Oh die loopt niet helemaal gelijk hahahah Heb namelijk mij ei al gehad. Had maandag een positieve test. Dat was trouwens erg raar. Ik had 's ochtends getest en toen was ie negatief. 's avonds zegt mijn vriend test nog maar een keer want volgens mij heb je je ei. Ik denk geloof er niks van maar als jij graag wil dat ik test dan doe ik toch nog een test. Ik een test gedaan weggelegd eerst even heeeeeeeeeelllllllllll romantisch gedaan met mijn vriend ( snappen jullie hem?) Toen naar de test gekeken en was ie in eens wel positief. vond ik zo raar. Zou het kunnen dat ik alsnog elke keer mijn ei gemist heb? Ik test altijd 's ochtends en dan als hij positief is hebben we meestal pas 's avonds sex. Nog even een vraagje, hoe snel kun je na je ei last krijgen van gevoelige borsten? Liefs essiee
hoi hoi allemaal, Nog steeds weinig roze zie ik Ik ben nog steeds niet ongi, maar heb ook nog een paar daagjes Ik had trouwens nog een vraagje.. Is er toevallig iemand die voor mij zou willen en kunnen pendelen? Ik heb er zo veel over gehoord, en ben wel benieuwd wat er bij mij uitkomt
Hoi meiden, de link staat er nog wel maar dan iets lager in het Mat Care blokje. Ik vind ze zelf niet zo heel super, ze zijn zo vaag. Ik heb vanochtend een tweede test gedaan en die was zowat negatief, pas na meer dan een uur kwam er een heeeeeeeel vaag streepje, dus misschien mag ik binnkort toch op rood, ben iig nog niet ongi, maar dat kan vannacht nog komen...
Okee, ik heb het gevonden! En gelijk besteld,maar nu lees ik net dat wens3 ze niet goed vond... Maar weet ook dat mijn zus er een paar daagjes trugpositief mee testte, En ze zijn aardig goedkoper dan in de winkel! Maartoch bedankt voor de antwoorden
Goeie avond allen @nieuwe zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd heb: GEFELICIFLAPSTEERD! @Roshi: is je teststreep ook al drie dagen duidelijker dan je controlestreep? Want dat kan een zwangerschap betekenen! @essiee: je kunt beter overdag testen. Zo tussen 2 en 4 deed ik meestal. En als je test wat duidelijker wordt er 's avonds dan voor de zekerheid nog een tegenaan gooien! Misschien dat je idd je ei zo gemist hebt! (Maar nu dus lekker niet, dus ben je nou lekker zwanger! ) Ikzelf zit nog steeds te wachten op m'n ei. Het schiet weer niet op...dat wordt weer een lange cyclus ben ik bang...zucht...maar weer wachten dus. Liefs Tezzz
@Essiee: Ik heb ook al meerdere keren 's morgens negatief getest, waar ik dan verbaasd om was, je voelt immers zelf ook wel het een en ander aan. Als ik dan 's avonds weer testte was ie wel positief. Je vriend heeft het goed gezien! Mijn vriendin ziet het meestal ook, grappig is dat.
nee dat niet, 2dagen "gewoon" en vandaag donker... snap er niks van. het is de 1e keer dat ik een ovu test doe misschien doe ik iets niet goed? mijn temp is nog niet omhoog dus ei is nog niet geweest (ik denk dat hij vandaag geweest is) liefs
Hey ladies, Hoe gaat ie? Nog weinig rose te zien hier na pakjes avond. Op naar de kerst! Wij zijn sinds gisteren in ondertrouw. Zooooo romantisch! hahaha Handtekeningetje hier en daar en dat was het wel. 's Avonds gezellie uit eten geweest bij de Griek. Baklava rules! Volgens mijn banner is vandaag mijn meest vruchtbare dag.... Ben benieuwd! 8) Succes allemaal! Groetjes, Aleida
Ik heb nog nooit die van de Kruidvat gebruikt. Maar ik denk zelf, dat het meer gaat om de tijd waarbinnen je gekeken hebt en niet de kleur. Maar ik heb geen ervaring, dus... Succes in ieder geval!
Nou voor dag 6 van deze maand al 4 zwanger is toch wel netjes... maar we gaan voor veeeeeeeeeeeel meer... Ik heb vandaag via iui mijn best gedaan, dus iedereen in de wacht heel veel kracht, iedereen aan de klus maak het knus..... Veel succes allemaal deze maand...
Hey nieuwbegin, Welkom op het leukste NODforum...december! Met die koude dagen is het nooit zo erg om lekker tegen elkaar aan te kruipen, vinden mijn lief en ik... We hebben inderdaad al wat zwangeren, ook al posten die dan eigenlijk automatisch hier al niet meer, maar goed..! Jij ook veel succes!
hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik vroeg me af of er nog iemand is die hoopt zwanger te zijn van een volgend kindje? Ik heb er zelf al 2 en hooop op een wonder...een 3e.... Ik weet niet zo goed trouwens hoe het werkt zo'n forum.... praat je met elkaar of zijn het een soort publieke mini email berichtjes?
heb de kruidvat test gedaan toen gedouched en na hooguit 10 mins gekeken toen een smal wel blauw lijntje ? maar indrooglijntjes zijn toch niet blauw of wel ?