Hey lieverd, Het gaat hele goed hier! Nog een weekje werken en dan donderdag trouwen en 5 daagjes naar de ardennen. Dan na de vakantie nog maar 4 weekjes werken en dan eindelijk verlof. Maar heb 7 maanden verlof tot na zomervakantie. Echt luxe hoor! Lieverd hoe is het met jou? Duim echt voor je dat jij nu eens aan de beurt bent hoor! Hele dikke knuffel Liefs Pooh
Danielle super meid.. gefeliciteerd... Hier begint het nu ook wel een beetje te kriebelen.. nog een weekje...
Allereerst alle zwangeren van harte gefeliciteerd geniet er dubbel en dwars van.. Alle heel veel succes in de volgende ronde houd de moed erin. En alle testers spannend allemaal.. Hier mag ik van de lijst van 23 Dec dat komt doordat ik 27 November dacht dat ik ongi was geworden wel wat bloed afgeveegd maar voor de rest geen enkel teken voor een verdere ongi. Dus ik weet nu helemaal niks meer. Testen zijn negatief, dus maar even een bloedtest laten doen denk ik. Dus hier wacht ik nog even af..
ik mag door naar januari.....volgende ronde beter alle zwangeren gefeliciteerd....de rest heel veel succes
Danielle, gefeliciteerd! @de wachtende dames, succes! duim*duim*duim @de 'rode' dames, dikke knuf! @de eisprong-dames, klus ze!
Aaaaarrrrrgggggg!1 Ik word er gek van! Twee dagen geleden getest en er ontstond een heeeel vaag tweede streepje! Mijn man heeft dat bevestigd (voor de zekerheid Vandaag (na 48 uur) weer getest en precies hetzelfde! Het zou nu dan toch wat duidelijker moeten zijn? Ik test met Romed Midstream, die zijn toch heel gevoelig? Ik ga nu een andere test kopen en nog een keer testen. Het is niks voor mij om zo lang overtijd te zijn, want ik heb altijd een hele regelmatige cyclus! Twijfel, twijfel, twijfel! Tot snel....met positief nieuws!
http://www.ikbenzwanger.com/vragenlijst.php misschien leuk om te doen voor de dames die nog ongeveer een week of minder moeten wachten...
Golfola, schrok een beetje toen je vertelde dat je met Romed test... want die maken veel mensen onterecht blij > bij Romed moet de teststreep even donker worden als de controle streep om positief te zijn. Zolang het dus alleen een dun streepje is, is hij dus negatief....
Marlieke ik heb de vragenlijst ingevuld ik heb 13 punten.. Dit is mijn uitslag: 10-14 Let de komende dagen goed op uzelf, wie weet bent u zwanger. Maar goed eerst moet een test dat nog maar uitwijzen he whaha
Romed zijn heel slecht! Daar zijn ze vaak pas posi als de test lijn even donker is als de controle lijn. Sorry meid, zou maar met wat anders testen!
Ja, ik ga zeker met een andere test testen. Ik ga zo naar de winkel! Oh, wat spannend! Ik ben nog nooit overtijd geweest, behalve toen ik zwanger was van mijn zoon!
Hallo dames, Nou bij mij nog geen duiveltjes te bekenen hoor. En ook geen buikkrampen of iets dergelijks, ik hoop zooooo dat het raak is We wachten tot zaterdag en dan gaan we testen Danielle Van Harte Gefeliciteerd en geniet er maar heeerlijk van!!!! Liefs Yvonne
Zoo best veel zwangeren deze maand allemaal gefeliciteerd! De anderen heel veel suc6 met testen of klussen! Groetjess
Hoi Marlieke, ik heb net die test (van jouw linkie) gedaan en ik kwam uit op 14 punten Ik voel me ook wel een beetje zwanger hoor. Heb de laatste tijd vaak het idee dat het wel raak is, maar ja mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden dus..... we rekenen nergens op, hihihihihihi! Liefs Yvonne
Ik heb ook maar ff die test gedaan! Ik kom op 15 uit! En anders op 14, want ik weet niet of mijn menstruatie nou uit blijft of dat ik toch later mijn ei heb gehad.
He meiden! Ik heb ook de test gedaan en kom uit op 9 punten.. Zou een goed teken zijn, maarja had zondag toch echt een nega test! Heb sinds vanmorgen erg gevoelige tepels, das best lastig haha! Wacht het nog maar weer een tijdje af, als het weer zo lang duurt als de vorige ronde heb ik nog even! (hoop natuurlijk van niet)