Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje & Jacqueline1975 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & barbeestenboel & Houda & Jent & Happy1980 & Golfola 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & Didi1988 10: Snoozie & Daydreamy & Jenna85 & LadyZorra & Silver 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarr & Sjemmie & Arbo1978 & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & lmfao & Yvonne & Jesjuh & loutje83 14: Wendyy & Leonie1986 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & DevilsChase & Leen74 & Anneke99 17: Subke & Marrie28 & Moontje79 & Bippi 18: Mieke74 & Mystic Sun & Parels 19: Eva 1983 & Essiee & Manny82 & IkDus & Chebu 20: Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & Derona & nieuwbegin 21: Pluisje79 & ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Talien1 & Simba83 & Maxie & Roshi 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D & irissa 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Lise 24: Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla & Sanne & mammieloves 26: Enise & Linda 26 & Sablovesgeof 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins & Marlieke 28: Moontje & Nikkie80 & Teun026 29: Ingeltje & Jenna85 & Krientje 30: MarielleB & Jacq & Yule 31: Biebela & WTtV & Claudia2510 & Dreames & FunnyMe & Juulsrulez & Tezzz 171 passagiers voor de Roze wolk 94 Ongi.....25 Zwanger.... 8 Negatieve test ..... 0 Twijfel Bij onbekend blijf je zwart De passagiers voor de testmarathons Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Marbar1981 3. Eva 1983 4. Roshi 5. Mystic Sun ZWANGER!!! 6. Bippi ZWANGER!!! Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida 5. Ikke87 Testmarathon 25 December (1e kerstdag): 1. Hanna1974 2. Delayla 3. Vlinder79 4. Mamameike ZWANGER!!! 5. Nieuwbegin Testmarathon 31 December ('s nachts om 0.00 uur, ): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Popke 4. Yule 5. Marlieke 6. Tezzz 7. Sablovesgeof
Ik kan vandaag eigenlijk al testen. Maar ik durf niet haha! Heb een temperatuur van 37.3 en ben een beetje misselijk. Maar heb wel de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik hoop zo dat het uitblijft...
ben ook nog steeds niet ongi! snap er niets van, niet veel kunnen klussen! we wachten toch nog maar even af!
Spannend dames! Ik heb pas volgende week mijn NOD. Maar voel me wel vreemd de laatste 2 dagen. Duizelig, diarree, steken aan zijkant borst, zwaar gevoel in vagina, ijzersmaak in de mond. Maar goed, vorige maand maakte ik mezelf ook gek met symptomen en had er opeens een heleboel toen ik ze las hahahaha! Gewoon wachten dus!
Vrolijk kerstfeest allemaal Alle zwangeren gefeliciteerd! Nu heb ik een vraagje. Afgelopen donderdag 20 dec ben ik heel licht ongesteld geworden. Zo heb ik een aantal dagen gesukkeld met heel licht bruinverlies tot aan helemaal niks. Nu had ik gisteren ineens megabuikpijn en is de 'bom' gebarsten en verlies ik veel bloed . Welke dag moet ik nu rekenen als 1e van mijn cyclus? Normaal ben ik gewoon hups ongesteld, dat duurt zo'n 6 dagen....ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren...
Hey Dames, Hier is het een roze kerst geworden! Ondanks dat ik twee hele duidelijke testen had, een keer een duidelijke tweede streep en een keer duidelijk zwanger op digitale test, kan ik het nog niet helemaal geloven. Erg onwerkelijk nog allemaal. Misselijkheid was dus echt, dat belooft nog wat als ik er nu al aardig last van heb. Ik wens alle testers in december nog heel veel geluk en anders natuurlijk een roze 2008! Groetjes, Vlinder79
Ben nog steeds niet ongesteld! Begin het allemaal een beetje eng te vinden nu. Ik wil me er zo min mogelijk mee bezighouden, maar ik blijf er toch constant aan denken. Zwangeren gefeliciteerd!
Na alle zwangerschapssyptomen die je maar kan bedenken die IK had gedurende na mijn eisprong, ben ik alsnog ongi geworden dus ik kan op ROOD. Vind het niet erg, wel een beetje, maar ik ben al blij dat mijn cyclus regelmatiger word, dat was al mijn grote probleem. op naar ronde 9!
Heey ik hoop dat iemand mij kan helpen, het gaat om het volgende: Ik heb 23 augustus een miskraam gehad allemaal moeilijk geweest enzo toen heb ik op 23 nov. me menstruatie gehad met behulp van een kuur, Toen heb ik 6 dec. nog een menstruatie of tussetijdsebloeding gehad ik weet dus niet vanaf wanneer ik moet "tellen" kan ik vanaf 23 dec. testen of vanaf 6 jan.? wat denken jullie? Alvast bedankt! En succes allemaal!
Zwangere dames, gefeliciteerd! Hier het gevoel dat ik morgen gewoon ongie ga worden. Heb ook ergens het idee dat ik er weer heel lang op moet wachten. Weer 1,5 jaar ofzo...
hey lovelylove...ik zou tellen tot 6 januari...na een mk is het sowieso niet gek als je cyclus een stuk langer duurt dan je gewend was...bovendien kan het voor je "gemoedsrust" fijn zijn om hem gewoon een end vooruit te plaatsen... dan heb je niet zo vroeg het gevoel misschien weer overtijd te zijn en ben je denk ik minder bezig met het grote "voel ik al iets?" heel veel sterkte meis...een mk is niet niks weet ik helaas uit eigen ervaring... xx Muffie
awww meis...dit klinkt wel heel sip! 1,5 jaar? duurde het bij de eerste zo lang voor jou? nou misschien troost het je dat ik ook het gevoel heb morgen of overmorgen de duivels weer te vinden... kunnen we samen door naar ronde 3 xx