ik sta wel niet op de lijst, maar dat maakt niet uit.. hier ook nog geen ongi.. wel vrijdag en vanavond ovutest gedaan! snappen jullie dit nu?
Hoi Ingeltje, Ik lees toevallig het verhaal over vet haar....... nou ik heb als ik vandaag douche morgenavond al weer vet haar!!! Wordt er naar van En hier nog steeds dezelfde klachten als voorheen: borrelende darmen, pijnlijke borsten, lage rugpijn, hoofdpijn, misselijk (met vlagen) en een minderende eetlust. Ik ga tot 9 januari wachten en dan maar eens weer testen Hallo dames die negatief hebben getest........... Vervelend voor jullie allen hoor, ik gun het jullie allemaal zo van harte (inclusief ikzelf )!!!!! Op naar de volgende ronden....... en houd moed dames!!! En de nieuwe zwangeren: Van Harte Gefeliciteerd!!! Liefs Yvonne
Goeie avond! @zico: ahhhhhhhhhhhhh wat jammer! Had goeie hoop voor je! Wel fijn dat het afwachten nu dan voorbij is he? Komende maand roze he? Ik ben nog steeds niet rood. Ben benieuwd of ik dat ooit nog wordt... En zijn er nog nieuwe zwangeren bij? GEFELICIFLAPSTEERD! LIefs Tezzz
@Zico: hopelijk ben je volgende keer zwanger en hoef je niet meer te wachten op de duivels! Succes in de volgende ronde @Amy: ehhh, hoe werken die dingen, ik heb ze nog nooit gebruikt...? betekent dit dat je juist nu zou ovuleren? @Yvonne: he, welkom bij de wachtenden....hier nog steeds niks, had wel een negatieve test eergisteren, dus wacht nog even. Ik duim voor je! @Tezzz: wij wachten gewoon af....jij zal al wel moe zijn van het wachten denk ik zo..... Hier nog steeds geen duivels, maar de krampen worden erger. ga denk ik donderdag pas weer testen als er ondertussen niks gebeurt... Moontje
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje & Jacqueline1975 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & barbeestenboel & Houda & Jent & Happy1980 & Golfola 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & Didi1988 10: Snoozie & Daydreamy & Jenna85 & LadyZorra & Silver 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarr & Sjemmie & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & Yvonne & Jesjuh & loutje83 14: Wendyy & Leonie1986 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & Leen74 & Anneke99 17: Subke & Marrie28 & Bippi 18: Mieke74 & Mystic Sun & Parels 19: Eva 1983 & Essiee & Manny82 & IkDus & Chebu 20: Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & nieuwbegin 21: Pluisje79 & ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Simba83 & Maxie & Roshi 22: Sarahfreely & Bahar & Suusje D & irissa 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Lise 24: Selina26 & Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla & Sanne & mammieloves & Christinaa 26: Enise & Linda 26 & Sablovesgeof 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins & Marlieke 28: Moontje & Nikkie80 & Teun026 29: Ingeltje & Jenna85 & Krientje 30: MarielleB & Jacq & Elise1 & Yule & Mieke1981 31: Claudia2510 & Dreames & FunnyMe & Tezzz 165 passagiers voor de Roze wolk 125 Ongi.....39 Zwanger.... 7 Negatieve test ..... 0 Twijfel De passagiers voor de testmarathons Testmarathon 31 December 1. Ingeltje ZWANGER!!! 2. Susanbenjamins 3. Yule ZWANGER!!! 4. Marlieke 5. Tezzz 6. Sablovesgeof ZWANGER!!! 7. FunnyMe ZWANGER!!! 8. Nony Ik baal voor je mee, zico...zo lang wachten en dan weer niets ...DUIM voor de volgende ronde! @de rest: succes!
Hoi Amy, ik denk dat je nu je ei pas hebt en vorige cyclus hebt overgeslagen als je nu al 16 dagen overtijd bent. Ik weet ook dat ovutesten ook positief kunnen zijn als je zwanger bent, maar ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat je vorige cyclus geen ei hebt gehad. Succes. xxx Joyce
Tja moeilijk ik zou maandag gewoon je verhaal uitleggen bij huisarts en je bloed laten prikken. In bloed zit vaak meer hcg. Succes meid. xxx Joyce
Hihihi zie hier mijn berichtjes op 13 december....ik geloof dat ik ongeveer op de minuut af kan uitrekenen wanneer ik zwanger geworden ben
@ Amy: Ik zie het niet echt heel goed die zwangerschapstest. Misschien over een paar dagen weer testen? Ik hoop het voor je.
@ Christinaa: Ga je deze week bloed laten prikken of ben je er nog niet helemaal uit? Ik ga donderdag weer testen. Heb nog een test hier liggen en heb nog geen duivels gezien...
Ik heb dus gisterochten nog getest......negatief, en nog geen uur later is de ongi er................ IK BAAL ALS EEN STEKKER! Ik ga dus ook door naar februari. Groetjes, Angela P.s. ik zal zo ook mijn banner aanpassen.....
Hoi meiden, Nog geen roze hier dus? Alle hoop gevestigd op Moontje en Christinaa...? @Angela; jammer joh! Maar dan zie ik je bij februari in ieder geval! En nog bedankt voor alle lieve reacties! Het was echt wel even balen gisterochtend, vandaar ook dat ik er nu ook pas weer ben. Even lekker met m'n vriendje geweest en me bah voelen... Ik hoop dat jullie toch nog een positieve test krijgen en ook snel! Liefs
Hoi hoi, Ja...alle hoop op ons gevestigd...nog steeds niets, vind het wel een beetje vreemd, maar ik hou jullie op de hoogte! @angela: balen zeg, hoop op een vruchtbare maand voor je deze keer! @Jenna: snap ik wel ja, dat je een baaldag hebt gehad! Die rotonzekerheid ook en ondertussen blijf je maar hopen, het zou verboden moeten worden he! @Zico: thanks! De hoop is er nog steeds..! Moontje
ik zou het plezant vinden kon ik ook op de lijst verschijnen ben 31 dec ongi geworden en ik zie dat ik met enkele andere dames tergelijk ongi ben geworden maar ben wel 14 dagen te laat ongi geworden dus weet nu niet wat mijn cyclus zal zijn
Hallo Moontje, Ik ben al een tijdje hier op het forum he En ik duim ook zekers voor jouw Liefs Yvonne
Hallo lieve iedereen, Hier weer eens een berichtje van mij. Het is teveel om bij te lezen dus reacties laat ik achterwege. Hoezo ego... Wel las ik dat Missy een miskraam heeft gehad/krijgt? Missy, als je dit leest: heel erg veel sterkte meid en hopelijk kan je alles snel een plaatsje geven en wie weet kondigt zich dit jaar toch nog een mooi kindje aan bij jullie... Verder wil ik de stemmers op Marciano onder ons bedanken... Voor de nog-niet-stemmers: het kan nog ongeveer 23 dagen... Veel liefs, Marlieke