wie houd de lijst bij? hebben we geen update nodig? Dit klinkt misschien raar maar denk nog steeds dat ik ongi moet worden en dan denk ik neeee ik ben zwanger heb getest, ojah Nu wachten op de lekker super duidelijke test wat dan ook direct weer een bevestiging is dat het HCG goed stijgt. Ben wel blij als ik over mijn NOD ben.
Wat is je cyclus dan? Laa maar zitten. Wat gek zeg 21 dagen cyclus en nu al 4 weken en 1 dag zwanger. Zal wel goed zijn haha, je merkt het vanzelf wel strakkies. Want jij hebt natuurlijk bijna meteen je ei naar je menstruatie.
Dank jullie wel voor al jullie lieve felicitaties. Ben echt de gehele dag emotioneel geweest , maar ook heel blij. Ben nu wel erg moe dus ga lekker vroeg naar bed. Bij mij komt Zoe idd ook van mijn kat. Ik zie trouwens dat we ook maar een jaar verschillen in leeftijd. Liefs Zoe
Is er ook iemand die de lijst nog bijhoudt? Haha, lekker makkelijk he? Nauwelijks posten en dan meteen commentaar dat er geen recente lijst is ....
Nou...onze eerste 'klusdagen' zitten er aan te komen! Ik hoop dat mij eisprong zo regelmatig is als ik denk. Afgelopen week had hij avonddienst en dan is het altijd lastig om te klussen, omdat ik wanneer hij thuiskomt al lang in dromenland ben Gelukkig heeft mijn vriend aankomende week dagdienst zodat we genoeg kunnen klussen. Vanaf morgen dus elke dag even klussen......
Ik mag aankomende week ook bewust klussen. Mijn ei gaat denk ik midden in de week vallen. En dan is mijn ventje in de kost voor zijn werk. Hij komt woensdag wel thuis, als het goed is.
Mupkuh, volgens mij lopen we gelijk met onze cyclus! Dus jouw NOD is als het goed is ook op 19 december....leuk
Hallo ik hoop dat ik ook mee mag schrijven! Ik ga volgende week testen. Ik heb wel wat last van afscheiding, maar het vreemde is ik heb een ontzettend vieze smaak in mijn mond een ijzer smaak. En ik ben sochtends bij vlagen misselijk. Wij zijn nu zeven maanden bezig, we hebben al twee kinderen. Ik hoop dat het bijna raak is!
Hihi wat toevallig! Hoeveel rondes ben jij al bezig? Dit wordt voor mij de eerste ronde. Wel al 2 maanden geleden met de pil gestopt.
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Merel69 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 Jessica1981 & Kelly1980 & Julita 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 & barbeestenboel & Juulsrulez & Houda 09: Jent & Sylvie & Jes1 & Yolandabenny 10: Snoozie & Daydreamy8 & Jenna85 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978 & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian 14: Wendyy 15: Kikker28 & Marrie28 & Taliaa & Mushi 16: Jessejaime & Ilona85 & Esje72 & Danielle1684 17: Subke 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh 19: Roshi & Eva 1983 & Essiee 20: Tezzz & Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Talien1 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Danii 24: Silvana81 & Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Lise & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79, mamameike 26: Enise 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins 28: IkDus 29: Ingeltje 30: MarielleB 31: Biebela 130 passagiers voor de Roze wolk 4 Ongi.....3 Zwanger.... 0 Negatief ..... 0 Twijfel .....0 onbekend 28 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 2. Queenbee Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje 7. Passiepaard 8. Jessica1981 9. Wies31 10. Merel69 11. Esther 7 Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr 3. Jenna85 4. Jes1 Testmarathon 15 December: Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz 3. Marbar1981 4. Eva 1983 Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida Testmarathon 31 December (oud op nieuw): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Ikdus Zo dames....zo goed? Nog iemand vergeten?
Wat een rij deelnemers aan de testmarathon op pakjesavond! Ik ga, als ik dan nog niet ongesteld ben, ook testen op 5 december.
Gatverdegat, mag ik even zeuren? Begin inmiddels flink te balen..ben deze ronde met ovulatue testen begonnen had 2 dagen geleden een redelijke streep (nog niet goed genoeg volgens de gerbuiks aanwijzing) en nu al 2 dagen bijna helemaal niets te zien. Ben dus bang dat m'n ei toch 2 dagen geleden geweest is. Gemiste kans dus. Dit weekend is manlief weg dus mocht m'n ei nog komen dan gaat ie zowiezo aan onze neus voorbij...op naar ronde 7 dus. Merk dat ik nu toch bang begin te worden dat het wel es niet kon gaan lukken bij ons. Begin steeds meer moeite te krijgen met de zwangeren om me heen. Vind aan de andere kant dat ik geen reden heb tot zeuren want er zijn er hier die al veel langer bezig zijn maar toch....zucht......baal enorm!
Ach meissie...logisch toch! Ik denk dat we allemaal wel eens een jaloers moment hebben. Ik ook, en ik zit nog maar in ronde 1! Tuurlijk ben je superblij voor de anderen, ik vind het echt geweldig voor ze, maar je wil zelf ook! Dus straf jezelf niet om die gedachtes...we weten allemaal dat we het elkaar gunnen en begrijpen ook allemaal dat je soms een tikkeltje jaloezie hebt! xxx
Wat hebben we toch lastige lijven (moet dat met een f?) Je voelt alles, zere boobs, misselijk en wandelt op een wolk. Waarom kan "de wens, de vader van de gedachte" zo sterk zijn dat je alles gaat voelen en het (hoogstwaarschijnlijk) helemaal niet waar is. We zitten echt maf in elkaar. Zo dit moest ik even kwijt