Haai, ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken...maar nu heb ik sinds vandaag ook licht gevoelige tepels.....waarschijnlijk is het niks, maar toch.....................................
Zo zeg, wat wordt er veel gepost! (heel goed hoor) Gefelici aan de zwangere dames! Succes aan de wachters! en sterkte voor de ongi-girls! Ondertussen probeer ik wat hcgtjes te vangen.... Laterrsssss X Aleida
Jeetje, het gaat echt goed in december! Aan de zwangeren: GEFELICITEERD ALLEMAAL! Ik ben helaas doorgeschoven naar januari, maar blijf hier wel alles volgen. Iedereen die nog op de wachtbank zit: heel veel succes! Ik hoop dat er nog veel meer roze komt deze maand Groetjes, Angela
Nog een vraagje..... Weet iemand hoe dat zit met dat pendelen, ik heb nu 2 keer geprobeerd om iemand een berichtje te sturen, maar ik krijg maar geen antwoord... , maar misschien ben ik ook wel te ongeduldig. Heeft iemand tips? Groetjes, Angela
Subke, van harte gefeliciteerd! Hartstikke goed, meid! Moontje, welkom 'terug'! Angela21, er zijn inderdaad een paar meiden die pendelen. Volgens mij zijn ze alleen verschrikkelijk druk, want iedereen wil het! (Duh... ) Ik heb ook een aantal gepb't, maar krijg helaas ook niet altijd een antwoord terug... Blijven proberen en anders, de naald en draad-truc maar he..?
hallo ik ben nieuw en wil graag wat vragen. heb een onregelmatige cyclus en ben nu eigenlijk overtijd. maar ik heb wat klachten: heel erg moe, soms vlage van misselijkheid een gevoel in me buik lijkt net of die heel vol zit, soms steken in me onderbuik en me temperatuur is de paar laatste dagen hoog en pijnlijke tepels. zou dit een zwangerschap kunnen zijn? wil eigenlijk geen test doen omdat ik niet weer teleurgesteld wil zijn, ben namelijk al bijna een jaar bezig! xxx ilona
@Jenna85: geduld is niet mijn sterkste kant inderdaad, ik hou het wel in de gaten en anders stuur ik inderdaad binnenkort nog een keer een berichtje. Weet jij wie ik eventueel nog een berichtje kan sturen dan? Volgens mij worden degenen die pendelen inderdaad helemaal gek van ons ongeduldigen..... Groetjes, Angela
dag 21 , 3de ovulatietest nog niet positief maar mijn tepels doen wel alweer pijn en dat heb ik elke maand rond mijn eisprong dus hopelijk morgen een positieve test. Groetjes Sabrina
Lieve Iloon, 1 tip...de teleurstelling komt tóch, wanneer je niet zwanger blijkt te zijn...dus of je het nou uitstelt of niet...ik denk niet dat het veel uitmaakt! Je kunt jezelf helemaal onzeker maken met gevoelens in je lichaam...maar de test geeft je in ieder geval zekerheid. Maar ik snap heel goed dat je bang bent hoor...succes meis! Ik hoop dat je positief test!
Hoi Ilona, Ik zelf ben nu 6 dagen overtijd en ook ik heb last van die klachten. Net getest, maar negatief... Ik snap er zelf ook niets van. Maar ik denk dat je een aantal van die klachten ook zelf kan oproepen. Ook omdat we het allemaal zo graag willen... Ik durfde ook niet te testen. Bang voor teleurstelling. Een vriendin van me zei dat als ik nog langer zou wachten en de ongesteldheid alsnog over een week komt, de teleurstelling alleen maar groter is. Ik vind dat daar wel wat inzit. Ik denk nu al 6 dagen dat ik misschien wel zwanger ben. Voel van alles maar het blijkt toch niet zo te zijn. Ik weet hoe je je voelt hoor, en ik denk velen met mij! Succes en ik hoop natuurlijk voor jou dat het raak is!
@Angela21; De enige die bij mij reageerde was Dani86 en vrij snel ook moet ik zeggen. Dus misschien heb je bij haar een kans! Ik weet niet of het bij mij stom geluk was dat het zo snel ging, maar je kan het proberen! Nee heb je, ja kan je krijgen... Succes ermee, meis! Liefs
Passagierslijst voor de Roze Wolk DECEMBER 01: Nikkie80 & Dimmel & Rachel1984 & Kj1979 & Nickyz & Marlboro82 & Suusje D & Selina26 02: Jessica83 & Hanna1974 & Zeehondje & Klavertje44 & Passiepaard 03: Meisje1988 & Marieke21 & Hopefull & Chantico 04: Krientje & Maria79 & Marjolein79 & Butterfly1 & Brendy81 & Zoe10 & Xanado83 & Linnepinn 05: Gerda1975 & Zoe1976 & Fairy Tale & Mirella25 & Priscilla R & Esther 7 &Delilah & Wies31 & Peppep & Merel69 & Nijntje1979 06: Morgaantje & Bambi & Josien & Pendrag & Jacq & Mark en Maria & Wens3 & Nikitje & Jacqueline1975 07: Boogschutter78 & Roxanne & MenM & Angela21 & Jessica1981 & Kelly1980 & Julita & Elin26 08: Bimba& Smallgirl77 & Bemy & Wwjc19 & Leonie1986 & barbeestenboel & Juulsrulez & Houda & Jent & Happy1980 & Golfola 09: Sylvie & Jes1 & Yolandabenny & Didi1988 & Julvie 10: Snoozie & Daydreamy8 & Jenna85 & LadyZorra & Silver & IkDus 11: Willielien & Aura & Annelies661 & Muis80 12: Silvana81 & Rainstarr & Sjemmie & Arbo1978 & Esje72 13: Puzzcat24 & Yustin & Rian & Imfao & Yvonne & Jesjuh 14: Wendyy 15: Kikker28 & Taliaa & Mushi & Tessatje 16: Jessejaime & Ilona85 & Danielle1684 & heidyhappy & DevilsChase & Leen74 17: Subke& Marrie28 & Moontje79 & Bippi 18: Freewilly8 & Mieke74 & Mystic Sun 19: Eva 1983 & Essiee & Manny82 20: Tezzz & Yojo66 & Marbar1981 & Zico & Linda78 & Derona & nieuwbegin 21: Pluisje79 & Ktje & Marieke1610 & Dani86 & Bienie & Nynke1980 & Ikke87 & Miepie80 & Aleida & Talien1 & Simba83 & Maxie & Roshi 22: Sarahfreely & Bahar & Suus D 23: Ladym & Verhip & Dennismartine & Roos80 & Foover & Danii & Lise 24: Noukie & Kareltje 25: Pipo1973 & Truus1980 & Mss Ace & Vlinder 79 & mamameike & Dib & Hanna1974 & Delayla & Sanne 26: Enise & Nikkie80 & Linda 26 27: Milla & Mouse & Lola1982 & Susanbenjamins & Marlieke 28: Moontje 29: Ingeltje & Jenna85 30: MarielleB & Jacq & Yule 31: Biebela & WTtV & Claudia2510 & Dreames 164 passagiers voor de Roze wolk 45 Ongi.....15 Zwanger.... 10 Negatieve test ..... 1 Twijfel Bij onbekend blijf je zwart De passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 December: 1. Marlboro82 2. Queenbee ZWANGER!!! Testmarathon 5 December(Pakjesavond ): 1. Dimmel 2. Maria79 3. Pendrag ZWANGER !!!! 4. Meisje1988 5. Brendy81 6. Zeehondje 7. Passiepaard ZWANGER!! 8. Jessica1981 9. Wies31 10. Merel69 11. Esther 7 12. Chantico ZWANGER !!! 13. Dretjuh Testmarathon 12 December (12-12): 1. Jent 2. Rainstarr 3. Jes1 4. Silvana81 5. Peppep 6. Ikdus 7. Tessatje Testmarathon 20 December: 1. Jessejaime 2. Tezzz 3. Marbar1981 4. Eva 1983 5. Roshi 6. Mystic Sun 7. Bippi Testmarathon 24 December (kerstavond): 1. Pluisje79 2. Dennismartine 3. Noukie 4. Aleida 5. Ikke87 Testmarathon 25 December (1e kerstdag): 1. Hanna1974 2. Delayla 3. Vlinder79 Testmarathon 31 December (oud op nieuw): 1. Ingeltje 2. Susanbenjamins 3. Popke 4. Yule Rosa123...je staat er nog niet op?
Dank je Ingeltje! Kan ik zelf nog duimen of heeft het voor deze keer geen zin meer. Begrijp nog niet zo veel van dat zwanger worden Groetjes, Rosa
bedankt meiden voor jullie reactie jullie hebben gelijk en ben blij met de steun. denk dat ik toch de moed gaat verzamelen om een test te doen. thanx xxxx
Bedankt Jenna, ik ga haar een berichtje sturen. Als ik bericht krijg, lezen jullie het hier, of bij het januari 2008 forum! Groetjes, Angela
@Angela21: Nou, graag gedaan hoor! Geen probleem. Ik ben benieuwd! Zal je onderschrift in de gaten houden, en anders zie ik je in januari! Nou ja, hopelijk ben jij gewoon zwanger! Ik zit er in ieder geval wel in januari! Maar goed, we zullen het zien!