nee hoor! wij zitten met hetzelfde, hadden het liefst vanmorgen getest maar durfde ook niet haha! Ben hier wel flink aan het broek loeren whawhaa xxxx
ja ik heb dat gevoel ook niet! maar ben er wel bang voor! pff wat een spanning! ben je al lang bezig? xxxxx
ik hou de rondes eigenlijk niet zo bij..maar na 2 bevallingen van vriendinnen afgelopen weken besefte ik me at we toch al meer als een jr bezig zijn.. ik denk zo'n maand of 15- 16
Ow meid wat vervelend! Dan gun ik het jouo meer dan mezelf deze maand hoor! Wel knap dat je doorgaat! ( zou ik rouwens zelf ook doen hoor!) Voel je je deze maanda anders dan anders? xxxx
waarschijnlijk is mijn NOD pas 28 december. Aangezien ik gisteren mijn eisprong heb gehad en er vaniuit gaande dat mijn tweede fase 14 dagen duurt.... Kan iemand dit nog aanpassen op de lijst? Succes iedereen! Liefs Nikkie
Ik heb een hele nare smaak in mijn mond, maar niet die bekende ijzersmaak hoor! en verder niet echt veel eigenlijk xxx
Zo...nog geen zwangeren zich gemeld hier vandaag? jammer hoor, ik houd van veeel roze hier en er zijn nog een aantal rode dagen, moeten nog op roze dus doe je best! Hier nog in de klusfase; dus goed raak schieten!
Hmmm...in real life niet echt...daar moet ik altijd de weg wijzen...Maar goed, we hebben een TomTom! "Bij het volgende ei...rechtdoor!" "Bestemming bereikt"