NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hallo,

ik ben dus afgelopen donderdagavond ongesteld geworden en normaal gesproken verlies ik dan redelijk wat bloed. Maar nu is het echt bijna niks. Vrijdag bijna niks, meer bruinverlies dan echt bloed zeg maar. Gisteren tampon dan wel vol, maar vanochtend weer opgestaan met een zo goed als schoon maandverbandje.... :( Sorry voor de details, maar vind dit best raar. Zijn er meer meiden die soms 1 maand ineens minder menstrueren?

groetjes Eva

2. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Maak mij maar weer rood!
    1 voordeel, ik kan wel een wijntje drinken bij het kerstdiner!
    Hopelijk brengt 2008 wat meer geluk!

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Vanmorgen getest met Matcaretest....en ik zie een licht streepje! Niet een vette streep, maar wel een streepje! Durf nog niet te juichen, want ik wil een dikkere streep als het allemaal waar is. Dus vanochtend weer een test (Predictor) gekocht (tis hier Koopzondag), dus ga morgenvroeg weer testen. Misschien te snel testen, maar tot dinsdag of woensdag wachten trek ik niet! Wat denken jullie? X Lise

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oeioeioei wat een spannende verhalen hier allemaal!
    Dat wijntje bij de kerst zal ik echt erg missen... Mieke...drink er 1tje voor mij!
    @nieuwbegin; pfff...erg jammer hoor. Maar inderdaad, je weet nu dat het kán! Ik hoop dat je de volgende maand meer geluk hebt!

Zelf heb ik vandaag krampen in mijn buik. Erg spannend, want ik hoef pas over een week ongesteld te worden. Geeft me in die zin wat moed. Daar laat ik dan met liefde de wijn voor staan (maar wel met een beetje moeite ;))

5. Claudia2510

10 jun 2007
    67
    0
    0
    Purmerend
    Wat duurt wachten toch lang :(

Wil zo graag ook eens testen maar wordt steeds weer ongi nog voor ik kan testen en hopen....hoop echt dat het gauw oudjaarsdag is dan kunnen we hopelijk eindelijk ook eens testen.

6. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Oeh, ik had vanmorgen precies hetzelfde, heb zelfs de test uit elkaar gesloopt :)
    Ik "mag" eigenlijk pas op 1e kerstdag testen, maar kon het niet laten.
    Heb ook met Matcare getest.

Mijn baarmoeder voelt ook hoog aan, meestal staat deze heel laag voordat ik ongi wordt. Zou het dan toch goedkomen na een jaar klussen en 3 vmk's verder?

Willen jullie voor me duimen, please? ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    duim duim duimerdeduim..

Ik duim me suf voor ons allemaal! Ik duim dat we allemaal dubbele streepjes gaan zien, dat die dunne streepjes dikker worden en dat alle eieren gevonden worden! Succes ermee!

Hier weet ik niet eens zeker of ik een ei heb gehad, dus wanneer ik nou ongi moet worden weet ik al helemaal niet! Als er voor die tijd nog geen rood verschijnt, ga ik op 31 december maar weer eens testen! Mijn nod verschuift dus van 20 december naar 31 december. Dus als iemand zin heeft om me te verzetten? Alvast bedankt!

Liefs Tezzz

8. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
  9. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik duim voor je :) hoe kan je je baarmoeder voelen dan? :rolleyes:

10. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Amy, Ik zet meestal 1 been bv. op de badrand en ga dan met mijn vinger naar binnen :oops:
    Door dat regelmatig te doen leer je een beetje de stand van je baarmoeder kennen tijdens de verschillende tijdstippen van je cyclus.
    Tijdens je eisprong bv. staat de bmmond een stukje open.
    Rond je nod zou ,als je zwanger bent, je bm hoog staan[dus moeilijk te voelen] en rond aanvoelen.
    Als je ongi eraan komt dan voel je je bm al vrij onderin en je bmm voelt aan alsof die opengaat. Het voelt dan hard en puntig, beetje puntje van je neus. Bij mij is die punt altijd heel goed te voelen dus dan weet ik het wel weer; :evil:
    Nu is de bm echter diep te voelen en als een bolletje dus ik hoop dat het klopt...
    Het schijnt dat dit niet helemaal betrouwbaar is, maar ja , je houdt je overal aan vast :D

11. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    hihi weer wat geleerd, thnx!

hoop dat jouw theorie nu klopt bij je!

12. Niet meer actief

Hey meiden..
    Ben toch eindelijk ongi geworden!
    Ben teleurgesteld maar ook blij..
    Heb gewoon een superlange luteale fase van 17/18 dagen.
    Helaas pindakaas.
    Dus ga nu de 3e ronde in, en kan in feb testen.`

Iedereen nog een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar..
    Kom tot 2 januari weinig op de laptop, mannetje heeft vrij dus is dat belangerijker dan de laptop ;).

Dikke knuffel van mij!

13. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Hetgeen waar ik nu naar verlang is een positieve zwangerschapstest, eindelijk een duidelijke streep op mijn zw-test. Ik hoop dat het dit keer gelukt is na de 8ste ronde

14. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Weet je wat zo apart is, dat als je 3 dagen bijvoorbeeld te vroeg test, de kans groot is dat ie negatief is terwijl je bijvoorbeeld wel zwanger bent. Hoe zou dat kunnen en bij wie is het zo gegaan?

15. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    pipo1973 ik ga het meteen uitproberen, ben benieuwd.....

mag niet te diep gaan toch?

16. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Mammieloves, je moet het gewoon voorzichtig proberen. Als je niet al te lange nagels hebt kan er weinig fout gaan ;)

17. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    bannercheck!
    Alvast iederen heel fijne dagen!
    xxx

18. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Hey pipo,

heb het gedaan! en ik voelde geen punt of want dan ook, meer een hol.. wat moet ik denken?

19. Yvonne

Yvonne Lid

12 jul 2006
    49
    0
    0
    Goedenavond allemaal!

Ik wil ten 1ste de dames feliciteren die zwanger zijn!!
    En de dames die voor de volgende ronde gaan, veel suc6 wensen!

Ook heb ik bij deze even een vraag, die voor mij zenuwslopend is:
    Zoals ik al had gemeld heb ik op 13 dec mijn 1ste dag van mijn ongi gehad (een veegje bloed).
    De dag erna (vrijdag) alleen s'morgens veel gevloeid (geen echte menstruatie) en nu heb ik vanaf vanmorgen erg vééél last van pijnlijke borsten met name mijn tepels.
    Ook heb ik sinds vanmorgen erg veel gezeur in mijn buik en tijdens en na het vrijen.
    Zou dit een eisprong kunnen zijn, of zou dit een zwangerschap kunnen zijn?

Ik hoop dat iemand mijn AUB zou kunnen zeggen wat dit zou kunnen betekenen, wie herkend dit?????

Liefs Yvonne

20. Niet meer actief

Het zou beide kunnen zijn, zou maar heel goed klussen!
    Deze dagen..
    En over 16 dagen testen, is hij positief gewoon meteen naar de dokter gaan..
    En zeggen dat je niet weet hoelang je zwanger bent!

Deel Deze Pagina