En Eva.... heb jij nog geduld die laatste paar dagen? Ik niet pffffff wat duurt het lang zeg en nog steeds geen ongi voortekenen te bekennen
Hihihi ben ik nu een hostess? Hmmm klinkt goed! Ik had vanochtend wat draderig slijm, dus vanavond lekker knus aan de klus! Of ben ik dan al te laat? xxx
Ik had vanmiddag ovu-pijn en mijn fertiltytracker geeft aan 'NU' dus we gaan nu even aan de klus. Tot later!
Nee toch dan moet je toch juist aan de klus? En met je hips op een kussen he, een kwartier lang, of handstand doen, hihi,...
@ Mystic Sun Nou ik vind het ook erg moelijk om die laatste paar dagen door te komen hoor! PFFFFF....hier ook nog geen voortekenen van de menstruatie maar die komen bij mij meestla pas 1 dag van tevoren dussss....wel had ik zondag steekjes aan beide kanten laag in mijn buik (richting vagina) en gisteren iets wat leek op ongiepijn. Maar dat is nu weer allemaal weg. En bij elk ding wat ik voel denk ik: zou het? Heel stom maar toch weet ik mezelf gek te maken.... Wanneer ga jij testen als je niet ongesteld wordt op je NOD? Ik de 20ste, 1 dag na mijn NOD.
Goedenavond dames! Een dagje niet geweest en ik moet bijna 10 pagina's bijlezen! Lekker bezig hoor! En....ik zag weer een zwanger meisje!! JEUJ!! Gefeliciteerd!! Spannende dagen voor velen, las ik... Heel veel succes en sterkte met wachten, dames! Dat jullie straks allemaal maar lekker in het roze mogen! Als het goed is komt mijn ei er bijna aan, dus vanavond en morgenavond lekker vroeg naar bed met m'n verkering... Liefs!
Hey allemaal, Ik wil iedereen die de komende weken de NOD heeft succes wensen. Helaas zal ik in ieder geval de komende twee weken niet aanwezig zijn. Morgen krijgen wij de sleutel van het nieuwe huis en wij gaan daar meteen in. Ik had netjes op tijd KPN aangevraag zodat ik meteen internet zou hebben. Helaas heeft KPN een fout gemaakt en gaat het nog in ieder geval twee weken duren. Ik vind het jammer dat ik niet elke dag bij kan lezen en mee kan schrijven, maar over twee weken ben ik er hopelijk weer helemaal. Groetjes, Ingrid
Zo en dan even wat anders...passen jullie morgen allemaal heel goed op? Het wordt glad. Ik ben vanochtend al op mijn rug beland en dat had niks met klussen te maken Ik probeerde gehaast op mijn werk te komen, toen ik vlak voor de deur een flinke smak maakte. Het was ijs op de tegels! Dus voorzichtig hè! (au au au alles doet pijn!) @Dreames; succes met de verhuizing en tot over 2 weekjes, we houden je plekje warm! @Zeehondje: heerlijk zeg zo'n nieuw huissie! @Zwangere: (ben ff je naam kwijt) gefeliciteeeeeerd! @Golfola; oei...dat was dan wel een hele grote teleurstelling voor je....wat een K#T-testen dan zeg...nooit meer kopen die rommel~... @Jenna: klus ze! Ik doe ook hard mijn best en dan zijn we samen zwanger straks op de 28e!
Ik ook op de 20ste (als ik het zolang kan volhouden ) testen, de 18e is mijn NOD. Het zou bij mij wel raar zijn ineens raak, ben maar net gestopt met de pil We zullen zien, fingers crossed !
Ben aan het ovulatietestjes doen afgelopen dagen om te kijken wanneer mijn ei is... al 6 negatieve testen pfff als het net als vorige maand weer 37 dagen duurt zou ik dit weekend een positieve test moeten krijgen .... wachten is zoo irritant..erg he
Ingeltje: Ja, zeker een teleurstelling. Maar ik moet zeggen dat ik wel wist dat die testen onbetrouwbaar zijn. Dus ik geloofde het ook niet helemaal, vandaar dat ik nog niet echt wilde juichen. Verder heb ik toch nog goede hoop want ik voel gewoon dat ik zwanger ben. Het is alleen nog niet bevestigd door een test. Ik had me eerst wel vergist in de lengte van mijn cyclus. Ik dacht eerst dat het 28 dagen was, maar waarschijnlijk had ik toch een cyclus van 30 dagen. Ik hield het eigenlijk nooit zo bij, maar als ik zo terugreken klopt de 30 dagen eigenlijk meer. Dat betekent dat ik vier dagen overtijd ben. Gelukkig zijn er vele dames die ook pas bijvoorbeeld een week na NOD een positieve test hadden. Mijn zus heeft trouwens wel goede ervaringen met de Romed Midstream testen. Zijn kon al dagen voor haar NOD positief testen. Eerst heel vaag en daarna steeds duidelijker! Zij had blijkbaar veel sneller een hoog genoeg gehalte aan HCG in haar urine! ......En mocht het toch niet zo zijn, dan hoef ik echt nog niet te klagen, want dit was onze eerste ronde en we zijn allebei ziek geweest tijdens de 'vruchtbare dagen' en hebben maar één keer geklust (de dag voor de eisprong waarschijnlijk). Dus als het deze keer toch niet is gelukt dan is het heel begrijpelijk. Als het wel is gelukt (wat ik nu eigenlijk denk en voel) dan is het voor ons des te meer een wonder! Dat is het zowiezo wel, maar helemaal als het zo snel lukt en gezien de situatie van onze griep in de vruchtbare periode. Maar goed, nu maar rustig afwachten! Ik krijg overigens wel steeds meer zwangerschapssymptomen. Tot en met gisteren had ik nog geen last van mijn borsten, maar vanaf vandaag wel. Vervelende steken in mijn borsten en heel moe, droge ogen en soms duizelig. Heel fijn dit forum. Fijn dat er zo met iedereen mee geleeft wordt! Groetjes!
Ingeltje: Ja, zeker een teleurstelling. Maar ik moet zeggen dat ik wel wist dat die testen onbetrouwbaar zijn. Dus ik geloofde het ook niet helemaal, vandaar dat ik nog niet echt wilde juichen. Verder heb ik toch nog goede hoop want ik voel gewoon dat ik zwanger ben. Het is alleen nog niet bevestigd door een test. Ik had me eerst wel vergist in de lengte van mijn cyclus. Ik dacht eerst dat het 28 dagen was, maar waarschijnlijk had ik toch een cyclus van 30 dagen. Ik hield het eigenlijk nooit zo bij, maar als ik zo terugreken klopt de 30 dagen eigenlijk meer. Dat betekent dat ik vier dagen overtijd ben. Gelukkig zijn er vele dames die ook pas bijvoorbeeld een week na NOD een positieve test hadden. Mijn zus heeft trouwens wel goede ervaringen met de Romed Midstream testen. Zij kon al dagen voor haar NOD positief testen. Eerst heel vaag en daarna steeds duidelijker! Zij had blijkbaar veel sneller een hoog genoeg gehalte aan HCG in haar urine! En mocht het toch niet zo zijn, dan hoef ik echt nog niet te klagen, want dit was onze eerste ronde en we zijn allebei ziek geweest tijdens de 'vruchtbare dagen' en hebben maar één keer geklust (de dag voor de eisprong waarschijnlijk). Dus als het deze keer toch niet is gelukt dan is het heel begrijpelijk. Als het wel is gelukt (wat ik nu eigenlijk denk en voel) dan is het voor ons des te meer een wonder! Dat is het zowiezo wel, maar helemaal als het zo snel lukt en gezien de situatie van onze griep in de vruchtbare periode. Maar goed, nu maar rustig afwachten! Ik krijg overigens wel steeds meer zwangerschapssymptomen. Tot en met gisteren had ik nog geen last van mijn borsten, maar vanaf vandaag wel. Vervelende steken in mijn borsten en heel moe, droge ogen en soms duizelig. Heel fijn dit forum. Fijn dat er zo met iedereen mee geleeft wordt! Groetjes!
************************************************************* Allemaal bedankt voor de leuke en lieve reacties..Bij deze wat HCG'tjes en ik wens alle meiden heel veel succes! Liefs xxx[/code]
Ik ben ook aan het ovulatietesten(de tweede maand nu). Ik vind dat het wel inzicht geeft in je cyclus. Heb nu een later ei dan ik dacht, ovutest wordt nu steeds donkerder, maar nog niet helemaal donker. Dat zal denk ik morgen of overmorgen wel zo zijn. Wat zijn jouw ervaringen? Groetjes van Hanna
Ik gok eigenlijk altijd wanneer ik ongeveer het meest vruchtbaar ben. Ik wil er nu ook nog niet gelijk veels te veel mee bezig zijn. Daar wil ik me pas druk om maken als het niet mocht lukken na enkele maanden. @ Golfola; ik had vorige maand ook allerlei kwaaltjes...ik had toen ook echt het idee dat ik zwanger was en ik denk dat het na een aantal dagen gewoon niet sterk genoeg was. Ik geloof niet dat mijn lichaam me zó voor de gek houdt. Ik denk dat je het idd goed kunt voelen. Maar goed...ik zou het deze keer toch graag bevestigd zien met 2 mooie streepjes op een test!