NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hier ook vage klachten, helaas geen sinterklaas cadeautje.
    Kan ook "officieel" pas vanaf morgen testen. Maar kon niet wachten (vast een bekend probleem)

STeken aan de onderkant vna mijn baarmoeder en heel raar, pijn in mijn linkerbeen te hoogte van mijn lies. Alsof daar een zenuw vastzit. Straalt uit naar mijn rug.
    Kan de hele dag aan niks anders denken, maar ergens in mijn achterhoofd weet ik ook wel dat het vrouwelijk lichaam your mind goed zeik kan nemen.

Ik denk niet dat ik morgen al ga testen,m wellicht pas na het weekend, als ik het volhou... hahahaha

Wel al bijna weekend!

2. Niet meer actief

Als je eergister een duidelijke ovu test had heb je vandaag of gister je eisprong gehad.
    Dus 5 dec + 14 = 19.
    Dus je kan inderdaad 19 dec testen.

3. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    nee ik bedoel echt karamel ;)

Oftewel het kan begin van ongi zijn of innestelbloeding, dat bedoel ik.
    Dus het staat niet stil in mijn lijf maar het is ook nog niet bevestigd maar mocht het zo zijn dat ongi niet doorzet dan is dit toch wel een aparte gebeurtenis na 8 jaar niks.....

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb mijn volgende NOD nog nét in december, de 30e... Misschien begint het nieuwe jaar dit keer wel heel gelukkig....! (maar wel zonder champagne dan hè? :D )

5. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Heel veel succes iedereen!
    Vorige maand had ik echt het idee dat ik zwanger was. Toen had ik zere borsten en buikpijn enz.
    Nu helemaal niets.

Nog een vraagje. Ik zie wel eens meiden hier die denken dat ze zwanger zijn gaan testen en gelijk 4 weken zwanger zijn. Hoe kan dat Dan ben je toch maar 2 weken zwanger ofzo of snap ik het niet?!

Groetjes Rian

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Als je kunt testen (de dag dat je ongesteld zou moeten worden ongeveer) dan mag je rekenen vanaf de eerste dag van de menstruatie (meestal 4 weken). Je hebt gelijk dat het eigenlijk maar 2 weken is, maar dat is nou eenmaal zo afgesproken ooit door hooggeleerde heren (waarschijnlijk) omdat niet iedereen een even lange cyclus heeft. Dus die 2 weekjes krijg je cadeau!

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Pffff, wachten duurt echt lang! Moet morgen ongi worden en ik voel eigenlijk helemaal niets. Niet dat de ongi eraan zit te komen, maar ook geen andere kwaaltjes. Kan nu ook geen zwangerschapstest doen, want die heb ik (bewust) niet in huis. Voor iedereen die ook aan het wachten is, veel succes en voor diegene die positief getest hebben: Gefeliciteerd. En dan natuurlijk nog diegene die al ongi zijn, veel succes in de volgende ronde

8. Niet meer actief

Je moet rekenen vanaf 2 weken voor je eisprong, zolang ben je dan zwanger.

Ze zeggen dat je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, maar dat is dus niet zo.
    Dat is alleen met een cyclus tot 28 dagen.
    Vanaf dan moet je 14 dagen rekenen van voor je eisprong, snap ook niet waarom maarja, is toch niet erg 2 weken cadeau erbij :p

9. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    bannercheck

10. hee ik zag dat ik in het rood stond, maar ik ben nog niet ongi ( gelukkig) haha.
    Hier dus nog niets te zien.
    Morgen kan ik testen ben benieuwd.
    Gister pakjesavond gehad voor mijn zoontje hij is lekker verwent.
    Hij heeft er nog geen benul van maar het was wel leuk om te zien.
    Hij scheurde al het papier er van af en ging met het papier spelen hahahaha.

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!
    Mag mijn NOD van 25 december naar 20 december?
    Ik heb volgens mij vandaag mijn ei! Dan wil ik ook van de testmarathon van 25 december. Ik denk niet dat ik de 20e ga testen, eerder de 22e, dus ik doe dan even niet mee met een testmarathon ;)
    X Lise

12. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    ok dank je!

Dacht even dat ik het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes niet goed had begrepen. :)

Maar twee weekjes cadeau is niet verkeerd idd.

Eigenlijk ben je dan al in verwachting voordat je geklust heb. hahaha

Sorry draaf door...

Groetjes Rian

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vind ik inderdaad ook altijd zo vreemd! Maar je moet dan wel bedenken dat je natuurlijk al eerder dat eitje hebt. Dat eitje wordt echter pas een kindje als je er zaadjes in stopt :)

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meiden zet hem op! ik wil ROZE zien

ik heb weer zoiets stoms... al 3 dagen een positieve ovu test :S snap er helemaal niks van... heeft iemand dat ook weleens gehad?

liefs Roshi

15. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    ik mag in rood,ben vanmorgen toch ongi geworden!

16. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Zeg Meiden,

even een vraagje tussendoor; via de site kon je toch ook zw.testen bestellen? En ovu testen en enzo? Ik kan het nu nergens meer vinden...

Is wat he..!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey je hebt gelijk! De link is opeens weg! Maar je kan ze ook via matcare site bestellen. Is zelfde!

18. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames even mijn banner checken!

19. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hey, goeie vraag Linnepin!
    Ik heb ze hier ook besteld, maar ik kan het niet terugvinden!
    Apart....

20. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ahum, ik zie nu dat Ingeltje al antwoord had gegeven....
    Sorry! 8)

Deel Deze Pagina