NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Milla ik heb mijn NOD op 23 december en kan vanaf 24 december testen. Zal wel een heel erg mooi kerstkado en einde jaarsbonus zijn. Duimen dat het gaat lukken in December.

Aankomend weekend werken, is maar wat je leuk vind. Voor voetbalsupporter spelen. Moet toch wat doen voor de kost. hihi
    Jij dan Angela, nog iets in de planning. Zie trouwens dat je in Venlo woont ook supporter van VVV Venlo. die moeten zaterdag tegen Heracles Almelo.

Groetjes martine

2. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Angela21, Ja ik! Mijn man viert zijn verjaardag, we beginnen vrijdagavond met mijn family, zaterdag zijn family en zondag de vrienden. Dus 't hele weekend feest!
    Ik had hem willen verrassen met een positest vrijdag, helaas vorige week ongie geworden...:( Maar goed, heb ik de buikpijn en die bloed-rotzooi weer gehad en iig niet tíjdens zijn verjaardag.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh weekend... is het al zover? Volgens mij hebben wij nog helemaal geen plannen voor het weekend. Dat is eerlijk gezegd ook wel eens lekker. Ik ga het in ieder geval lekker rustig aan doen. Morgen mijn IUI, dus laat het eitje maar lekker gaan nestelen in het weekend ;).

Nee... denk dat ik misschien wel wat in de tuin ga knutselen als het een beetje droog kan blijven. De bomen moeten nog gekortwiekt worden. En misschien krijgt mijn zus dit weekend wel haar baby. We zitten daar ook nog steeds vol spanning op te wachten.

Groetjes,
    Josien

4. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi Josien,

Wat bedoel je met IUI na BBZ. Hoop voor je zus dat ze dit weekend de kleine krijgt. Kan me voorstellen dat je wel blij bent voor haar, maar voel je niet onbewust toch een beetje jaloezie. Lijkt me best moelijk als je zelf een kindewens hebt.
    Merk aan mezelf dat ik erg jaloers kan reageren als ik hoor dat iemand zwanger is. Ben dan wel blij voor diegene maar voel toch een steek van jaloezie.

Groetjes Martine

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Wij gaan denk ik niet al te veel doen, lekker rustig aan! En klussen natuurlijk, want die tijd komt er weer aan!

@dennismartine: mijn man vind dat wel leuk, voor supporter spelen, zeker nu VVV een keer een seizoen mee mag doen in de eredivisie. Onze zoon van 1,5 heeft hij al zo ver dat hij VVV zegt.......
    Maar in ieder geval veel plezier bij de wedstrijd, ik hoop dat VVV weer wat puntjes kan pakken.

@freewilly8: balen dat je hem dat niet kado hebt kunnen doen, in ieder geval een hele fijne verjaardag gewenst!

@jozien: Heeeeeel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen dat het goed gaat! Zijn jullie al lang bezig?

Groetjes,

Angela

6. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Nou Angela21 hoop dat zede punten thuis laten in almelo. Ben fanatiek supporter van heracles. Het mooiste is dat mijn buurman voetballer is bij VVV Venlo. Hij zget dat ze de punten meenemen naar Venlo. We zullen zien.

Groetjes

7. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Dan zal het gezellig worden bij jullie komend weekend, met een speler van VVV als buurman!
    Ik wens je in ieder geval veel plezier bij de wedstrijd!
    Ik zal het op teletekst in de gaten houden.

Groetjes,

Angela

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik zit in mijn eerste echte ronde en mijn NOD is 5 december... Zou wel een leuk sinterklaas cadeautje zijn zeg!

Groetjes Delilah

9. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
  10. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
  11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    banner

12. arbo1978

arbo1978 Lid

17 sep 2007
    30
    0
    0
    onderwijs
    Hallo dames,

Wil iemand mij voor 12-12 op de lijst zetten!

gr. Arbo1978

13. sjemmie

sjemmie Lid

14 okt 2007
    43
    0
    0
    juffie
    vanavond maar weer eens eventjes klussen... kunnen we vast een beetje in het ritme komen voor de de eisprong ;)

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heeeej dames,

Zag dat ik voor sommigen wat onduidelijk getyped had... hahahaha... Ik heb in september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, waarna ze na veel behandelingen om 10 oktober ons kindje met eileider en al verwijderd hebben. Dit kindje was ontstaan na een IUI-behandeling (kunstmatige inseminatie) in de 15e ronde.

Inmiddels begin ik langzaamaan de draad weer op te pakken. Werk weer twee uurtjes per dag, maar heb nog wel wat pijn en last van vermoeidheid door de chemo en de narcose. Maar we mogen weer zwanger worden, nu dus weer met IUI. Morgen vindt de inseminatie plaats. Wij zijn nu helaas al 17 maanden bezig met zwanger worden :cry:...

Succes met klussen allemaal!

Liefs,
    Josien

15. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    bannercheck

16. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    Passagierslijst voor de Roze Wolk

01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D
    02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje
    03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull
    04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83
    05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah
    06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3
    07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21
    08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986
    09: Jent & Annelies661 & Sylvie
    10: Snoozie & Daydreamy8
    11: Willielien & Aura
    12: Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978
    13: Puzzcat24
    14: Wendyy
    15: Kikker28 & Marrie28
    16: Jessejaime & Ilona85 & Esje72 & Danielle1684
    17: Subke
    18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh
    19: Roshi
    20: Tezzz & Yojo66
    21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610
    22:
    23: Ladym & Verhip & Noukie & Dennismartine
    24: Silvana81
    25: Pipo1973
    26:
    27: Milla
    28: IkDus
    29:
    30:
    31:

77 passagiers voor de Roze wolk
    Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel

14 passagiers voor de testmarathons

Testmarathon 1 December:
    1. Marlboro82

Testmarathon 5 December(Pakjesavond ;) ):
    1. Dimmel
    2. Maria79
    3. Pendrag
    4. Meisje1988
    5. Brendy81
    6. Zeehondje

Testmarathon 12 December (12-12):
    1. Jent
    2. Rainstarr

Testmarathon 15 December:

Testmarathon 20 December:
    1. Jessejaime
    2. Tezzz

Testmarathon 24 December (kerstavond):
    1. Pluisje79
    2. Dennismartine
    3. Noukie

Testmarathon 31 December (oud op nieuw):

heb mezelf er maar bij gezet helaas had licht roze bloed bij het afgeven denk dat het morgen gaat doorzetten :cry:

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, even over die bannerchecks.... mag ik vragen waarom jullie dat doen?

Je kunt toch een van je eigen laatst geplaatste berichten bekijken en daar kijken hoe je banner er nu uit ziet? Klik gewoon op 'berichten' links onder je avatar. Daar kan je al je laatste berichtjes en dus ook je banners zien. Het bespaart een hoop ruimte op de site!

Groetjes,
    Josien

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @josien: je hebt helemaal gelijk! Enne...succes morgen met je iui!

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ha roze wolkers....

wil iemand mij toevoegen op 19 december, ben vandaag helaas ongi geworden :( ik heb op 5 december mijn ei, zal de sint een kadootje voor me achterlaten ;)

Succes allemaal!

Liefs Roshi

20. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    roshi ik heb je in het schema hierboven neergezet ;) succes deze maand!

Deel Deze Pagina