NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi meiden,

Ik het idee dat mijn ei zich in de komende dagen
    gaat aandienen, dmv ovutesten....
    En als dat zo is is mijn nod nog in december, sta al
    op januari maar wie weet....
    Zo gauw ik mijn ei heb gevonden meld ik me weer!

LIEFS nony

2. Niet meer actief

Wat raar zeg Elin, snap dat je dan wat onzeker word ja

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi,
    Ben even er niet geweest. weer veel te lezen. alle zwanger dames, gefeliciteerd.
    moet straks weer naar het ziekenhuis voor de 3e dag achter elkaar. gaan weer kijken of er zaad in het baarmoederslijm zit. gister namelijk niet.
    hopelijk nu wel, baalde gister namelijk daarvan.

groetjes marielleB

4. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ben echt verslaafd aan dit forum.

Schrijf niet zoveel maar lees wel mee hoor!

Heb af en toe beetje buikpijn dus denk dat ik ongi ga worden vandaag of morgen.

5. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    @Elin, dat is inderdaad vreemd, als je gewend bent aan een regelmatige cyclus..

@ Rian, ik lees idd ook meer mee dan dat ik berichtjes typ,komjt vooral ook denk ik omdat ik weinig of geen advies kan geven aan anderen, maar wel veel dingen vraag!

Hier ook nog niets te bekennen... Alleen een nega test afgelopen zondag.
    Hoop niet dat het weer zo'n ellenlange cyclus wordt...

6. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi,
    Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik heb mijn eisprong gehad. Dit keer was het baarmoederslijm wel iets dunner en zaten er een paar zaadjes in die nog leefde. Helaas waren het er weinig.
    Ik hoef nu niet meer terug. Alleen maar 1 x bloedprikken. En dan heel lang wachten. Ik krijg pas 10 januari de uitslagen + een gesprek.

MarielleB

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb toch nog even een kruidvattest gedaan vanmiddag, kon het ook niet laten en weer negatief!
    Ik test ook eerst niet weer! Misschien zondag als ik nog niet ongi ben. Vanmiddag gewinkeld, had maar even een tampon ingedaan voor de zekerheid, maar die was nog helemaal schoon! Pff.....

8. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    jes1 das vervelend zeg! ik heb dat ook 1 cyclus gehad. ik heb dan zoiets van geef me OF een posi test OF laat me ongi worden! Iig veel succes! zal flink voor je duimen!

morgen is mijn NOD. nog steeds geen gevoel van aankomende ongi. wel regelmatig steken in mijn (.)(.) en veel jeuk. Ook he klussen blijft gevoelig in mijn buik. durf ook nie zo goed te testen al morgen. nou ja ik zie wel hoelang ik het vol houd als de :evil: :evil: er nog nie zijn tenminste :)

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik had vanmiddag even last van mijn buik, alsof ik ongesteld ging worden. Dat zou dan wel een week te vroeg zijn....of de pijn komt door iets anders.....kweet het niet. Ga ook maar niet gissen en wacht gewoon af wanneer mijn menstruatie komt (of niet.... ;) )

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zei ik heel stoer :)

11. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    haha ja Eva1983 dat is stoere praat!

maar wat wordt hier lekker veel geschreven, ik ben dr ook zo een die meer leest dan schrijft dus hoog tijd voor een berichtje weer....

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    IK heb nog geen positieve ovulatietest gehad tot nu toe. Nog even wachten dan maar.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heh, wat een gezellige thuiskomst, ff lekker alle leuke berichtjes gelezen en geen bannerchecks gezien, goed zo! Hahahahaha. Boel meiden in de spanning...succes allemaal!
    Ondertussen zal mijn ei wel aan t springen zijn rond deze dagen. Ik let er niet heel erg op en probeer gewoon te vrijen als we zin hebben! Ik probeer me ook minder gek te maken...ik zit nog maar in ronde 2 dus alle reden om relaxed te blijven en rustig te wachten tot het zover mag zijn!

(oke...vraag me dit over 2 weken weer en je krijgt een heel ander verhaal hoor! denk dat ik dan toch weer aan het miepen ga!)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zou het trouwens wel kunnen dat ik een cyclus van 22 dagen zou hebben...is wel heel kort. Ik hoor hier eigenlijk alleen maar verhalen over lange cyclussen.
    Ik heb namelijk nog steeds last van lichte krampjes in mijn buik..... Nu maar duimen dat daar een andere reden voor is dan menstruatie....

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Best mogelijk hoor! Kijk maar goed ook in de getalletjes die veel mensen onderin de berichten hebben staan...sommige mensen hebben gewoon een korte cyclus en dus meer kansen in een jaar!
    Ik heb een vrij lange cyclus...snik...dat betekent lang, lang wachten!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoeveelste ronde is dit, Eva? Kan het geen eisprong zijn, dat die wat later is dan je dacht?

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Helaas, zet mij maar op rood. Schreef ik vanmiddag nog dat ik nog niet ongi was, is het net begonnen. :( Op naar ronde 14. Weet nu alleen niet wanneer mijn nod is. Heb normaal altijd een cyclus van 28 dagen en deze x was het dus 33 dagen. Heb m'n banner toch maar weer op 28 dagen gezet.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    dit wordt mijn 3e 'natuurlijke' menstruatie deze maand. De eerste 2 maanden had ik precies een cyclus van 28 dus ging er vanuit dat dat dit keer weer zou zijn...
    Ik hoop gewoon zo dat mijn menstruatie niet komt, dan liever nog een weekje wachten.....

19. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi allemaal!
    Ik lees me iedere dag helemaal suf :D
    Vandaag is mijn NOD en ik ben nog niet ongi :D
    In het weekend wel negatief getest, maar hoop maar dat het gewoon te vroeg was. Mijn vriend is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Hoop maar dat ie gelijk heeft! Vorige 2 x was ik zo snel zwanger (binnen 1 of 2 maanden). Ging er een beetje van uit dat het wel weer meteen raak zou zijn. Beetje verwend dus haha. Tja, ben ook wat jaartjes ouder nu dus het gaat niet zo snel meer denk ik...
    Zodra ik getest heb, meld ik me weer!
    En ondertussen lees ik lekker mee en ben ik blij voor iedereen die zwanger is!

Groet,
    Esje72

20. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    balen elin26 hoop dat 2008 jou jaar word

Deel Deze Pagina