Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Wat fijn om zo het nieuwe jaar in te gaan! Balen voor alle meisjes in het rood, hopelijk komt er wel een mooi nieuwjaarscadeau in januari! Ik ga ondertussen langzaam maar zeker op het wachtbankje plaats nemen. Nog ruim een week en dan zullen we zien wat het ons brengt. Vast geen roze, maar die hoop altijd he....pff! Hoest met Ingeltje?
Mensen ik ben toch echt zwanger!heb net test gedaan en de 2e streep is nu echt te zien niet echt een dikke 2e streep maar toch hij is er maar wil hem graag aan jullie laten zien heb wel foto maar weet niet hoe ik hem in de pagina moet zetten?
@ Loutje. Ik zie wel een streepje. Dus gefeliciteerd! Geniet er van zou ik zeggen. Groetjes, Suusje D
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje & Jacqueline1975 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & barbeestenboel & Houda & Jent & Happy1980 & Golfola 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & Didi1988 10: Snoozie & Daydreamy & Jenna85 & LadyZorra & Silver 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarr & Sjemmie & Arbo1978 & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & lmfao & Yvonne & Jesjuh & loutje83 14: Wendyy & Leonie1986 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & DevilsChase & Leen74 & Anneke99 17: Subke & Marrie28 & Moontje79 & Bippi 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mystic Sun & Parels 19: Eva 1983 & Essiee & Manny82 & IkDus & Chebu 20: Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & Derona & nieuwbegin 21: Pluisje79 & ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Talien1 & Simba83 & Maxie & Roshi 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D & irissa 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Lise 24: Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla & Sanne & mammieloves 26: Enise & Linda 26 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins & Marlieke 28: Moontje & Nikkie80 & Teun026 29: Ingeltje & Jenna85 & Krientje 30: MarielleB & Jacq & Yule & Tezzz 31: Biebela & WTtV & Claudia2510 & Dreames & FunnyMe & Juulsrulez 171 passagiers voor de Roze wolk 83 Ongi.....23 Zwanger.... 7 Negatieve test ..... 1 Twijfel Bij onbekend blijf je zwart De passagiers voor de testmarathons Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Marbar1981 3. Eva 1983 4. Roshi 5. Mystic Sun ZWANGER!!! 6. Bippi ZWANGER!!! Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida 5. Ikke87 Testmarathon 25 December (1e kerstdag): 1. Hanna1974 2. Delayla 3. Vlinder79 4. Mamameike 5. Nieuwbegin ZWANGER!!! 6. Mammieloves Testmarathon 31 December ('s nachts om 0.00 uur, ): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Popke 4. Yule 5. Marlieke 6. Tezzz
Goedemorgen dames, De lijst is weer bijgewerkt. Wat heerlijk om zoveel roze te zien! Hier volgens de calculator vandaag mijn innestelingsdag! Dus duimen dat het zo mag zijn en vanaf morgenochtend strontziek over de wc-bril hangen, dat is mijn favoriete toekomstgedachte hahaha!
Nou dames.. Allereerst voor alle zwangeren gefeliciteerd.. Het streepje die ik had gezien bij mij was dus helemaal niks volgens de assistente moest het streepje net zo dik zijn als de controlestreep... Oke oke dus dacht dan maar weer wachten.. Tot gisteravond kreeg een mega pijn in mijn buik die is tot nu nog steeds erg heftig loop er helemaal krom van en en en helaas ik ben nog roder dan rood. Maar ben wel blij dat er in ieder geval iets bekend is nu na zoveel dagen. Dus ik ga verhuizen naar Januari..
Ja idd maar goed ben ook wel weer blij dat er meer duidelijkheid is nu.. Dus wij gaan hier met frisse moed weer flink aan de slag Het zal ooit een keer raak zijn.. Enne nooit geschoten is altijd mis dus tsja we moeten er wel aan klussen he
Hoi meiden, weer een aantal zwangeren erbij zie ik, goed gedaan! Danii, das erg vervelend allemaal, maar super dat je zo positief bent hoor! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden.. Blij dat het niet zo lang heeft geduurd als de vorige keer, maar stiekem hoopte ik wel dat het raak zou zijn.. Dus ook ik ga door naar januari, meiden veel succes nog de komende dagen.
Linnepinn: voor jou ook balen meid! Wat trouwens alweer veel zwangeren erbij: gefeliciteerd allemaal!
Haha, nee gelukkig niet! Moet 47 zijn, heb het direct veranderd! Komt door de laptop, zit dat sterretje op de nul! Ik baal natuurlijk wel een beetje, maar ben ook blij dat mijn lichaam me niet weer zo lang laat wachten, hopelijk wordt het telkens een beetje een kortere cyclus. Want zo als het nu lijkt sla ik dan weer een maand over, en dat schiet niet op he, als je een kinderwens hebt!
Balen mag ook! Maar idd wel fijn dat je nu alweer een cyclus hebt van bijna 30 dagen minder dan de vorige. Ik ga voor de volgende keer weer 30 eraf! Cyclus van 17 dagen moet voldoende zijn toch (lekker snellll)
@ingeltje, haha ja das lekker vlot, niet teveel wachten en in spanning zitten dan! Lijkt me ideaal! Maar met 28 dagen ben ik ook tevreden hoor
Ik zou vandaag kunnen testen, maar ik heb alweer bruinverlies... Rood is vast al weer onderweg. ik ga boodschappen halen. Morgen alvast mijn verjaardag vieren. Laterrrssss, X Aleida
Je moet de moed niet laten zakken.. Gelukkig zijn we allemaal verschillend. Zal mijn duimen voor je laten werken hoop het zo voor je.
Nog steeds geen ongi! Ook nog steeds negatieve test. Eergisteren met Clearblue digitaal getest....dat is tenminste duidelijk! Gefeliciteerd alle zwangeren en succes alle wachtenden en klussers!