hopefull, wat mooi ! op hoeveel DPO zit je, weet je dat ook? dat is al snel zeg, 5 dagen voor je NOD. Ik heb de vorige keer matcare gebruikt, 2 dagen voor NOD, maar die vond ik echt heeeeeeeeel vaag toen. Hier buikpijn, rugpijn, moe en beetje misselij Hopelijk word ik niet ziek, maar is het een gezonde ziekte
Na een tijdje weg te zijn geweest in verband met verhuizing etc hier dan toch weer een berichtje van moi. Hoe gaat het hier? Ik ben deze maand begonnen met temperaturen.... Ik dacht dat mijn cyclus dit keer erg lang zou zijn maar volgens de thermometer heb ik mijn ei afgelopen weekend gehad. En heel toevallig was dat nou net het weekend dat we gingen verhuizen dat we geen tijd hadden voor klussen op het moment dat mijn temp omhoog ging. Wel de laatste dag nog dat mijn temp laag was....misschien dan toch. Nu nog een paar lange dagen wachten! (meteen maar even mijn banner aangepast!)
Je temp gaat pas omhoog als je je eisprong al hebt gehad. Ik heb als het mee zit ook mijn eisprong gehad op dag 13, maar heb nog geen kruis op mijn kaartje. Maar op de kalender staat dat ik waarschijnlijk dag 13 mijn ovulatie dag gehad heb. Ben benieuw wanneer een kruis komt.
@Hopefull: Ook een voorzichtige van harte van mijn kant! En sterkte nog met wachten op je NOD! Bij de digitale test mag je echt niet naar die strepen kijken! Dat staat er ook duidelijk bij. De digitale is juist voor mensen die graag het woord willen zien, niet naar de strepen kijken dus.
hey hey meiden zijn er weer vel bij gekomen gezellig allemaal heel veel succes hopefull hoop voor je dat je een duidelijktest krijgt nog even wachten hou het kort want heb nu eindelijk weer eens tijd om dingen te regelen en zo gr maria
Hej meiden! Vandaag is me temp omhoog gegaan! Hij was vanmorgen 36.5! me normale temp is 36,3 of lager. en ik voel me prima! Dus word erg spannend! Dus nu afwachten of de wegblijven! Vind het reuze spannend! Nog testers vandaag? Groetjes juuls
Hoi, Haal mij maar van 1 december af, de rode duiveltjes zijn gisteren gekomen. Maar voor ons was dit de eerste ronde dus ik moet er niet zo'n drama van maken. We gaan gewoon voor de volgende ronde Voor de dames die nog in spanning zitten te wachten ik zal voor jullie duimen. Oh ja voordat ik het vergeet kan iemand mij nu op 22 december zetten. Dit was mijn eerste cyclus na de pil en die was als ik het goed heb uitgerekend 25 dagen. Dus we kunnen nog mee doen voor december ( wie weet krijgen we in de maand december een heel mooi cadeau.) Groetjes Suusje D
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Merel69 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 Jessica1981 & Kelly1980 & Julita 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 & barbeestenboel & Juulsrulez 09: Jent & Sylvie & Jes1 10: Snoozie & Daydreamy8 & Jenna85 11: Willielien & Aura & Annelies661 12: Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian 14: Wendyy 15: Kikker28 & Marrie28 & Taliaa & Mushi 16: Jessejaime & Ilona85 & Esje72 & Danielle1684 17: Subke 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh 19: Roshi 20: Tezzz & Yojo66 & Marbar1981 & Zico 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Danii 24: Silvana81 & Noukie 25: Pipo1973 & Lise & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 26: 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins 28: IkDus 29: Ingeltje 30: 31: Biebela 118 passagiers voor de Roze wolk 3 Ongi.....0 Zwanger.... 0 Negatief ..... 1 Twijfel .....0 onbekend 27 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 2. Queenbee Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje 7. Passiepaard 8. Jessica1981 9. Wies31 10. Merel69 11. Esther 7 Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr 3. Jenna85 4. Jes1 Testmarathon 15 December: Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz 3. Marbar1981 Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida Testmarathon 31 December (oud op nieuw): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Ikdus misschien mag je dan toch nog op de roze wolk mee suus
Hoi Noukie, Ja wie weet, zou natuurlijk heel erg leuk zijn. Maar goed ik hoop voor jou dat je zowieso mee mag op die roze wolk. Ik zal voor je duimen. En mijn banner is gelukt !
ff test want volgens mij had ik maandag mijn ei....snap er niet veel meer van....zou ie dan deze keer wel weer gewoon 28 dagen zijn?
@Hopefull: gefeliciteerd! ik hoop voor je dat het over een paar dagen een paar hele dikke strepen zijn! Hoeveel dagen voor je NOD heeft het eigenlijk zin om te testen? Ik dacht altijd dat je pas kon testen als je overtijd bent.... Groetjes, Angela
Oh, ik wil ook testen. Zeker als ik lees dat je voor nod ook al een posi test kan hebben. Maar nee, ik doe het niet. Nog een weekje wachten. heb trouwens nog geen één keer eerder dan nod getest. Vind ik eigenlijk wel knap van me, haha. Wachten duurt zo lang! hopefull; heb je eigenlijk symptonen?
Ik heb wel getest met de test van hier he, die kun je doen 4 dagen voor je NOD. Nee ik heb nergens last van
maar nu moet ikw el zorgen dat het goed blijft gaan, ook na de NOD want daar ben ik best wel bang voor.
Elke keer had ik wel overal last van, maar dat was dan achteraf gezien allemaal schijn. Nu heb ik juist nergens last van. Of ik ben zwanger of ik ben nu een beetje gewend aan het idee dat je gewoon moet afwachten. Jij veel succes, hoop voor je dat het goed blijft gaan!