder. Zooo fijn!

Nikaa, wat een lekker ventje zeg! Ligt er ook heerlijk relaxed bij!

Ismi fijn dat ze het handje in ieder geval in de gaten houden!

Wat groeien alle kindjes goed zeg! Wij gaan maandag naar het bureau.

Ik had gisteren en vandaag toch een twijfel momentje over de bv. Hij drinkt ineens twee kanten en als hij maar 1 kant drinkt, krijg ik er aan de andere kant bijna niks meer uitgekolfd. Vorige week kolfde ik nog makkelijk een fles uit nadat hij gedronken had... Ga der maar vanuit dat hij er zelf nog genoeg uit krijgt...

Lady, hoop dat de osteopaat wat voor je kleine meid kan doen. Hier in ieder geval goede resultaten.. Ook voor mezelf...

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje dames,
    Voel me weer een stuk beter.
    Nog wel iets verhoging,snel duizelig.
    Me borst is ook nog enorm rood en dik.
    Hoop dat het snel over is.

Bij Katie infacol gebruikt en dat lijkt te werken.alleen heeft ze nu al 1.5 dag miet gepoept.komt denk ik omdat we over zijn op de kV.
    Weet niet wat normaal is? Misschien heeft ze er wel last van.morgen moeten we naar het cb.wilde eerst niet gaan.maar denk dat we toch wel even gaan.

Gelukkig helpt de Pucks kato.dat is wel fijn meer nacht rust.
    Jeetje lady ,wat houd dat percies in het kiss syndroom?

Ismi spannend die prikjes,hopenlijk heeft ze er niet zo'n last van.

Nikaa knap mannetje heb je!! Al lekker van die bolle wangetjes hihi.
    Poeh werken moet ik ook nog niet wan denken.begin in maart als het goed is weer.wel al beginnen familie leden te zeuren,,me haar is te lang pff.dus heb alweer wat familie geknipt.

Nijntje.gelukkig bestaat er familie !! Fijn he als ze kunnen helpen.
    O Jeej ik denk dat hij wel genoeg binnen krijgt,anders komt hij vast en zeker wel voor extra voeding.

10. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Met Indy precies hetzelfde rissie. Ben ook de kv aant opboueen en ze poept nu steeds 2 dgn niet. Als ik haar niet help komt er ook niks. Ze heeft er ook wel echt last van. Gisteravond was het weer krijsen van de pijn. Door de thermometer en buik massage lukte het haar wel om te poepen en kreeg ze 2 luiers helemaal vol. Morgen ook naar t cb en ga daar nog even vragen wat we kunnen doen. Steeds temperaturen om het op te wekken lijkt me ook niet echt de bedoeling.

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Het Kiss syndroom is eigenlijk dat er iets waarschijnlijk scheef is komen te staan in haar wervels door bijvoorbeeld mijn snelle bevalling. Waar zij dus veel pijn aan heeft en daardoor zichzelf overstrekt met huilen en best wel veel huilt door de pijn. Morgen naar de osteopaat en dan na 1 a 2 behandelingen kan er al een ontzettend groot verschil zijn en het opgelost.

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes bij de osteopaat lady! Hopelijk gaat het snel helpen!

Gister dus de prikjes gehad. Wat zielig weer zeg.. Arme meid was helemaal overstuur. Zo hard heb ik haar nog nooit horen huilen. Gistermiddag was ze echt niet lekker te pas en huilde alleen maar. Ze had ook wat verhoging, maar niet schrikbarend ofzo, 38.2 was het.
    Nu is ze gelukkig weer beter te pas.

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Kato ik ben vanmorgen bij het cb geweeest ondanks dat ik me nog niet super fit voel,maar wilde persee gaan voor Katie wegens het poepen en de voeding.
    Toen ik haar luier uit deed voor het wegen zat er een klein poepje in,gelukkig was er helemaal blij mee.
    De arts van het cb zei dat het komt door de overgang van de voeding.
    Maar ook dat het kan dat zei al die voeding zo hard nodig heeft dat ze het gebruikt en drrm niet poept.ze kunnen soms 14 dagen niet poepen zei ze.ik dacht Uhmm okee.te veel krampjes zijn tuurlijk niet goed en dan kan evt overstappen op andere voeding.verder deed Katie het super goed! We zitten alleen een beetje met de voeding.omdat ze van bv na kV is gegaan mag ze minder op een dag.ipv 7 flessen 5 flessen.gister is het niet gelukt want ze wilde s nachts toch echt een flesje!! Dus het zijn er 6.nu de 6e ook maar proberen af te bouwen.

Lady dat klinkt wel zielig dat ze daar last van heeft.hopenlijk helpt de osteopaat.

Zielig die prikjes ismi,en helemaal als ze erna niet zo lekker zijn.gelukkig dat het beter gaat met haar.katie moet over 4 weken haar prikjes pff

14. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Klinkt herkenbaar dat je blij was met een beetje poep haha. Hrb van de week gewoon staan huilen van blijdschap toen ze eindelijk gepoept had haha.
    Had inderdaad ook gehoord dat ze gerust een poos niet kunnen poepen maar Indy heeft er zichtbaar last van dus dan lijkt het me niet dat het normaal is!
    Ik moest vanochtend ook naar t cb en de kinderarts bevestigde inderdaad dat het te maken heeft met overstappen naar andere voeding. Hoop maar dat ze snel gewend is, want dit is niks!

15. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Hoe blij kun je zijn met een poepluier he ;)
    Teun heeft net na 4 dagen weer gepoept... Daarvoor 2x per voeding... Ik maakte me nog niet heel erg zorgen, mijn dochter poepte 1x in de 7 tot 10 dagen.. Dus ben wat gewend :D

Wij gaan maandag voor het eerst naar het cb.. En 2 maart voor de inentingen...

16. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Zoals het nu lijkt mag Caitlin maandag naar huis..

17. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dat is fijn simba! Zijn ze er al achter wat er nou was?

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O dat zou heel fijn zijn Simba.ik duim voor jullie dat ze mee naar huis mag.

Katie vanmiddag weer een heerlijke spuit luiere toen ik haar uit bedje wilde halde en der kamer in kwam rook ik hem al.ik dacht yes nog meer poep!!!.
    Broekje verschoont een flesje gegeven.en scheten tijdens de fles.en poep hoofdjes trekken.en keek in de luier en ja hoor nog meer poep!! O ben zo blij! Tot nu toe ook geen krampjes meer gehad.dus hoop dat het zo mag blijven gaan.

19. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Onderontwikkelde darmen. Alle baby's hebben dat alleen Caitlin is er erg gevoelig voor. Door de onrust en het vele huilen nog meer lucht dus nog meer kramp en daardoor nog meer pijn..

Ik hoop dat ze maandag mee mag..

20. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Gevonden leuk deze topic....

Deel Deze Pagina