@ Amy, geweldig, gefeliciteerd! Hier nog geen tekenen van duivels, maar wel vlagen van misselijkheid en buikpijn. Hetzelfde eigenlijk dus nog als afgelopen dagen... Moontje
Hoi hoi, Dank je maar ik sta wel op de lijst van 13 december he, maar het was een twijfel gevalletje Liefs Yvonne
Hallo dames, Proficiat voor de nieuwe zwangere dames!!!!! Had maandagmorgen een test gedaan en die was positief, en dus gelijk de huisarts gebeld en die stuurde me direct door naar de gyn en die gaf me slecht nieuws. Ik heb maandagmiddag een echo gehad en...... het was al aan het afbreken, dus heb maandagavond een erge bloeding gehad Daarom had ik de bijverschijnselen dus wel terecht. En ik ga dus naar de volgende ronde ........ helaas! Heb vanaf maandag tot heden erg véél bloedverlies en erg véél buikpijn. En zal ik dus niet elke avond meer vaak online komen. Verder wil ik de afwachtende dames succes wensen! Liefs Yvonne
Ik geloof dat ik de lijst snap.. weet alleen niet hoe ik me er zelf bijzet haha... Ik zit te wachten na een miskraam, dus die cycles van 28 dgn zal dit keer wel niet gelden.. Ingewikkeld allemaal hoor
Je kan je aanmelden bij de andere dames in het NOD januari forum! Hier zit je verkeerd, dit is de lijst van december! Ze leggen je daar wel uit hoe je op de lijst kunt komen. Vraag het maar en ze zetten je erin!
Heh vonne...wat naar. Dan heb je zo'n leuk bericht en dan wordt het dit...klote zeg...bah. Succes in de volgende ronde!
Even een paar dagen geen tijd, en dan gebeurt er weer een hoop! In ieder geval gefeliciteerd aan de Zwangere(n)! Toch erg leuk om te lezen dat er op de valreep nog iemand 2 streepjes krijgt! @Yvonne: wat ontzettend balen voor je! Ik hoop dat 2008 een heel mooi en natuurlijk vruchtbaar jaar voor je gaat worden! Sterkte! Groetjes, Angela
Hallo Ingeltje, Dank je voor je reactie en ja het was echt wel balen en zeker géén leuk nieuws Maar ja........ hopelijk de volgende ronde meer succes En hoe voel jij je nu? Liefs Yvonne
Hoi Angela, Dank je.... en wij hopen ook dat dit jaar een vruchtbaar jaar wordt En ik hoop dat 2008 ook een zéér vruchtbaar jaar voor jouw mag worden!!!! Liefs Yvonne
@Yvonne: wat balen voor je zeg! Sterkte. @all: tja...ik ben dus nog steeds niet rood. Afgelopen zaterdag nog een test gedaan, maar weer negatief. Waarschijnlijk heb ik geen ei gehad, maar wanneer ik die dan wel krijg, ik heb geen idee! We wachten maar rustig af.
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje & Jacqueline1975 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & barbeestenboel & Houda & Jent & Happy1980 & Golfola 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & Didi1988 10: Snoozie & Daydreamy & Jenna85 & LadyZorra & Silver 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarr & Sjemmie & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & Yvonne & Jesjuh & loutje83 14: Wendyy & Leonie1986 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & Leen74 & Anneke99 17: Subke & Marrie28 & Bippi& Amy82 18: Mieke74 & Mystic Sun & Parels 19: Eva 1983 & Essiee & Manny82 & IkDus & Chebu 20: Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & nieuwbegin 21: Pluisje79 & ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Simba83 & Maxie & Roshi 22: Sarahfreely & Bahar & Suusje D & irissa 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Lise 24: Selina26 & Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla & Sanne & mammieloves & Christinaa 26: Enise & Linda 26 & Sablovesgeof 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins & Marlieke 28: Moontje & Nikkie80 & Teun026 29: Ingeltje & Jenna85 & Krientje 30: MarielleB & Jacq & Elise1 & Yule & Mieke1981 31: Claudia2510 & Dreames & FunnyMe & Tezzz 166 passagiers voor de Roze wolk 128 Ongi.....40 Zwanger.... 4 Negatieve test ..... 0 Twijfel De passagiers voor de testmarathons Testmarathon 31 December 1. Ingeltje ZWANGER!!! 2. Susanbenjamins 3. Yule ZWANGER!!! 4. Marlieke 5. Tezzz 6. Sablovesgeof ZWANGER!!! 7. FunnyMe ZWANGER!!! 8. Nony Er zijn nog 4 groene dames, Tezzz, Moontje en Simba83 zijn nog in afwachting van hun ongi of hun positieve test. We hopen op roze meiden! Dreames is al enkele weken niet online geweest. De banner van Pluisje79 is opeens veranderd, dus die heb ik rood gemaakt.
@Yvonne: Jeetje, dat is echt vervelend. Ik hoop dat je ook snel van je buikpijn af bent en dat het de volgende keer dan ook echt raak mag zijn! @Tezzz: Ik denk dat ik ook geen ei heb gehad deze maand, maar ik heb wel een paar zwangerschapssymptomen. Heb jij dat ook? Ik ben wel misselijk met vlagen en heb buikpijn. Of komt dat omdat mijn cyclus nu in de war is geraakt? Ik ga morgen naar de huisarts in ieder geval. Ben het onderhand beu, die onzekerheid. En jij? Moontje
@Moontje: ben de hele week al moe, maar dat kunnen ook gewoon de opstartproblemen zijn na de vakantie. Had vanmorgen trouwens twee keer een veegje roze na mijn berichtje hier, maar nu nog steeds geen ongi! Misschien eindelijk een ei! Zou wel eens tijd worden... Ik was ook al blij vanmorgen hoor, dat ik misschien eindelijk ongi zou worden, maar nu het nog niet zo is, wacht ik maar weer af. Heb al zo lang gewacht...veel anders kan je toch niet doen he! Zal er volgende week wel weer eens een testje tegenaan gooien...mocht dat nodig zijn althans...
Gefeliciteerd zwangeren! Geweldig dat jullie toch nog positief hebben getest. @ Moontje, jammer van je ongi. Gaan we dus toch samen naar de volgende ronde, alleen is mijn NOD nu onbekend . @ de 'groene' dames: succes met afwachten...ik weet hoe vreselijk dat is..
@Christinaa: Ik denk dat je ergens iets verkeerd hebt gelezen, want ik ga morgen naar de huisarts, omdat ik nog niet ongesteld ben. (nog steeds niet). Laat morgen wel even weten hoe het was! Ben weer misselijk en heb zooooo'n buikpijn!
Hallo allemaal, Ik ben net naar de huisarts geweest en hij denkt dat ik een virus in mijn darmen heb, waardoor ik me niet zo lekker voel en buikpijn heb. En hij denkt ook dat ik een cyclus over heb geslagen, omdat het misschien toch nog een beetje van het ontpillen is. Ik weet het niet hoor, want ik heb maar 3 maanden de pil geslikt en ben er toen mee gestopt omdat ik er niet tegen kan. Daarna hebben we condooms gebruikt als voorbehoedmiddel. Heb niets gemerkt van andere cyclussen ofzo... Maar goed, hij weer testen..weer negatief. Dus een zwangerschap zit er zeker niet in. Er is geen bloed afgenomen hoor, gewoon een urinetest. Ik moet het weekend afwachten en als ik me dan nog zo rot voel, moet ik weer terug komen. En die ongi? Daar moet ik maar gewoon op wachten. Vreemd verhaal he? Maar ik hou me daar maar aan vast en ga gewoon weer verder. Tja, voor de roze wolk een beetje moeilijk he, want ik ben niet zwanger, maar ook nog niet ongesteld! Als je wil, sluit het topic maar gewoon straks. Jullie zien me wel weer verschijnen in het februari nod forum als het zover is. Tot dan! Moontje
Goeie middag allemaal! Nou, ik ga er maar vanuit dat de spotting die ik vandaag wederom heb m'n ongi is. Mijn temperatuur is de laatste paar dagen ook eindelijk enigszins gestabiliseerd, dus ik begin gewoon weer fris aan een nieuwe cyclus! Zet mij maar op rood (hoewel wat ik afveeg meer op roze lijkt ) @Moontje: afwachten dus maar? Da's toch ook wat! Ik hoop voor je dat je gauw eindelijk duidelijkheid krijgt! Liefs Tezzz
Hèhè, kan je je eindelijk ergens op gaan richten. Heel veel succes en vruchtbaarheid toegewenst! Moontje; jij ook veel succes!