hahahahaha nou gelukkig help me uit mijn vaagheid.... ik zat te bedenken en te zoeken hoe je nou al om 8uur kon weten dat ik ongi was terwijl ik hier pas vanaf 8.30 uur ben mysterie opgelost
haha ja ik kan hem binnen het uur aanpassen en dat scheelt weer ruimte in het topic....dus nee ik heb geen vooruitziende blik dat je ongesteld ging worden vandaag!
nou dames ronde 17 is voor ons een feit en mijn nieuwe nod is 20 december.......wil iemand mij op d elijst zetten....? neem deze maand wat afstand van het forum
goedemorgen meiden mijn nod van 1 dec kan verzet worden alleen waar naar toe ik heb geen idee ben namelijk veel te vroeg ongi geworden wat eigenlijk nog niet kan eerst overleg met het zh over hoe en wat en hoe nu verder want doordat de ongi zo snel is gekomen heeft er geen innestelling kunnen komen denken ze 16-11 tp gehad en 21-11 al ongi geworden
Dag dames, ik mag me bij de december dames voegen! Ben vandaag helaas ongi geworden Wil iemand mijn NOD op 25 december zetten? Alvast bedankt! Gr. Lise
Hey meiden, ik wil me graag als nieuweling aanmelden voor de roze wolk. Ik lees al een tijdje mee op het forum en we zijn sinds afgelopen maand serieus bezig voor een kindje. Helaas heb ik vandaag de rode duivels op bezoek gekregen, dus ga ik naar de volgende ronde. Zou iemand me bij de testronde van 20 december willen zetten? Alvast bedankt en iedereen heel veel succes. Hoop dat de roze wolk zo zwaar wordt door al die zwangeren deze maand zodat er een roze mist over nederland verschijnt!
Hallo meiden Hier gaat het weer lekker. Gister koffie gezet met senseo was ik vergeten de klep dicht te doen. Later ging ik weg, was ik mijn huissleutels vergeten (vergeet ik echt normaal nooit. Was eerste keer) en s'avonds was ik bijna mijn tas vergeten tot iemand zei: hey is dat niet jou tas?. Lekker suf weer. Nou ja hopen maar dat het een eerste symptoom is. Duim duim duim. Liefs Zoe
Decembermaand feestmaand! Ik hoop maar dat Sint en de kersman gul zullen zijn met het geven van HCG cadeautjes! Kunnen we gezellig met z'n allen op de roze wolk kruipen zodat het in augustus baby's kan regenen! Kom maar op!
hallo iedereen. ik kom mij ook aanmelden. wil iemand mij op de lijst zetten op 22 december! hoop dat de kerstman mij in december NIET vertgeet!
ja weet heel zeker dat dit de ongi is een innesteling is niet zoooveel en alle symptomen enzo wijzen erop zal de smeuiïge details maar besparen maar ze gaan overleggen en kijken of het niks te maken heeft met de geboorte van de kleine hopelijk niet, want als de emmy geen kans krijgt om in te nestelen dan vergooien we onze pogingen steeds en die tellen toch af..
Owwww nee meid! Nee toch?!?! Wanneer moet je naar het zh? Ik heb denk ik mijn nod op 2 december dus ik meld me hier ook even aan. Ik sta ook al op 30 november maar aangezien ik een super laat ei had ga ik er even voor het gemak van uit dat ik ook rond 2 december mijn nod kan hebben.
Passagierslijst voor de Roze Wolk 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 Jessica1981 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 09: Jent & Annelies661 & Sylvie 10: Snoozie & Daydreamy8 11: Willielien & Aura 12: Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978 13: Puzzcat24 14: Wendyy 15: Kikker28 & Marrie28 16: Jessejaime & Ilona85 & Esje72 & Danielle1684 17: Subke 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh 19: Roshi 20: Tezzz & Yojo66 & Marbar1981 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 & Dani86 22: Sarahfreely 23: Ladym & Verhip & Dennismartine 24: Silvana81 & Noukie 25: Pipo1973 & Lise 26: 27: Milla 28: IkDus 29: 30: 31: 85 passagiers voor de Roze wolk Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel 15 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr Testmarathon 15 December: Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz 3. Marbar1981 Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie Testmarathon 31 December (oud op nieuw): up to date
We hebben vanochtend het zaad van mijn mannetje weg gebracht. Nu wachten tot 5 december, dan krijgen we de uitslag en moeten we naar de fert.arts