Ja, erg is dat he? Ik ben er veel mee bezig en dan duurt het allemaal nog veel langer... Hoe lang ben jij al bezig?
He Zoe, Ontzettend gefeliciteerd! Geniet ervan, enlaat die blijdschaptraantjes inderdaad maar stromen, ik hoop dat ik die volgende week heb.....
Dank jullie wel allemaal voor jullie felicitaties. Ik kan echt niet ophouden met huilen en lachen. Maar dat kan me niets schelen. Heb inmiddels wel 100 keer naar die test gekeken en wil er gelijk nog een paar doen. Maar ik hou me in, morgen gewoon weer hihihi. Ik hoop zo dat jullie allemaal snel mogen volgen. Liefs Zoe
Hoi Meiden! Ik kom hier ook maar even kijken voor december... Mag ik op de lijst voor 4 december? Vind het best wel spannend, ook om te weten wanneer ik ongesteld wordt. Heb nog niet echt wat je noemt een regelmatige cyclus! Zag dat er al een aantal zwangeren zijn hier; super hoor! Groetjes Linnepinn
Hai meiden, nou goed nieuws! Mijn ei is gesprongen (en dat heb ik gevoeld ook, auwauw) Dus ik ben helemaal blij (blei) En mijn NOD mag dus def. blijven staan! Woehoe, heb alleen geen idee of het op de juiste datum staat. MIjn ei is gister gesprongen (de 29e) en mn NOD heb ik op de 15e gezet, klopt dat een beetje? Liefss, Taliaa
zoe10 VAN HARTE GEFELICITEERD! Zo zie je maar weer alles komt toch weer goed... en NU genieten he lieverd... kus
Zoe van harte meid ! voor de wachtertjes, veel suc6 ! hier nog geen ongi te bekennen, geen idee waneer mijn nod is, ga uit van mijn langste 35 dagen. wel van alles hier bezig ( vanaf mn ei )maar ga van het ergste uit. duim voor iedereen!
Hoi Jenna, Ik ben nog niet zo heel lang bezig. Net de eerste ronde gehad. Je hoopt dat je zwanger bent en je denkt ook van alles te voelen, maar helaas. Op naar eind december wie weet dat het dan raak is. Groetjes Marieke
Zoe gefeliciteerd! Ik ben zelf nog op zoek naar mijn ei maar kan hem niet vinden. Ik ben deze maand met ovutesten begonnen maar helaas nog niets. Ik moet hem dit weekend krijgen maar word hier zo onzeker van.. Wel had ik gisteren wat bruine afscheiding is dit normaal? Mijn nod is pas 16 december dus is dit een voorbode voor de eisprong? Sorry dit is pas mijn tweede ronde en ben nog heel onzeker en weet er nog niet alles van.
Ilona, ik had pas op dag 21 mijn eisprong en werd er ook behoorlijk gek van. Iedere keer weer een negatieve test. Blijven testen, dat is het enige advies dat ik je kan geven meid. Good luck!