Dag dames, Mijn menstruatie zou vandaag moeten komen maar is er nog niet. Ik heb nu al een test gedaan maar er stond negatief. Kan het zijn dat ik te vroeg ben of gewoon weer wachten op mijn menstruatie en naar de volgende ronde?
Denk eerder dat je niet zwanger ben, maar als je over 2 dagen nog niet ongesteld ben kan je de test herhalen.
Weet je zeker dat vandaag je NOD is? Heb je regelmatige cyclussen of weet je toevallig wanneer je eisprong was?
Kan nog alle kanten op. Tenzij je zeker bent van je eisprong dan had je wel positief moeten testen vamdaag denk ik...misschien heb je wel een laat ei gehad en is je nod later. Maargoed dan kan je ook nog gewoon ongesteld worden. Even afwachten dus... Succes!
Ik ga nog een weekje afwachten. Vandaag heel harde krampen gehad maar nog steeds nie ongesteld. Dankjewel voor de reacties !
Je hebt eerder geschreven dat je in maart na 4 maanden eindelijk je eerste menstruatie had na pilstop? Wellicht is je cyclus nog steeds onregelmatig? Hoe weet je zo zeker dat je NOD vandaag is? Heb je je eisprong gevonden dmv ovulatietesten of temperaturen? Anders ben je er helaas nooit zekervan wanneer je eisprong is geweest. Die kan dus zelfs gezien je krampen vandaag nog wel eens plaatsvinden......