Hier weet ik niet of ik een indrooglijntje of een heel vaag lijntje heb! Kan ook geen foto maken, telefoon vrijdag in de wc gevallen en camera ligt bij m'n moeder! Grrrr, nog geen duidelijkheid!
Nou, vanmorgen weer getest (vrijdag al negatieve test). Zag ik weer niks verschijnen.... jammer de bammer. Toen ik terugkwam van handen wassen, keek ik nog een keertje. Zie ik twee dikke vette strepen!!!! Jaaaaaaa, zwanger!!!!!! Ben meteen naar mijn vriend gelopen en die was geschokt! Tweede ronde raak! Ik ben heel blij. Hij is nog maar net van het nieuws bekomen. We hopen dat alles voorspoedig verloopt. @Elise1: gefeliciteerd! Super he?
yule gefeliciteerd, zo snel al. Geniet nu maar lekker van jullie moment. Gaan we proberen om het langste overtijd te zijn, dan zit ik al aan 12
Dank je wel Zico. Even een berg hcg-tjes voor jou en alle andere dames die nog wachten... *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG*
Yule! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Sluit je je gauw aan bij de sptembermama's?! De rest: nog heeeel veel succes!
Yule wat geweldig!!! Gefeliciteerd!!! Niet te geloven toch? Eerst Elise1 en nu jij. Wat een mooie dag. Zal ik de derde zijn? Denk zelf niet maar je weet maar nooit wat 2007 nog in petto heeft. Veel geluk hoor! lfs
WAUW! Yule en Elise gefeliciteerd!!!! Nu Lola en ik nog...! [-o< Hier nog niets qua ongi te bekennen in ieder geval... Ik wens jullie in ieder geval een geweldig uiteinde vanavond! En een super 2008 waarin prachtige beebjes geboren zullen worden! Heel veel liefs Jenna
@Elise en Yule: GEFELICIFLAPSTEERD! Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jullie! Geniet ervan! Ik heb helaas negatief getest vanmorgen. Maar nog geen rood te bekennen, dus we wachten 'vrolijk' verder! Iedereen veel plezier vannacht! En schiet er niks af he! Liefs Tezzz
Hey voor alle zwangeren gefeliciteerd. Ik zit nog wat te twijfelen wat ik moet doen, wel of niet testen. Ben bang dat die negatief is en dat het tegenvalt. Goed en vruchtbaar 2008 gewenst.
Yule gefeliciteerd he. Geweldig is het al bezonken? Bij mij nog niet. Mijn vader was er de hele dag en ik heb niks gezegd. moeilijk hoor. Dames die nog moeten testen. Veel succes volgens mij heeft 2007 nog meer te bieden. En september 2008 ook. liefs elise
Mijn motto is altijd; de teleurstelling is nét zo groot als je ongie komt, dus waarom langer wachten? Ik test altijd gewoon op (en zelfs vóór)de NOD! Sterkte Noukie: balen meis....succes in januari
dank je ingeltje jij gefeliciteerd en geniet er lekker van! voor mij helaas de 14de ronde, word er een beetje moedeloos van en ga heel erg aan mezelf twijfelen! in januari ga ik maar eens een bezoek aan de huisarts brengen..nieuw jaar nieuwe kansen
Hey meiden, Ik heb goed nieuws. Ben zwanger! Vanmiddag getest, kon het toch niet laten, geweldig om zo het jaar af te sluiten. Succes meiden en alvast een geweldig 2008.
Hey meiden, Wilde jullie toch nog even laten weten dat ik geen kans heb gehad om een test te kopen vandaag. Natuurlijk wilde ik het, maar...niet gelukt dus! Ook nog steeds geen ongi hier, dus wat moet ik nou vanavond? Maar zeggen dat ik een zere maag heb ofzo? Ik wil toch voor de zekerheid geen alcohol drinken... Maar straks word ik morgen ongi, dan had ik dus vanavond wel wat kunnen drinken... Och, wat irritant dit, meiden! Niet om de alcohol uiteraard, maar ik wil zekerheid van mijn lijf hebben.... Zit nog steeds elk uur op de wc trouwens. Dit was echt mijn laatste berichtje hier dit jaar! Een schitterende avond gewenst voor jullie allemaal! Liefs J