Hallo allemaal, Voor de dames die positief hebben getest: Gefeliciteerd! Hier nog erg onduidelijk, ben nog steeds niet ongesteld, heb twee testen van de c1000 gedaan, maar volgens mij doe ik iets niet goed, want het eerste streepje komt er bijna niet door en er is dus ook geen tweede streepje te bekennen. Ga zometeen denk ik maar even een andere test halen. Moet mij echt bedwingen om niet elk uur naar de w.c. te lopen om te kijken of ik al ongi ben geworden. Kan hier heel slecht tegen, dat ik niet positief test en ook niet ongesteld word. Verder geen tekenen dat mijn ongi eraan zit te komen, heb alleen erge steken in mijn tepels. Nou ja weer een heel verhaal, ga morgen denk ik maar weer een x testen.
Mijn Nod is vandaag, maar vorige maand werd ik op de eerste dag overtijd toch nog ongesteld even afwachten maar... Wel erg pijnlijke borsten en geen aanwijzingen voor menstruatie
Pendrag, passiepaard en happy een dikke proficiat, geniet er maar lekker van meiden. Hopelijk blijft het roze nu komen
Ga dan even naar de apotheek, die zijn hartstikke fijn. Je doopt dat tuitje in je plasje, telt van 21 naar 32 en dan 5 minuten wachten (NEERLEGGEN!) en je weet het,.. Succes, spannend, ik ben benieuwd hoor,..
Goedemorgen Dames! Aan alle zwangeren proficiat... geniet er van! Pfff ik denk dat ik mijn ei gemist heb ,ik snap het niet goed, normaal heb ik altijd 2 weken voor mijn nod mijn ei, dat zou nu vrijdag moeten geweest zijn, en ik heb ook al weken mijn nod op vrijdag/zaterdag... maar ik heb geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken maar temp was wel ineens hoger... ik geraak echt niet meer aan mijn lichaam aanuit... Ik hoop dat we toch op de goede momenten geklust hebben... Hoe lukt het ondertussen met de andere dames op de wachtbank... groetjes, Ikke87
Dank voor alle felicitaties. Alle andere zwangere meiden van harte. Alle meiden in het rood: succes in de volgende ronde Alle meiden op de wachtbank: succes!
Hallo, Gister nog gauw naar de apotheek gereden en een test van cleurblue gehaald. Daar krijg ik een duidelijk antwoord. ZWANGER. Joepie \/ (ik kan het nog steeds niet geloven) Groetjes,
GEFELICITEERD ZWANGEREN! Nu begint 't al ergens op te lijken sè.. December gaat er toch nog mooi roze uitzien.. veel succes aan al de rest! Hier is 't weer wachten.. dag 32.. wat als ik geen eisprong gekregen heb? kan dat? durf nog niet te testen..
Hoelang voor je NOD kan je testen? Mijn NOD is trouwens vervroegd als ik van mijn ei uit ga naar 12 december. Snap er niks meer van.....eindelijk weer zes maanden een cyclus van 28 dagen gehad en dan ineens weer een van 38.....zou ie dan nu weer 28 zijn?
bemy ik heb precies hetzelfde! ik zie dat jij inmiddels we positief hebt getest met de CB digitaal! Gefeliciteerd! Ik krijg vanmiddag de CB's binnen per post (niet digitaal maar gewone). Duurde het bij jou ook heel lang voordat er op de Matcare testen iets was te zien? Dus langer dan 15 minuten? Ik vind het helemaal niet zulke fijne testen, van een test die zegt vanaf 4 dagen voor NOD, verwacht je toch wel duidelijkere streepjes? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook zulke vage streepjes op matcare en toen ook CB digitaal gekocht: zwanger!
Jeetje, het gaat goed hier. Alle zwangeren GEFELICITEERD! Ik sla december over en zit al in januari, maar ik lees hier nog wel mee...
Gefeliciteerd Bemy, En ik ben echt ongi. Bloed echt flink dus geen spotting. Cyclys van 18 dagen snap er echt niks van
heej meiden, ik hoef niet te testen.. volgens mij ben ik bezig ongi te worden Alle meiden die zwanger zijn, SUPER GEFELICITEERD Geniet er van 8)
Ik heb me te vroeg afgemeld. Ik dacht dat ik zondag ongesteld was geworden, maar het zal misschien een innestelingsbloeding zijn geweest. Het zette niet door en ik heb het nog een week gegeven, omdat ik dacht dat ik een lange cyclus zou hebben. Maar vanochtend toch maar een testje gedaan en er verschenen twee streepjes! Ik durf het gewoon nog niet te geloven dat het echt zo is...