Kon echt niet meer wachten.... heb net een test gedaan. Negatief helaas. Maar ja, moet ik ook maar geduldiger zijn... mijn NOD is pas zondag. Ik blijf nog een klein beetje hopen, alhoewel alles in mij zegt dat ik ongi ga worden....
gisteren avond verschrikkelijke pijn gehad in mijn onderbuik, maar anders dan als ik ongi moet worden. Maar ik denk dat het wel een teken was van dat het gaat komen. Had vanmorgen nog wel een temp van 37,4 maar dat is 0,1 graad gezakt dus ik zie het wel. liefs elise
Ik zit hier helemaal te hyperen. 2 duidelijke strepen op mn test.... Oke niet ontzettend donker. maar hoef ze niet meer in t licht te houden of van een meter afstand te kijken. Ik kan er gewoon naar kijken en zie dan 2 duidelijke strepen! Dus ik denk dat ik eindelijk in het roze mag!
Lieve funnyme, dat is goed nieuws. Het is met die testen dat als je ook al is het maar lict er eigenlijk wel van uit mag gaan dat het zo is. echt super. Hou ons op de hoogte. ga je Maandag naar de ha voor een bloedtest? liefs elise
Nee ik ga niet naar de ha voor een bloedtest. Ik bel wel maandag het zh. Omdat het een icsi-wondertje is.
oja dat had ik ook gelezen ook sorry het is nog vroeg. Maar dan is het helemaal een klein wondertje geniet er van. liefs elise
Kan ik me voorstellen, nee nog niet. IK weet nog niet helemaal wanneer wel. ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld en een positieve ovu test gehad op dag 20 ,maar goed we wachten netjes af he jennie.
jennie dat is spannend twee dagen overtijd. en nog geen ongi gevoelens! Ik zal voor je duimen. liefs elise
ja dat zou fijn zijn, maar ik denk dat ik nog even wacht. Durf toch niet zo goed. ik ben wel heel blij voor jou! Ga maar fijn genieten dan he. jennie
Funny me , waaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh wat fantastisch nieuws zeg. SuperEindelijk is jullie tijd gekomen. Ik heb nog een week te gaan voor een bloedtest, maar verwacht er niets van heb negatieve testen.ben al 10 dagen overtijd, maar FF heeft me eindelijk een kruis gegeven maar geloof het niet, heb toen een test ovu gedaan en was zeer licht, heb geen volle ovu test gehad. Ook het klussen was 4 dagen vroeger, dus geen kans als het zo is. Nu jij wel lekker 9 maanden zwanger blijven he, hopelijk mag ik je ook eens snel gaan volgen.