GOEDEMORGEN DAMES Ik heb zojuist een test gedaan van mat care. Er kwam 'n heel, heel licht streepje op te staan ! Mijn man zei, dat zie je bijna niet. Toen heb ik nog 2 andere (verschillende) testen van matcare er tegen aan gegooid. en Idem. HEEL, HEEL licht. maar wel alle drie een streepje. Ik wil blij zijn, maar durf nog niet goed. pffff. . . . Groetjes, 28-25-27-25-26-26-25-misschien wel?
Gisteravond ongesteld geworden na 11 dagen overtijd te zijn geweest. Jammer, maaaaarrrr nu weet ik wel waar ik aan toe ben en kan ik gewoon verder met de volgende ronde.
jammer dretjuh hoeveel dagen was je vorige cyclus als ik vragen mag ben nu ook al 6 dagen overtijd terwijl ik de vorige keer keurig 28 dagen had groetjes mirella
Goedemorgen dames, Ik mag helaas door naar januari....... Voor iedereen hier: ik hoop dat ik veel roze ga zien, ik zal het in de gaten houden. Voor de nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD =D> Groetjes, Angela
Hallo allemaal, Hier nog niks te zien, terwijl ik vorige maand op donderdag al begon met bruinverlies. Verder voel ik ook echt helemaal niks, maar dat komt mss omdat ik ook niks wil voelen. Durf eigenlijk niet te hopen op een zwangerschap, heb een x eerder gehad dat ik drie dagen overtijd was en toen kwamen ook de Maar heb normaal eigenlijk altijd een hele nette cyclus van 28 dagen. Nou ja, we wachten af en ik hou jullie op de hoogte.
Mijn vorige cyclus was 34 dagen, deze was zo'n 40, daarvoor was het steeds rond de 28 dagen. Ontpillen dus denk ik
@nijntje1979 en Tezzz Tezzz wat lief om te zeggen, hoop dat je gelijk hebt. en hoop dat je snel je ei hebt en dan deze ronde ook zwanger bent. nijntje1979; ja erg vreemd dat die dat zag. Ik voel soms ook wel mijn ei en danis de test negatief, vond adat al wel vreemd, maar nu snap ik hem eindelijk. Mag ook wel na ruim 1 jaar proberen om zwanger te worden. Maar testen tussen 2 en 4 gaat niet lukken, of mijn ei moet in het weekend komen, want anders ben ik aan het werk. Liefs essiee
Goeiemorgen! Wauw, wat zijn jullie er allemaal vroeg bij! @Bemy: ik hoop dat het raak is meid! Een streep is een streep he... @Dretjuh: jammer joh! Succes in de volgende ronde! Voor de andere dames in het rood; balen! Hopelijk brengt de volgende ronde voor jullie veel roze mee!! Hier nog steeds rood, dus voorlopig ook nog niet aan de klus... Behalve voor kerst dan! Morgen gaan we de boom halen! Zijn jullie daar ook al mee bezig?
volgens mij ben je zwanger! na 10 minuten is echt geen indrooglijntje, als je echt wat blauws ziet (tenminste volgens mij is de KV blauw toch? de controlelijn is ook blauw neem ik aan) dan zit er wat hcg in je urine!
Goedemorgen allemaal, Vandaag is mijn NOD. Heb wel een Ongi voorgevoel, maar nog steeds heel veel zw. klachtjes...Ben zo benieuwd! Dit is ronde 6 na mijn miskraam in juni van dit jaar....Ben er wel weer aan toe om op een roze wolk te zitten! Heb vanochtend al getest, maar niets nog..wie weet wat te snel gedaan...hoop hoop hoop hoop hoop! Veel geluk allemaal