NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    me nod dag was gisteren, vandaag dus 1dag overtijd pfffffffffffffffffff maar durf nog niet te testen ivm teleurstellingen eerder......
    nou ik hoop dat ik niet op de nod lijst voor het nieuwe jaar kom...
    groet poeipoei

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Nou, hier nog STEEDS negatief! Jeetje zeg....is niet fijn!

3. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    och jee...das wel vervelend zeg als je niet weet waar je aan toe bent..
    strekte meis..

4. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    HAllo allemaal,
    Hoe gaat tie hier?

Hoop op nieuw roze...

Hier is het raar, heb allemaal vage klachtjes van steekjes in de lis tot rommelende darmen... Maar of ik nu moet geloven dat ik zwanger ben of dat ik nog steeds buikgriep heb?

Nog maar 5 nachtjes en we weten het...

5. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    hey nieuwbegin..

ook vervelend he die onzekerheid elke maand..:(
    hier hetzelfde verhaal..

ik hou t maar op een naderende griep dan valt t altijd mee..
    sterkte...

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Same here :(

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

proficiat aan de zwangeren!

succes aan alle wachtenden en veel sterkte en geluk voor volgend jaar voor de meisjes int rood.

@eva1983: ik ben zwanger zonder symptomen.. :) (als ik erop terug denk was ik wel wat emotioneler en wat rapper moe als anders, maar dat kon aan zoveel liggen..)

groetjes

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh Subke, blij om te horen. Ik heb ook wel wat lichte 'klachtjes'maar echt niet zoals sommigen hier. Dat jij toch zwanger bent, geeft mij goede hoop dat het bij mij toch raak kan zijn!

9. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames,

Zwangeren gefeliciteerd!
    Meiden die ongi zijn geworden: succes in de volgende ronde!
    En de wachters... Spannend!

Ikzelf ben vanmorgen sip wakker geworden. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben.. Duurt nog wel een paar dagen tot NOD, maar heb gevoelige (.)(.) en pukkels wat ik altijd krijg voor mijn ongi....
    We zullen zien of de :evil: komen volgende week....

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Mijn (.)(.) klachten worden iedere dag erger, eerst waren het de tepels, toen de aders eromheen, toen pukkeltjes op de tepels, tepels zijn zachter en groter en nu de melkklieren die ontzettend pijn doen, het is net of ze groeien en steviger worden.
    Hoop niet dat dit bij het ontpillen hoort ;)
    Heb vanmorgen een ander soort BH gehaald bij Livera, deze zit in ieder geval beter (maar wel groter als wat ik had ?)
    Ik hoop dat vandaag mijn Matcare Ultra testen binnenkomen met de post want dan kan ik morgenvroeg direct gaan testen, ben namelijk nog erg duizelig en na dat flauwvallen vandeweek neem ik geen enkel risico meer.
    Is deze weer negatief dan doe ik gewoon mee met de marathon 20 december hoor, misschien te nog weinig hormoon nu want aankomende dinsdag is pas mijn NOD.
    Verder géén krampen of zoiets, heel soms even een steekje of prikje boven het schaambeen verder niets, dus de ongi komt zeker nog niet...
    Verder lekker bankhangen dit weekend ;)

11. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey eva, succes hè! zeker de hoop niet opgeven. Ik voelde mij al wel een tijdje heel vreemd, maar ik ben nogal 'n vreemd mens.. heb de test ook gedaan met in 't achterhoofd 'nou, laten we 't maar doen, dan hebben we dat weer gehad en kunnen we op naar de volgende ronde en kan ik ophouden met zo afwezig te zijn overal' (want dat heb ik wel heel erg.. ben vreselijk afwezig en warrig..) maar dat had dus een andere reden :)

ik duim voor iedereen op de wachtbank!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mag ik ook mee op de lijst? Ronde 38. Maandag heb ik de punctie. Kunnen minimaal 14 eitjes aangeprikt worden. Enne mijn nod is 31 december

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ FunnyMe: Super veel succes meid! Hopelijk heb je 31 dec goed nieuws.
    Je verdient het zo!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik duim voor je, FunneMe!

15. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Vandaag géén Matcare testen gekregen via de post (zal wel door de kerstdrukte komen) dus wordt er helaas niet getest morgenvroeg.
    Ik ga dus gewoon meedingen met de testmarathon op 20 december, ik ga niet meer eerder testen, wordt er depri van zo... :cry:
    Wacht eerst mijn NOD wel af op 18 december .... verder even rustig aan doen in verband met de duizeligheid.
    Gewoon duimendraaien voor ons hier dus nog tot die tijd. ;)

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier last van krampen in mijn buik, maar kan niet goed thuisbrengen of het mijn darmen zijn die in de knoop liggen (wat wel zou kunnen aangezien ik al een paar dagen lastig naar de wc kan...) of dat het voortekenen van menstruatie zijn....of nog iets anders......

WACHTEN DUURT LANG!

17. Danii

Danii Actief lid

24 nov 2007
    113
    0
    0
    Ik heb twee zwangerschappen gehad zonder maar ook 1 symptoom..
    Bij de eerste was ik zelfs nog gewoon ongi.
    Bij de tweede bleef de ongi wel weg maar geen enkel ander symptoom en alleen maar negatieve testen ook nog.
    Bij de eerste was ik twee maanden toen pas een positieve test en van de tweede had ik pas na drie maanden een positieve test..
    Dus alles kan...

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Danii.....blij word ik hiervan :)
    ik heb zo'n voorgevoel dat het raak is...maar waarom weet ik eigenlijk niet. Het is echt nergens op gebaseerd, tis gewoon een gevoel. Maarja misschien is de wens zo sterk dat het mijn gevoel beïnvloedt....Ik heb de neiging om vaker dingen goed aan te voelen :(
    Tja als ik dan ongesteld wordt de 19e, weet ik meteen dat ik maar niet meer teveel op mijn gevoel af moet gaan :) Dan heb ik weer wat geleerd :)

19. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Zwangeren, Van Harte meiden!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden alles goed hier?

Hier bij ons is de spanning te snijden heb af en toe ongi krampje, maar ook steekjes rond mij navel en dat heb ik anders nooit. Ook 3 dagen geleden geslaapwandelt, heb ik nog nooit in mijn leven gedaan en ook al twee nachten verschrikkelijk aan het praten in mijn slaap hahah

xxxx

Deel Deze Pagina