wat betekend het als je droomt over een positieve test ( in die droom was mijn schoonmoeder erbij, ze liet mij een poistieve test zien end ie gaf fel rood licht, heel wazig )? hebben meerde wel is raar gedroomt tijdens het wachten op hun nod? of zwangere die uiteindelijk zwanger bleek te zijn?
Zoe gefeliciteerd (en de andere zwangeren natuurlijk ook). zelf gisteravond bij afvegen heel licht roze en vanmorgen nog lichter. Vanmiddag weer niks. Maar ik ga er maar vanuit dat ik ongi ben/word. Heb sinds het stoppen van de pil alleen maar super lichte menstruaties gehad, inlegkruisjes zijn makkelijk voldoende. Is ook wel balen, want het geeft elke keer weer hoop. Ooh, een beetje bloed, dan kan ik misschien toch nog zwanger zijn. Maar dat is telkens niet zo. Jammer, door naar ronde 7. Vind het eigenlijk nu wel lang duren. Maar ja, we gaan er gewoon weer voor straks. Als ik kijk naar mensen die al jaren bezig zijn dan valt het nog mee. Sterkte met wachten voor diegene die aan het wachten zijn!
Hoi allemaal! Testers voor 1 dec: succes! En verder wachten we met z'n allen maar weer verder Ovu test zei dat ik woensdag mijn ei had dus we hebben flink geklust de afgelopen dagen Mijn NOD is nu dus 12 dec geworden (cyclus toch iets korter dan gedacht). Nu dus maar wachten....pfffffffffffffff Esje
Hoe kan het dat jij al zolang zwanger bent? Je hebt voor je nod getest 4 dagen en al 4 weken en 1 dag zwanger? Dag gaat volgens mij niet samen hoor. Want alleen als je een cyclus hebt van 28 dagen hebt kan het 4 weken zijn. Want je moet eigenlijk tellen van af 2 weken voor je eisprong. Ik vergeet alleen het belangerijkste, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En Nickyz en Hopefull ook natuurlijk!
hoi dames, Kom me ook melden. Ik ben net ongi geworden. Erg balen. Ik heb net de mallemolen in werking gezet. Het ziekenhuis. Moet maandag al bloed laten prikken en vanaf dag 10 komen de onderzoeken. Zie er erg tegenop. Maar hoop ook op een antwoord op de vraag waarom het maar niet lukt. Mijn baas was gelukkig heel gemakkelijk toen ik dit net vertelde. Ik krijg zelfs vrij als het moet. Ga nu aan de chocola en vanavond flink aan de borrel, kan ik wel gebruiken. groetjes MarielleB
@ikdus. Ik heb de banner van hier gebruikt en mijn laatste nod ingevuld en mijn normale cyclus (21 dagen) en dit kwam er uit. Maar ja of het klopt? Zal moeten wachten op wat de verloskundige denkt. Heb wel ook al andere calculators gebruikt en daar kwam het zelfde uit. Liefs Zoe
Nou meis heel veel sterkte dan met de ziekenhuisrondes,...Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid is, en het dan nog maar weinig moeite kost om zwanger te worden. Lie(f)s
Ha Zoe, gefeliciteerd! Wat een korte cyclus, zeg: 21 dagen. Met de standaard berekeningsmethode waarbij je twee weken voor je eisprong begint met tellen, was je dus zogenaamd al zwanger tijdens je vorige ongesteldheid
Hey meiden, De pc had al mijn registraties er weer uit gegooit. Dus vanaf nu ga ik weer mee lezen. Ik heb nog steeds bloedverlies. Dag 10 nog wel bah bah.
Zoe, van harte gefeliciteerd, wordt een spannende tijd voor je.... Hoop dat het in de naam zit, dan maak ik ook kans deze maand Waar komt jou nickname vandaan? Mijn kat heet zoe...
Mijn dochter heet zoë,hihihihi denk steeds dat het iets van haar is. raar. Zoë gefeliciteerd meid, lekker zwanger blijven en 9 maanden genieten he