Hallo dames, Priscilla Van Harte Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van En verder wens ik jullie allen een heel fijn weekend en voor de mensen die van het weekend mogen testen: ......... héél véél succes!!!!! Liefs Yvonne
Ik ga het advies van een paar andere meiden hier opvolgen. Ik neem een tijdje afstand van het forum...ik ben er nu zo mee bezig en die dagen gaan zo langzaam voorbij. Ik denk dat het slim is om me met andere dingen bezig te houden. Misschien gaan de dagen dan voor mijn gevoel wel sneller voorbij. Ik zal zo nu en dan wel even meelezen, en rond mijn NOD zal ik weer terug zijn (Ik hoop dat het me gaat lukken...) Iedereen veel succes met zwanger worden, hcg vangen, wachten en klussen! Tot snel!
ja indd ben echt benieuwd hoe of wat, was jouw vorige cyclus ook keurig op tijd heb sinds van middag ieniemienie beetje bruin verlies gehad
@Bimba; jammer meid! Succes in ieder geval in de volgende ronde, met hopelijk een betere test! @Eva; ik herken dat wel, wat jij noemt. Het wordt zowat een obsessie...voor mij tenminste wel soms... Ik hoop dat je een fijne maand hebt en tot rond je NOD! En ik wil ook wat van die HCG'tjes vangen! Vang vang vang vang!Bedankt fl3xgirl!
hallo allemaal heb een vraagje heeft er iemand hier ervaring met de romed testen. Men zegt dat je 4 dagen voor nod kunt testen en ik heb al op diverse forums gelezen dat als er 2 lijntjes staan dit nog wel eens verkeerd zou zijn.(dus test positief, maar had negatief moeten zijn) Nu heb ik ook zo;n test gedaan en die was negatief, maar ik voel me zo zwanger! Zou ie dan nu ook een verkeerde uitslag geven? Toch maar wachten tot mn NOD....
Priscilla gefeliciteeerd! Wat een goed nieuws! Sterkte aan de meiden in het rood en succes met klussen of wachten aan de andere meiden! X Aleida
Geen idee! @ didi: spannend he...de teleurstelling kan ook zo groot zijn als het niet zo is...ken dat gevoel wel
Zie dat priscilla zwanger is, super hoor! En hoe is het bij de rest van de meiden? Hier wachten we nog weer vrolijk verder, heb testen besteld, zullen morgen wel binnenkomen dacht ik zo. Dan zondag ofzo ff testen denk ik, maar vind het wel spannend, denk eerlijk gezegd niet dat het raak is, heb ergens last van.. Afgezien dat ik moe ben (wat denk ik komt door het vele onregelmatige werken) en ik laatste dagen veel last heb van afscheiding.. Nouja, tot gauw dan maar weer!
Hartstikke Gefeliciteerd alle zwangeren! Geniet ervan! Wil iemanad mij rood maken? Vanmorgen ongesteld geworden. Ik fa door naar ronde 11.
Hallo hallo hallo, Zien jullie hoe laat het is? Hartje nacht! Maar ik moest plassen en had me natuurlijk vorgenomen met ochtendurine vandaag te testen (ik had gisteren alles klaar gelegd en om 3:45 heb ik getest). En,....ik ben zwanger! Joepie joepie,...Ik kan van de spanningen niet meer slapen dus ga maar even op het web. René meteen wakker gemaakt, die is helemaal blij, samen kopje thee gedronken en hij gaat nu nog even proberen te slapen maar ik ben zo gestresst als een peen PASSIEPAARD VERWACHT EEN 'VEULEN' Pendrag: gefeliciteerd meid, geniet ervan! Voor iedereen die ongi is heel veel succes in de volgende ronde, ik zal wel even wat hcg-tjes laten rondvliegen okay? Liefs Lies
Gefeliciteerd Pendrag, Hier zijn volgens mij de duivels al doorgebroken. Het is iig geen spotting meer
Goede morgen allemaal Heb vanmorgen getest en ja hoor ik mag ROZE Mijn NOD is 8 december. Zie album, binnen een minuut stond het er al! De andere dames die ook roze zijn gefeliciteerd,anderen sterkte succes in de volgende ronde. Of succes met wachten.
Hallo, Passiepaard en happy1980 van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed gaat voor jullie. Groetjes .
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 & Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 & Jacqueline1975 08: Bimba& Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 & barbeestenboel & Juulsrulez & Houda & Jent & Happy1980 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & IkDus & Didi1988 & Julvie 10: Snoozie & Daydreamy8 & Jenna85 & LadyZorra & Silver 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarrr & Sjemmie & Arbo1978 & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & Imfao & Yvonne & Jesjuh 14: Wendyy 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & DevilsChase & Leen74 17: Subke & Marrie28 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mupkuh & Mystic Sun 19: Roshi & Eva 1983 & Essiee & Mupkuh & Manny82 20: Tezzz & Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & Derona & nieuwbegin 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Talien1 & Simba83 & Maxie 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Danii & Lise 24: Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla 26: Enise & Nikkie80 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins 28: 29: Ingeltje & Jenna85 30: MarielleB & Jacq & Yule 31: Biebela & WTtV & Claudia2510 159 passagiers voor de Roze wolk 33 Ongi.....8 Zwanger.... 4 Negatieve test ..... 2 Twijfel .....4 onbekend 38 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 2. Queenbee ZWANGER!!! Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag ZWANGER !!!! 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje 7. Passiepaard ZWANGER!! 8. Jessica1981 9. Wies31 10. Merel69 11. Esther 7 12. Chantico 13. Dretjuh Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr 3. Jes1 4. Silvana81 5. Peppep Testmarathon 15 December: 1. Tessatje Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz 3. Marbar1981 4. Eva 1983 5. Roshi 6. Mystic Sun Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida 5. Ikke87 Testmarathon 25 December (1e kerstdag): 1. Hanna1974 2. Delayla 3. Vlinder79 Testmarathon 31 December (oud op nieuw): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Popke 4. Yule
Mijn NOD moet weer verschoven worden, van 20 naar 23 december (had me gisteren vergist). Wil iemand mij verplaatsen?