NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jammer bienie en mamieloves! Wat is het hier rustig dames?!

2. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Moet nog 1 dag wachten voor testen. Ik heb stiekem al twee keer getest. Negatief natuurlijk. Ik heb nog geen symptomen van een komende ongi. Wel twee dagen gehad maar is weer weggegaan. Verder af en toe een vlaag van misselijkheid (maar kan ook zenuwen zijn), heel erg goed slapen en heel veel gapen. Ik weet het ook niet, afwachten maar. Het zou een mooie afsluiter van dit moeilijke jaar kunnen zijn!

3. pluisje79

pluisje79 Lid

1 jul 2007
    58
    0
    0
    Hoi,

Net getest...negatief, maar ook geen ongi te bekennen. NOD was gister, we zullen zien, maar ik denk dat ik voor de volgende ronde ga.

Fijne feestdagen allemaal!

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hey Roos80, ik mag kijkend naar mijn cyclus ook morgen pas testen..ook ik heb dit afgelopen woensdag al stiekem gedaan...ik voel op dit moment helemaal niets, ook geen opkomende menstruatie..Spannend hé, ga je morgen wel testen? Of wanneer heb je de laatste test gedaan?

groetjes,

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Banner

6. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Verhip: ik heb vanochtend getest. Dat was met een hele goedkope test en ik had 2,5 uur geleden nog geplast dus dat is denk ik ook niet echt handig. Af en toe wel een vlaag van misselijkheid maar ook soms een soort ongigevoel. Normaal gesproken heb ik altijd 2-3 dagen bruin verlies maar dat is er nog niet, dus dat is dan wel posi. Bijna twee wkn geleden ws mijn ei gehad dus ben erg benieuwd. Ik heb er geen goed gevoel over maar het zou wel heel erg gaaf zijn! Dit is ronde 10 :( .

7. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Zwangeren, GEFELICITEERD!

Liefs!

8. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hoi hoi,

Het is hier inderdaad wel eens drukker geweest, Ingeltje.
    Ik kom me toch netjes wel elke dag even melden...dus aan mij ligt het niet! :p

Ik MOET even melden dat ik heel erg blij ben, omdat ik nu al op de 21e dag van mijn cyclus zit, wat heel waarschijnlijk betekent dat dit mijn eerste normale cyclus is na mijn MK.
    De vorige was maar 19 dagen, daar word je echt gestoord van! :x
    Verder heb ik de standaard ik-moet-ongesteld-worden kwaaltjes. Wittige afscheiding, hoofdpijn en de wel bekende PMS-buien... ;)

Hebben jullie nog leuke plannen voor de feestdagen? :D

9. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    PFfffffff, ik heb vandaag getest echt stom van mij want ik zou pas de 25ste testen jeetje ik kon het niet laten..

een negatieve test

maar ja, ik weet het niet hoor wacht gewoon af..... eigenlijk onverstandig dat ik nu al heb getest want de laatste maanden heb ik een cyclus van 36 dagen ongeveer. Is er nog hoop? weet ik veel, ik w8 gewoon af...........

hoop alsnog op een gezonde zwangerschap

xx

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Net als een paar andere meiden, heb ik afgelopen donderdag ook 'stiekem' getest, negatief natuurlijk!
    Morgen ga ik weer testen...spannend! Had 1/1,5 week erge krampen en hoofdpijn, nu heb ik alleen wat steken in mijn borsten en een licht opgezette buik. Ben bang dat ik morgen negatief ga testen, maar zo lang er geen bloed is dan, houd ik moed!
    X Lise

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    voor de meiden die weer ongi zijn geworden kopop en veel suc6 in het nieuwe jaar hopelijk brengt januari iets goeds voor jullie

Hier alles rustig, voel me wel een beetje misselijk maar weet niet of ik ziek aant worden ben of het verschijnselen zijn haha kunt tegen de nod tijd vaak vanalles voelen

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Hier nog geen ongie, maar dat "kan" ook nog niet. Op eerste kerstdag ... dus dat duurt nog even ... of misschien nog veel langer. :)
    Wel een beetje buikpijn .... ach nog maar weer verder wachten......

13. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    hanna je hebt best een korte cylcus had ik dat maar

14. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik denk dat ik ergens volgende week weer een keer test.ik voel me echt niet zwanger maar ongi blijft gewoon uit zonder dat ik stress heb.

15. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @Nieuwbegin: Pfff...ik duim duim duim duim duim duim...[/quote]

Thanks, maar helaas toch gewoon (of nu gelukkig vrij snel?) mag ik rood...

K, maar het heeft ons wel laten zien dat er echt iets bevruchts heeft gezetten en dat levert heel veel info voor de verdere molen...

Thanks voor het mee leven allemaal, volgende keer test ik gewoon pas na 35 dagen, dan hoef ik niet groen,blauw, roze, blauw, rood ;)

16. candlelight

14 nov 2007
    17
    0
    0
    België
    ik zou jullie allemaal veel succes willen wensen!
    *strooit wat hcg'tjes* :D

17. bippi

bippi Lid

27 sep 2007
    8
    0
    0
    lerares
    België
    Hoi meisjes,
    Even een update hier. Er is alweer een week gepasseerd na mijn positieve test. Ik begin er nu ook een goed gevoel bij te krijgen. Ik ben elke avond heel misselijk en mijn hemden worden al heel krap. Hopelijk lukt deze zwangerschap.
    Aan iedereen heel veel succes en een fijne kerstperiode.
    Bippi

18. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi Hoi,

Vanmorgen getest, maar nog weinig duidelijkheid. Als je heel goed kijkt een heel vaag streepje, maar nog niet duidelijk genoeg. Ik ga dinsdag tweede kerstdag weer een test doen (als ik dan nog niet ongi ben). Dus nog even afwachten welke kant het opgaat.

Groetjes Marieke. :)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Foover, hopelijk heb je op tweede kerstdag dan een dikke streep!

20. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hanna1974 ik hoop voor jou dan ook.

Groetjes [-o<

Deel Deze Pagina