Milla ik heb mijn NOD op 23 december en kan vanaf 24 december testen. Zal wel een heel erg mooi kerstkado en einde jaarsbonus zijn. Duimen dat het gaat lukken in December. Aankomend weekend werken, is maar wat je leuk vind. Voor voetbalsupporter spelen. Moet toch wat doen voor de kost. hihi Jij dan Angela, nog iets in de planning. Zie trouwens dat je in Venlo woont ook supporter van VVV Venlo. die moeten zaterdag tegen Heracles Almelo. Groetjes martine
@Angela21, Ja ik! Mijn man viert zijn verjaardag, we beginnen vrijdagavond met mijn family, zaterdag zijn family en zondag de vrienden. Dus 't hele weekend feest! Ik had hem willen verrassen met een positest vrijdag, helaas vorige week ongie geworden... Maar goed, heb ik de buikpijn en die bloed-rotzooi weer gehad en iig niet tíjdens zijn verjaardag.
Oh weekend... is het al zover? Volgens mij hebben wij nog helemaal geen plannen voor het weekend. Dat is eerlijk gezegd ook wel eens lekker. Ik ga het in ieder geval lekker rustig aan doen. Morgen mijn IUI, dus laat het eitje maar lekker gaan nestelen in het weekend . Nee... denk dat ik misschien wel wat in de tuin ga knutselen als het een beetje droog kan blijven. De bomen moeten nog gekortwiekt worden. En misschien krijgt mijn zus dit weekend wel haar baby. We zitten daar ook nog steeds vol spanning op te wachten. Groetjes, Josien
Hoi Josien, Wat bedoel je met IUI na BBZ. Hoop voor je zus dat ze dit weekend de kleine krijgt. Kan me voorstellen dat je wel blij bent voor haar, maar voel je niet onbewust toch een beetje jaloezie. Lijkt me best moelijk als je zelf een kindewens hebt. Merk aan mezelf dat ik erg jaloers kan reageren als ik hoor dat iemand zwanger is. Ben dan wel blij voor diegene maar voel toch een steek van jaloezie. Groetjes Martine
Wij gaan denk ik niet al te veel doen, lekker rustig aan! En klussen natuurlijk, want die tijd komt er weer aan! @dennismartine: mijn man vind dat wel leuk, voor supporter spelen, zeker nu VVV een keer een seizoen mee mag doen in de eredivisie. Onze zoon van 1,5 heeft hij al zo ver dat hij VVV zegt....... Maar in ieder geval veel plezier bij de wedstrijd, ik hoop dat VVV weer wat puntjes kan pakken. @freewilly8: balen dat je hem dat niet kado hebt kunnen doen, in ieder geval een hele fijne verjaardag gewenst! @jozien: Heeeeeel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen dat het goed gaat! Zijn jullie al lang bezig? Groetjes, Angela
Nou Angela21 hoop dat zede punten thuis laten in almelo. Ben fanatiek supporter van heracles. Het mooiste is dat mijn buurman voetballer is bij VVV Venlo. Hij zget dat ze de punten meenemen naar Venlo. We zullen zien. Groetjes
Dan zal het gezellig worden bij jullie komend weekend, met een speler van VVV als buurman! Ik wens je in ieder geval veel plezier bij de wedstrijd! Ik zal het op teletekst in de gaten houden. Groetjes, Angela
Hoi allemaal! Ik zit in mijn eerste echte ronde en mijn NOD is 5 december... Zou wel een leuk sinterklaas cadeautje zijn zeg! Groetjes Delilah
vanavond maar weer eens eventjes klussen... kunnen we vast een beetje in het ritme komen voor de de eisprong
Heeeej dames, Zag dat ik voor sommigen wat onduidelijk getyped had... hahahaha... Ik heb in september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, waarna ze na veel behandelingen om 10 oktober ons kindje met eileider en al verwijderd hebben. Dit kindje was ontstaan na een IUI-behandeling (kunstmatige inseminatie) in de 15e ronde. Inmiddels begin ik langzaamaan de draad weer op te pakken. Werk weer twee uurtjes per dag, maar heb nog wel wat pijn en last van vermoeidheid door de chemo en de narcose. Maar we mogen weer zwanger worden, nu dus weer met IUI. Morgen vindt de inseminatie plaats. Wij zijn nu helaas al 17 maanden bezig met zwanger worden ... Succes met klussen allemaal! Liefs, Josien
Passagierslijst voor de Roze Wolk 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 09: Jent & Annelies661 & Sylvie 10: Snoozie & Daydreamy8 11: Willielien & Aura 12: Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978 13: Puzzcat24 14: Wendyy 15: Kikker28 & Marrie28 16: Jessejaime & Ilona85 & Esje72 & Danielle1684 17: Subke 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh 19: Roshi 20: Tezzz & Yojo66 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 22: 23: Ladym & Verhip & Noukie & Dennismartine 24: Silvana81 25: Pipo1973 26: 27: Milla 28: IkDus 29: 30: 31: 77 passagiers voor de Roze wolk Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel 14 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr Testmarathon 15 December: Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie Testmarathon 31 December (oud op nieuw): heb mezelf er maar bij gezet helaas had licht roze bloed bij het afgeven denk dat het morgen gaat doorzetten
Meiden, even over die bannerchecks.... mag ik vragen waarom jullie dat doen? Je kunt toch een van je eigen laatst geplaatste berichten bekijken en daar kijken hoe je banner er nu uit ziet? Klik gewoon op 'berichten' links onder je avatar. Daar kan je al je laatste berichtjes en dus ook je banners zien. Het bespaart een hoop ruimte op de site! Groetjes, Josien
ha roze wolkers.... wil iemand mij toevoegen op 19 december, ben vandaag helaas ongi geworden ik heb op 5 december mijn ei, zal de sint een kadootje voor me achterlaten Succes allemaal! Liefs Roshi