Net weer negatief getest Begin het echt beu te worden, ben al 11 dagen overtijd! Ga in het weekend weer testen, is het weer negatief dan ga ik naar de huisarts.
hey hey meiden alle zwanger van harte gefeliciteerd alle wachters heel veel succes meiden die ongi zijn geworden heel veel succes in de volgende ronde hier is het weer door naar de volgende ronde ongi is in volle aanwezigheid hier gr maria
Wens3, Van harte meid! Geweldig nog een roze erbij. Ik hoop dat ik er ook bij mag (hihi) Geniet ervan
Het is maar goed dat ik het zo ontzettend druk heb met van alles en nog wat want van het wachten wordt ik zo In de vorige ronde heb ik veel te vroeg, te vaak getest en was de teleurstelling erg groot. Ik meende allerlei symptomen te hebben maar het was gewoon mijn lijf... Jeetje wat kun je makkelijk voor de gek gehouden worden! Hoop dat dat nu niet het geval is,ben wel wat nuchterder nu.. Maar ondertussen Blijft het super spannend! Veel succes met wachten allemaal en voor de zwangeren onder ons: Jullie mogen Sinterklaas wel heel erg bedanken voor zo'n prachtig cadeau!