NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biebela

Biebela Lid

15 nov 2007
    55
    0
    0
    Ja bij mij heef het ook geen haast hoor moet ik zeggen, maar vind het zo rot dat ik nu niet weet wanneer ik mijn ei heb... en hoop met die testjes een beetje uit te vogelen wanneer het is.

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja het is bij mij zo dat ik het wel een beetje voelde afgelopen keer, beetje ongiebuikpijn. Heb ook veel afscheiding, maar moet zeggen dat me opviel dat ik dat steeds heb na het klussen; meer afscheiding. Ik weet niet of dat goed is...

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag meiden!
    Pff, de dagen zijn traag als je op de wachtbank zit! En ik begin nu ook wat te twijfelen aan de lengte van mijn cyclus. Mijn NOD heb ik op 23 dec. laten zetten, maar die zou ook een paar dagen eerder kunnen zijn ivm toch een eerder ei. Maar ik laat het maar even zo staan. In ieder geval heb ik sinds die vermoedelijk eisprong een constante buikpijn. Soms met steken, dan met krampen of een steeds drukkend gevoel. En mijn hoofd doet ook vrijwel elke dag pijn! Daarnaast zijn mijn tepels wat gevoeliger. Het voelt gewoon weer anders dan de vorige maanden en ik hoop natuurlijk straks op goed nieuws! Maar ja, eerst wachten, vervolgens geen ongi en dan testen! Zucht, tis wat!
    X Lise

4. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ahum, mevrouw.... Al gelukt, dat klussen lees ik? ;) :)
    Ik moet zometeen nog, m'n lief is net pas thuis van het voetballen.
    Maar echt wel dat wij zwanger zijn met oud & nieuw! (Positief blijven denken... ;) )

Dus, ik ga het hier maar weer bij laten denk ik... :)

5. bippi

bippi Lid

27 sep 2007
    8
    0
    0
    lerares
    België
    Hoi meiden,
    Even een vraagje: mijn nod is op 17/12 maar ik zie dat er al meiden zijn met een nod op 16/12 die nu al positief testen. Testen jullie allemaal zo vroeg?
    Groetjes,
    Bippi

6. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    bannercheck

7. Mushi

Mushi Lid

28 nov 2007
    7
    0
    0
    Belgie
    Morgenvroeg ga ik testen, ben benieuwd wat het gaat zijn...
    Ben nog steeds misselijk in vlagen al bijna drie weken nu...

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En Mushi... al getest?

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Bippi,

Nee je kunt eigenlijk pas positief testen vanaf 4 dagen voor je NOD en dan is het nog maar de vraag of je al voldoende HCG in je urine hebt. Waarschijnlijk blijken die meiden die al op positief hebben getest, al zwanger sinds de vorige ronde....tenminste dat denk ik.

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Nou, hier was het gisteren even schrikken geblazen...
    Kwam onder de douche weg en ben flauwgevallen, mijn dochter in paniek mijn man ophalen maar kwam zelf snel weer bij maar wel flink geschrokken zeg !
    Ik heb vanmorgen vroeg een test gedaan van CB de digitale, moest het gewoon weten want ben niet in orde, mijn Boobs are killing me, die zijn zo pijnlijk, tepels helemaal omringd door dikke blauwe aders en ook de onderkant van de borsten doen zeer, net zware spierpijn.
    Ook veel duizelig en wat misselijk nu (dacht eerst dat ik griep kreeg maar is volgens mij iets anders)
    Dus ik de test maar gaan dien, NIET ZWANGER maar toen ik na 3 minuutjes dit had afgelezen en het staafje verwijderde zag ik wel 1 hele dikke blauwe streep en 1 hele lichte, wel net zo breed als die teststreep maar gezoon héél erg licht.
    Hij stond er wel degelijk, want heb hem direct aan mijn man laten zien en die kon hem ook zien.
    Heb helaas geen digitale camera anders had ik even een foto gemaakt ervan, maar mijn vraag is nu, geld dit ook ?
    Het is geen indrooglijntje want deze zijn toch meestal dunner en verschijnen toch later?
    Hij was direct aanwezig toen de test klaar was naar 3 minuten en hij staat er nu nog steeds, wat betekend dit?
    Misschien is het lijntje te licht geweest voor de digitale test om aan te geven in het beeldscherm, omdat ik 18 december pas mijn NOD heb?
    Ik ga 18 december weer testen, dan zou hij duidelijker moeten zijn hopelijk, maar die tweede lijn komt er volgens mij niet zomaar toch?
    Ben zo nerveus nu....

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb vandaag voor 2e keer getest, gisteren moest ik ongi worden, maar tot nu ben ik nog niet geweest, ook 2 keer vage strepen gisteren en vandaag, dus streep is streep.

12. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    goedemorgen dames ik mag op rood ga door naar ronde 21 in januari succes iedereen er moet nog veel meer roze bij wachters zet hem op de rest van de ongi meiden sterkte in de volgende ronde en de dames in de klusdagen zet hem op en alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd liefs jessejaime

13. mamameike

mamameike Bekend lid

streep is streep hoor! tenminste.....dat dacht ik toch wel! Das dan weer het nadeel van digitale test, dat ie em anders intepeteerd...misschien over 3 dagen weer testen?

LINKA! GEFELICITEERD!

ik ben de 25e aan de beurt....zie dat ik mee kan doen aan de testmaraton hihi

14. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ja ik test aankomende dinsdag nog een keertje, weer met een digitaal, kijken of het duidelijker is geworden dan...
    Ik sta zowieso voor de testmarathon op 20 december, en dan nog niets dan nog maar een paar daagjes wachten lijkt me...
    De spanning is nu anders wel te snijden hoor ;) want de klachten die ik nu heb zijn net als met mijn eerste zwangerschap, het is net of ik een trap tegen mijn borsten heb gehad, beide, zo zeer doen ze, kan geen BH meer aan, echt een soort van spierpijn rondom, raar hoor, zou het dan echt?
    Nog een paar daagjes geduld en dan weten we het hopelijk zeker, heb nu nog 2 digitale testen in huis van Clear Blue en 1 Predictor dus moet lukken :D

heb net via deze site die hele gevoelige test besteld van Matcare die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken, morgen zal ik hem binnenkrijgen dus probeer zondagochtend daarmee te testen, ben benieuwd, als die digitale toch wat aangaf dan zou deze test het helemaal moeten, duimen dus maar.................

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Linka gefeliciteerd.

ook ik ben de 25ste aan de beurt maar wacht dat gewoon af ik test niet meteen, merk het wel als ik niet ongi word, zijn er dan ook niet zo bewust mee bezig nu zwanger te worden

16. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hier nog een wachtende..
    Ik vind op zich de weg naar het klussen toe meevallen, maar als het klustijd is geweest, dan het wachten totdat je mag testen poeh poeh echt zwaar..
    Ik heb tot nu toe iedere maand zere tepels, dus ik ga ervanuit dat dit van het ontpillen is. Verder weinig klachten, alleen al een vage buikpijn sinds de klustijd..

Ik heb een tijdje ovultatietesten geprobeerd, maar daar zag ik weinig tot geen verschil tussen. Ik kreeg ook niet de mogelijkheid om goed tussen 12 smiddags en 5 savonds te testen, ik moet gewoon werken..Dus mocht ik niet zwanger zijn, ga ik de volgende keer testen als ik thuis kom van werk en dan consequent..Maar ik hoop zo dat ik een positieve test in mijn handen heb met kerst..

Alle zwangeren proficiat..geniet ervan!

17. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hallo, hallo,

Mystic Sun ik hoop voor je dat het lijntje inderdaad zwanger betekent!
    Maar dat is wel schrikken als je zo maar flauwvalt.

Iedereen die nog op de wachtbank zit: veel succes!

En aan de "nieuwe" zwangeren: GEFELICITEERD.

Groetjes,

Angela

18. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    @jessejaime, wat vreselijk rot voor je! al de 21e ronde, veel sterkte!

De zwangeren gefeliciteerd en de wachtenden succes. Ik wacht nog een weekje.. :)

19. maartje2

maartje2 Lid

28 nov 2007
    7
    0
    0
    hoi,

Eind van deze maand kan ik gaan testen spannend. Ik zou nu in mijn vruchtbare periode zitten, ik denk er voortdurend aan. Wel vermoeiend hoor. Maar we wachten maar af wat deze feestmaand gaat brengen

20. Niet meer actief

Ik zou volgende maand misschien ff gaan tempen als je nog niet zwanger bent.
    Want zo blijf je in onzekerheid, en als je je kaartje bij fertilityfriend bijhoud, heb je wel iets meer zekerheid.
    Dat is wel fijn lijkt me toch?

Deel Deze Pagina