Nee, nog niets roods te vinden hier... Ik heb wel last van veel afscheiding, beetje wit/waterig-achtig... Sorry voor de plastische benoeming ( ), maar herkent iemand dit toevallig? Of weet iemand waar dit op duidt? Ik begin nu trouwens gewoon bang te worden dat ik een hele cyclus oversla ofzo, morgen een week overtijd en een negatieve test! Hoe kan dat toch?
@Jenna: het schijnt vaker voor te komen dat je wel zwanger bent, maar toch steeds negatief test. Een bloedtest bij de huisarts kan dan opheldering geven. Ik weet ook niet hoe dat kan. @Jenna en Tezzz: je kunt toch niet gewoon een cyclus overslaan? Dat is dan toch ook niet goed? @Tezzz: ga je morgen ook nog eens testen? Dan zijn we met meer man hier om te testen.
@Tezzz; Hoe zit dat precies bij jou dan? Jij hebt veel langere cycli las ik? @Moontje; Nee, het is volgens mij ook niet bepaald gezond om een cyclus over te slaan, maar het schijnt wel eens te gebeuren. 'Normale' dingen zoals stress kunnen je cyclus al op hol laten slaan, geloof ik. Mijn cyclus is sowieso sinds mijn miskraam nog niet op orde. M'n banner staat op 28 dagen, maar de langste was 35 dagen, die direct na de mk. Dus dat zou dan morgen moeten zijn, misschien dat de test morgen dan wel duidelijk is. Als ie nou weer negatief is, wacht ik echt gewoon m'n ongi af en ga er ook niet meer vanuit dat ik misschien zwanger ben. Dus we zullen het morgen zien!
Er is alweer druk gepost hier zie ik...spannend! Nog geen ongi dus bij jullie dames? Hier ook niet. Vanmiddag dacht ik wel te voelen dat het kwam en was echt zoooo misselijk, maar nee nog steeds niks. Ik denk ook dat het kwam doordat ik te weinig heb geslapen & gewoon echt niet fit ben. Mijn cyclus is 30/31 dagen sinds ik in de zomer ben gestopt met de pil dus wel regelmatig. Dit is weer de eerste keer dat ik langer op moet wachten en hopelijk nog wat maanden met als resultaat een baby . Dus als er morgen niks is, test ik gewoon en wel met 2 verschillende testen. Als die negatief zijn dan ga ik woensdagochtend nog testen. Als die dan nog negatief is, dan bel ik meteen naar de huisarts want ik word nou wel een beetje erg zat van dat wachten in onzekerheid en kan aan niks anders meer denken. Doen ze moeilijk over zo'n bloedtest of niet?
Sja...bij mij hetzelfde en ik was zwanger! Toevallig ook rare smaak in je mond of andere gekke verschijnselen? Katten die op je buik liggen, erg snel vette haren (las ik hier laatst ergens en ja hoor..mijn haren zijn na een dag gelijk mega-vet)
Nou nog geen uitslagen hier zie ik.. Ik heb net getest met mat care ultra & clear blue digital. Hartstikke negatief helaas. Ik snap er niks meer van... . Ik ga denk ik de dokter bellen komende week want ik word gek van dat wachten en die negatieve testen. Ik ben bang dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik niet zwanger ben, ondanks alle verschijnselen die ik wel heb. Het duurt wel erg lang voor een positieve test dus ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik hoop dat het bij jullie allemaal wat positiever is.
Negatieve test hier dames.....maar nog geen duivels! Wel al 3 dagen krampen. Ga misschien zondag nog een keer testen als er dan nog niets is, of anders volgende week een keer. En bij jullie? Mag ik al iemand feliciteren? @christinaa: wat raar zeg, dat je steeds negatief test, je bent toch al lang overtijd! Moontje
Jeetje Meiden, Nog steeds in onzekerheid allemaal lees ik.. Jammer hoor, had zo gehoopt dat het voor jullie allen raak zou zijn! Maar misschien komt het allemaal nog wel goed? Zolang de ongi er nog niet is, is alles nog mogelijk natuurlijk!
Oh en Christinaa: zo'n bloedtest doen ze niet moeilijk over, is zo gebeurd als je daar om vraagt. Weet je het ook meteen zeker. Hoop echt zo dat je zwanger bent! Dat gewacht allemaal is ook niks! Moontje
Ik ga er gewoon maar vanuit dat mijn menstruatie nog komt en dat mijn cyclus gewoon weer in de war is. Zolang ik geen positieve test in handen heb, ben ik gewoon niet zwanger vind ik. @Zico: oh wat erg, jij ook al zo lang in onzekerheid...Vreselijk is dit hoor! @Moontje: ok, bloedtest is dus zo gedaan. Aan de ene kant denk ik ja ik ga het meteen doen, aan de andere kant is het meteen zo definitief als het negatief is. Stom he terwijl ik het gewoon wel zeker wil weten. Ik doe het gewoon denk ik. Ik ga niet meer testen want dat kost alleen maar geld, hoewel ik er nog 2 hier heb. Jammer dat jouw test ook negatief was.
@Christinaa: Het is denk ik altijd wel een goed plan voor jou om even naar de huisarts te gaan. Misschien heb je wel iets onder de leden of kunnen ze je uitleggen waarom het zo lang duurt. (of je bent natuurlijk gewoon wel zwanger!) Wat je ook doet, ik blijf voor je hopen. @Zico: ben jij al langs de huisarts geweest? Lijkt me dat je onderhand gek moet worden! Moontje
ROOOOOOOOOOOOOOOD.... Vanochtend in volle hevigheid. Ach, scheelt weer een test. Ik zit in februari! Succes nog dames! Heel veel liefs Jenna
Heh...mijn testvriendinnetje .....ik had er zo op gehoopt...Heeeeel veel succes ik duim weer xtra hard voor je!
Oooooooh Jenna, jammer hoor! Had het zo gehoopt voor je! Succes in de volgende ronde. Hier een negatieve test maar ook nog geen duivels. Ik wacht gewoon af. Moontje
Hey Jenna, Wat jammer! Wat een timing, precies op onze testdag begint bij jou de menstruatie! Nou succes met de volgende ronde. Jammer maar wel lekker dat je weer weet waar je aan toe bent. Groetjes!
zijn we nou nog met z'n drieen over dan? Dat is toch ook wat he, om als laatste over te zijn en nog steeds in onzekerheid te zitten... Hier nog steeds geen duivels, ga om het uur naar het toilet om te gaan kijken, echt zo erg! Komt omdat ik wel krampen heb, maar het nog steeds niet wil doorzetten.
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje & Jacqueline1975 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & barbeestenboel & Houda & Jent & Happy1980 & Golfola 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & Didi1988 10: Snoozie & Daydreamy & Jenna85 & LadyZorra & Silver 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarr & Sjemmie & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & Yvonne & Jesjuh & loutje83 14: Wendyy & Leonie1986 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & Leen74 & Anneke99 17: Subke & Marrie28 & Bippi 18: Mieke74 & Mystic Sun & Parels 19: Eva 1983 & Essiee & Manny82 & IkDus & Chebu 20: Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & nieuwbegin 21: Pluisje79 & ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Simba83 & Maxie & Roshi 22: Sarahfreely & Bahar & Suusje D & irissa 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Lise 24: Selina26 & Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla & Sanne & mammieloves & Christinaa 26: Enise & Linda 26 & Sablovesgeof 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins & Marlieke 28: Moontje & Nikkie80 & Teun026 29: Ingeltje & Jenna85 & Krientje 30: MarielleB & Jacq & Elise1 & Yule & Mieke1981 31: Claudia2510 & Dreames & FunnyMe & Tezzz 165 passagiers voor de Roze wolk 124 Ongi.....39 Zwanger.... 9 Negatieve test ..... 0 Twijfel De passagiers voor de testmarathons Testmarathon 31 December 1. Ingeltje ZWANGER!!! 2. Susanbenjamins 3. Yule ZWANGER!!! 4. Marlieke 5. Tezzz 6. Sablovesgeof ZWANGER!!! 7. FunnyMe ZWANGER!!! 8. Nony
Ik mag rood , ben nademiddag eindelijk ongi geworden, heb wel degelijk een cyclus van 17 en nu 27 dagen gehad, zo zie je maar dat een gyn het ook niet altijd bij het rechte eind heeft