Hoi Hoi, Vandaag een digitale zwangerschapstest gedaan en deze gaf duidelijk aan zwanger. Ik ga jullie hier dus verlaten. Voor iedereen die ongi is geworden heel veel succes en sterkte in de volgende ronde. Voor alle wachters ik hoop dat het raak is en dat er maar veel roze mag komen. groetjes Marieke.
FunnyMe...hier hetzelfde liedje...ik duim voor je dat het vanwege een zwangerschap is! Foover! Te Gek! superleuk voor je! genietse! xx Muff
Goedemorgen, en wat ís het een goede morgen! Ik heb vanochtend de stoute schoenen aangetrokken na sterke gevoelens en .... een streepje! Licht, maar hij is er écht! Ik geloof dat ik ook op roze mag! Pfff...wauw! Ben helemaal ondersteboven!
oh Ingeltje wat goed. En ik durf juist niet te testen..... Ben redelijk regelmatig maar zit nu toch op dag 31 en vanochtend nog een temp van 37,2...... Verder geen krampen en heel licht gevoelige tepels/borsten. Maar verder niets dus durf niet te testen, bang voor negatief....
ahh Miss Ace! dikke knuffel voor jou! krampjes en gespannen borsten kunnen echt wel aanwijzingen zijn hoor ... maar laat je niet gek maken hier, tis niet zo gek om gewoon een paar daagjes te wachten nog met testen tot je misschien duidelijker een gevoel hebt! succes hoor O
Gefelicteerd voor de zwangere dames! en voor de meiden die rood zijn...op naar de volgende maand ik ga zelf door naar NOD januari...maar dat komt omdat mijn cycles deze keer langer is (dag of 44 pfff)
hoi dames iedereen de beste wensen voor 2008 ik ben helaas 1e kerstdag ongi geworden dus ik hoop dat 2008 ons jaar gaat worden groetjes marielle B
Nee nog geen test gedaan misschien doe ik strax een test is 4 uur je plas ophouden denk je genoeg en heb ook niks meer gedronken?