gelukkig dit keer eerder mijn ei gehad, mijn nod wordt nu 13 december (ipv de 24e)! eindelijk weer eens een cyclus van 33 dagen, waar je al niet blij mee kan zijn hahaha. Wij zijn nu inmiddels al 14 maanden bezig en in ronde 10 beland. hoop dat mijn cyclussen nu niet meer van die uitschieters gaan worden en gewoon rond de 33 dagen blijven.
Heb trouwens die roze wolk al even niet meer gezien, klopt dat? Zijn er nog meer op die wolk geklommen in roze, of de drie die we al hadden (wat ook al reuzeleuk is natuurlijk!)
Nou, heb vanmorgen getest maar die was erg onduidelijk... ben nog niet ongi. Als ik het van het weekend niet wordt ga ik maandag weer testen. Mag ik dan op de testmarathon van maandag 3 december? Thanks! Xx
Goedemorgen allemaal, Grappig zoe10, wel veel toevalligheden...Jij had je NOD op4 december staan, ik heb de mijne ook 4 of 5 december (ligt eraan of mijn cyclus 26 of 27 dagen is deze maand) Ik hoop dat de toevalligheden zich doortrekken en ik ook een positieve test heb deze maand Tot nu toe geen rare dingen, maar gelukkig zegt dat niets. Temp blijft mooi hoog, die ging de vorige cyclus de dag voor mijn NOD naar beneden, dus maandag wordt het spannend... Iedereen succes dit weekend, met testen, wachten en babies maken. X
hey queen word nu toch echt spannend meid ! ik hoop t zo voor je ! hier nog niets te zien...nog steeds veel last en zeurderige dingen. zien wel waneer mijn nod is. iedereen fijn weekend en suc6 !
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Merel69 & Claudia2510 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 Jessica1981 & Kelly1980 & Julita 08: Bimba & Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 & barbeestenboel & Juulsrulez & Houda 09: Jent & Sylvie & Jes1 & Yolandabenny 10: Snoozie & Daydreamy8 & Jenna85 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978 & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian 14: Wendyy 15: Kikker28 & Marrie28 & Taliaa & Mushi 16: Jessejaime & Ilona85 & Esje72 & Danielle1684 17: Subke 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh 19: Roshi & Eva 1983 & Essiee & Mupkuh 20: Tezzz & Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Talien1 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Danii 24: Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Lise & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79, mamameike 26: Enise 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins 28: IkDus 29: Ingeltje 30: MarielleB 31: Biebela 132 passagiers voor de Roze wolk 4 Ongi.....3 Zwanger.... 0 Negatief ..... 0 Twijfel .....0 onbekend 29 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 2. Queenbee Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje 7. Passiepaard 8. Jessica1981 9. Wies31 10. Merel69 11. Esther 7 12. Chantico Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr 3. Jenna85 4. Jes1 Testmarathon 15 December: Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz 3. Marbar1981 4. Eva 1983 Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida Testmarathon 31 December (oud op nieuw): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Ikdus Als iemand vergeten is: gil maar!
Uhmmm ik wil je met alle liefde erop zetten, maar er is geen testmarathon maandag! Maar test jij dan maar gewoon wel! We wachten in spanning af! En hoe is het met de andere dames? Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Selina26? Vandaag al getest?
Hi Meiden, Moest weer ff flink bijlezen zeg. Jullie hebben weer flink gekletst dus. Ik heb tot nu toe vandaag geen bloed verloren. Wel worden mijn borsten alleen maar groter en groter. Normaal is dit pas na mijn ei. Raar maar mijn lichaam voelt anders aan deze maand.
Hoihoi.... raar idee, vandaag voor het eerst gemeenschap gehad zonder voorbehoedsmiddel: dus kans op zwangerschap Gewoon wel een bijzonder idee eigenlijk Wilde ik ff kwijt....
Getsie ! hahaha nee hoor, grapje. Ik moet altijd zo lachen, we bespreken hier allerlei details met elkaar, waar je in 'real life' toch niet zo snel over praat. Geweldig gevoel he Eva?! Vond ik ook heel bijzonder.
Ik wil ook graag gaan meeschrijven hier. Voor ons is dit ronde 10. Mijn NOD is 5 december. Zal proberen me tot die tijd te beheersen en niet te testen, maar dat zal moeilijk worden... had afgelopen week (voor het eerst) roze afscheiding. Kan iemand me op de lijst zetten voor 5 december? Voor de zwangere dames: gefeliciteerd! Alle anderen: succes met wachten.
@ Tom, spannend zeg. Hoop dat er stiekem iets in je buik groeit. Zonet was mijn mamsie hier en ik vertelde dat ik nog steeds wel eens wat bloed. Ze vertelde dat ze dit ook eens heeft gehad na een miskraam. Misschien dat er bij mij iets mis is gegaan met een innesteling ofzo. En dat mijn baarmoeder nu nog niet schoon is. Ik ga iig tot maandag afwachten, als ik vandaag of morgen nog bloedverlies ga ik toch maar naar de HA. En anders is het misschien gewoon een soort lange ongi.
Dag meisjes, Pff, even bijgelezen. Jullie kletsen een eind weg, terwijl ik hier maar een kleine 24 uur niet ben geweest! Hier tot nu toe niet veel bijzonders. Ik voel geen rare dingen, ben alleen nogal opvliegerig en heb wat pukkels. Maar dat zou net zo goed kunnen betekenen dat ik ongesteld wordt... Gaan er nog mensen testen vandaag? We hebben december in ieder geval bereikt! Iedereen succes met wachten en klussen dit weekend... Liefs Jenna