Alle zwangeren: Gefeliciteerd! Aan de twijfelaars: ik hoop dat de testen podsitief zijn! Groetjes, Angela
hihi, ik heb hier wat teweeg gebracht geloof ik... even een vraagje: heb vandaag (gisteren denk ik mijn eisprong gehad) een ovulatietest gedaan die ik nog had liggen. Nu gaf die een licht streepje als resultaat... Kan dat wel nog na een eisprong?
Gevoelige tepels kunnen ook bij een eisprong horen! Dus wie weet heb je pas je eisprong gehad! Dan is het toch weer een stuk korter( of misschien veeeel langer ) Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Ja, misschien dat het mijn eisprong is, ik snap er iig niets meer van! Ben eens aan het rekenen gegaan, en kom telkens weer anders uit. Zal ook wel met ontpillen te maken hebben denk ik! Ik zal gewoon rustig moeten afwachten
Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik ben echt blij dat ik al 5 jaar van de pil af ben (daarna spiraal tot een jaar geleden en daarna condooms tot 2-3 maanden terug), want als ik al dat gedoe over ontpillen hoor.... Succes allemaal!
Ik heb net met een zwangerschapstest van Kruidvat getest. Negatief! Nog steeds geen ! Mijn naam mag voorlopig weer op groen, want die twijfel van de vorige test (Romed Midstream) waarbij er een heeeeel vaag tweede lijntje kwam, is onbetrouwbaar! Ik ga nu pas over drie dagen weer testen als nog niet komen! xxx
Hoi dames, Ik wordt erg nerveus van dat wachten : Denk dat ik het vandaag maar ff aankijk, en anders morgen gelijk een test doen. Jullie horen het wel van me Liefs Yvonne
hey meiden ik heb vandag mijn nod dag maar er was geen positieve test maar hebben ook 4 dagen geleden gevreen voor t eerst weer onveilig na mk dus dacht het wel maar ja hoop dat mijn cyclus weer hetzelfde aanhoudt. groetjes
Ik mag in het rood Echt balen hoor... Ik denk dat ik de rest van de dag met thee en veel chocola doorbreng Mijn NOD was gisteren (12/12) Esje72
wat een zenuwen weer hier zeg :s had vandaag ongi moeten worden maar niet geworden,ik ga er niet vanuit maar hopen mag wel toch nu moet ik uitgaan van mijn langste cyclus 39 dagen.
Hier ook nog steeds niets, ja witte afscheiding. Wat betekend dat eigenlijk witte afscheiding? Nog even wachten en anders ga ik zaterdag of zondag weer testen.
hey hey! Ben vorige maand gestopt met de pil en weet dus niet hoe mijn cyclus is. Als ik uitga van een cylcus van 28 dag. ben ik al overtijd, dus test gedaan maandag = negatief. Wat vinden jullie? nog een x testen of gewoon lekker op ongi wachten? Liefs, Leonie
@Leonie1986: ik zou eerst even je menstruatie afwachten. Als je over een week (of 2 weken) nog niet ongesteld bent, kun ja altijd nog eens testen. Maar hou er rekening mee dat je menstruatie lang op zich kan laten wachten als je net gestopt bent met de pil. Dat hoor ik tenminste van veel meiden hier.