Strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi Ik gun het jullie ook allemaal zo! 10 zwangeren op de 8ste van de maand, dat gaat lekkurrrrr! x
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Hier nog wat hcgtjs ******************************** ******************************** ******************************** ********************************
Jeetje, al best veel zwangeren he? Goed gedaan hoor meiden! Denk dat ik morgenochtend maar ga testen.. Ben wel benieuwd, maar ook wel spannend omdat er ook een grote kans is dat ie negatief zal zijn..
ik ben ook aan het vangen! Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! meiden die nog op het wachtbankje zitten succes!
Zooo, dat gaat goed dames, veel roze zeg. Gefeliciteerd zwangere dames. En heel veel succes voor de wachtende.
pendrag passiepaard happy1980 bemy chantico allemaal gefeliciteerd een goeie dag vandaag dat er nog veel meer mogen volgen de rest van de weken
mijn volgende nod is 10 januari uitgaand van mijn langste cyclus nu ben benieuwd wat het aankomende maand gata worden heb wel even hcgtjes vast gevangen alle zwangeren van harte gefeliciteerd
Ik snif even met je mee, aren we maar langer 'lotgenoten' dan was jij nu ook zwanger, we waren ook even lang overtijd,.. Ik strooi wel wat hcgtjes extra, speciaal voor jou,...
hier vorige week heel moe, 1dag felle steekjes in borst, en gisteren morgen hevige krampen en pijnen die uitstraalden naar mijn rug. vandaag af en toe zo een raar gevoel in de onderbuik . het zullen de ongi wel zijn die gaan komen .alle zwangeren gefeliciteerd!
Van harte aan alle zwangeren! De rest: kop op, nieuwe rondes, nieuwe kansen! Succes allemaal (incl. mezelf... )
Zozo dames het gaat zeker lekker met de zwangere dames, hopen op nog meer!!!!! Lieve Angela, Vervelend voor je zeg, ik leef met je mee en nu hopen dat je in 2008 meer geluk hebt. Ik houdt je op de hoogte rond mijn ongi en dan kom ik het hier wel even laten weten, oké? Voor de dames die negatief hebben getest: hopelijk meer geluk in 2008! En voor de afwachtende dames .............. op goed geluk allemaal!! Liefs Yvonne
*Komt ook nog even langs met haar mandje om wat van die fijne HCG'tjes te vangen!* Nog een fijne avond meisjes!
Heey, Ik weet niet precies hoe lang dat het duurde maar wel langer dan 5 min. ik vind het ook geen duidelijke testen. Normaal gesproken spring je 'n gat in de lucht als de test positief is. En met deze testen sta je 'n half uur te kijken van is het wel of is het niet ? En ik heb zojuist nog een test gedaan van matcare en nog steeds een vaag streepje, terwijl clearblue 'n dikke vette + was. Succes met de digitalie test. Groetjes,