hij is positieeeefffff wat ben ik gelukkig, ik kan niet wachten tot mn ventje thuis komt om het te vertellen
Jeetje Wat gaaaaf Irrissa en Anneke99 gefeliciteerd, superleuk! Nieuwbegin: Tjonge nog eens extra blij voor jou, ik heb je nog wel moed ingesproken van de week, zou het geholpen hebben, hihi. Gefeliciteerd meis geniet ervan!
Irissa en Anneke, gefeliciteerd meiden! Hartstikke leuk! @Ikdus, dikke digi-knuff voor jou! @Tezzz, kan je op dezelfde dag testen als mij en nog enkele dames. Bij de testmarathon staat om 0.00 uur testen, maar ik kan niet beloven of ik dat red hoor...
Foei! Je hebt het er nog wel zelf bijgezet @Flo: ik houd meestal de lijst hier bij; vertel maar wanneer je NOD is en of je met een testmarathon mee wil doen!
Hoi, ik ben nu echt ongesteld geworden, dus ik mag in het ROOD! Zwangeren; gefeliciteerd Wachters; Succes! Ik ga naar de NOD van januari! AJUUS!
Weer nieuwe zwangeren erbij Gefeliciteerd En voor degene die ongi zijn geworden suc6 in de volgende ronde, hopelijk brengt het nieuwe jaar iets goeds
Ik kwam even iedereen bedanken voor de felicitaties... En natuurlijk de beloofde hcgtjes strooien... *********************************************************************************************************************************************** Vangse he...
Ik mag ook alvast weer in het rood... had net alweer roze bij het afvegen, dus zal morgen of overmorgen wel doorbreken Op naar ronde 12....:-? Anneke, gefeliciteerd!
Bedankt allemaal.. ik kan het haast niet geloven. We zijn dolgelukkig Heb ook effe mn banner aangepast. Ik had het echt niet verwacht. Ze zeggen dat je toch moet ontpillen als je stopt enz ook heb ik helemaal geen last van bepaalde zwangerschapsverschijnselen maar de streep was duidelijk en vet, ik kon er niet naast zien Succes voor al de rest. Ik wens jullie veel sterkte en geduld. Gefeliciteerd aan alle andere zwangeren. Liefs Anneke
Nou, hier weer een teleurstelling Mag in het rood, weer een ronde verder... Nog wachtenden: Veel succes! Liefs Dib
Zo ging het hier ook, gestopt met de gedachte dat het nog wel een paar maandjes kon duren voordat ik zwanger zou raken, idd door het ontpillen en de cyclus weer op orde krijgen.. Maar tot onze grote verrassing was het de eerste ronde al gelijk raak Maar we zijn er superblij mee...
VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG @Mammieloves, welkom! @Ingeltje, het spijt me, vergeef me...
nou de spannende dagen gaan hier ook aanbreken. Sinds ik temp heb ik pas 1x een temp van 37.2 en nu al drie dagen achter elkaar.... maar toch ben ik er niet zo mee bezig omdat ik gisteren te horen heb gekregen dat mijn werkgever waarschijnlijk vandaag failliet wordt verklaard en ik dus geen decembersalaris krijg en een lange kersvakantie heb.........
Hallo meiden, Ik mag in het rood, gister ongesteld geworden. Wel een teleurstelling, ook een aantal traantjes gelaten. Maar wij gaan met volle moed door naar ronde 6.. Alle zwangeren gefeliciteerd!