Een heeeeeeeeeeeeeeeeel vaag licht 2de streepje is nog steeds een 2de streepje! Zoals we allemaal weten; als je niet zwanger komt er helemaal niets, nadda, noppes te staan! Geen licht streepje, geen vaag streepje...gewoon geen streepje! Dusss..... Voorzichtige gefeliciteerd! Liefs Jenna
streep is streep he al is ie vaag of donker. Op naar de winkel en nog eens testen Khad paar dagen geleden berichtje geplaatst maar geen reactie, mijn vraag was eigenlijk of de afscheiding ook meer word als je zwanger bent? Kan me dit niet herinneren van mijn vorige zwangerschap, en heb er normaal geen last van
Mijn antwoord zal je niet veel verder helpen denk ik; ik had ook veel afscheiding vorige maand en was niet zwanger. Het zal bij mij wel met ontpillen te maken hebben. Maar het kán inderdaad zijn dat je meer afscheiding hebt en dus zwanger bent, maar je kan er eigenlijk geen peil op trekken! Enige oplossing: wachten tot je menstruatie NIET komt en testen!
@ Jenna: goed geklust afgelopen week? Nu maar weer nagels bijten en duimen draaien en boven alles ook heeel rustig blijven, jezelf niet gek maken enz enz! Succes!
goedemorgen dames... Eerst en vooral proficiat aan alle zwangeren, succes aan de wachtende en Hopelijk meer geluk in de volgende ronde voor diegene in het rood. hier wordt het wachten steeds moeilijker en moeilijker... en gisteren heb ik echt iets raar gehad, ik had het ook al beschreven in het zwanger worden toppic... zo juist boven mijn schaambeen, had ik kleine trillinkjes... het was echt raar. van buitenaf was het niet te voelen, maar het was echt aan de binnenkant... is er hier misschien iemand die dat dit kent? Voor de rest ni het veel symptomen, alleen gisteren serieus misselijk geweest na het eten, ma het eten kan ook gewoon op mijn maag gelegen hebben natuurlijk. groetjes, ikke
Hallo Sanne nou ik had voor mijn nod en nu nog last van meer afscheiding dan normaal. Dus het kan zeker een teken zijn. @ikke87 Ik weet niet of het het zelfde is maar ik heb wel eens last van kleine "plopjes" in mijn onderbuik. En er was iemand met een heel vaag streepje, maar ben de naam vergeten. Een streep binnen drie minuten, hoe licht ook, is zeker een streep, gefeliciteerd. Nou meiden ik zal voor jullie duimen. Sterkte met wachten en succes met testen. @jenna ik ben ook nog steeds heel hard voor jou aan het duimen. Liefs Zoe
goeiemorgen! ik ben gisteren ong. geworden. nu is iig alles van de pil er weer uit hoop ik... ik weet niet meer wie erover begon, maar ik heb dat ook, dat iedereen in mijn omgeving blijft vragen wanneer ik nu aan kinderen begin. maar ik hou het toch lekker even voor me, ze merken het vanzelf wel als het echt zo ver is.
hai ladies, ook ik kan op rood zaterdag ongesteld geworden, op naar de volgende ronde, ik geloof dat ik verhuis naar NOD januari 2008 groetjes leen74
Hee meiden! de test van vanmorgen was weer NEGATIEF! Hier is alles wel goed hoor we zijn de teleurstelling al weer te boven en gaan er weer voor als ik ongi wordt. Er is natuurlijk nog een piep kleine kans dat we over een aantal dagen als nog positief testen. xxxxx Wendy
Hoi, Wat jammer van je negatieve test! Geen bloed geeft moed dus misschien is er nog een kansje?! Ik heb vanmorgen flink wat roze afscheiding gehad, ik dacht nu al ongi?! Dat was maar één keer. Precies op dag 10 na de ovulatie, eventuele innestelling? Laten we het hopen! Veel succes allemaal! Liefs Dib
Ontpillen kan het bij mij al niet zijn, ben na mijn zwangerschap van Iris niet meer met de pil begonnen. Maar we wachten idd rustig af
IK MAG OP ROZE ! Net weer getest met de laatste clear blue digitaal die ik nog had liggen, en ja hoor, hartstikke ZWANGER ! Nu geloof ik het hoor, zal gelijk mijn banner even anders maken. Ben zo blij, mijn dochter weet het nu al, ze kwam net uit school, en vanavond zal ik mijn man eens lekker gaan verrassen. Dit is mijn eerste ronde, maar ik ben blij dat het zo snel is gegaan, in maart 2008 lekker verhuizen naar de nieuwe woning die we hebben toegewezen gekregen, lekker alles nieuw. Jeeeee ben er helemaal ondersteboven van, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Hee Meiden! Zwangeren gefeliciteerd, en de rest allemaal succes.... Hier ook nog geen ongi te bekennen, had gister last van steken onderin me buik, misschien teveel gegeten Maar als k zaterdag nog niet ongi ben, dan test ik nog maar eens. Als cyclus net zo lang duurt als vorige keer (77 dagen) dan heb ik nog even te gaan tot half januari, wat niet de bedoeling is! En Mystic Sun, Super hoor! Dat er velen mogen volgen
@Mystic Sun Gefeliciteerd, en geniet er van, kom je ook bij de augustus mama's? Hopelijk tot daar. Liefs Zoe
Wendy1983: Wat vervelend dat ie negatief was, maar geen bloed geeft moed. Mystic sun: Gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Linnepin: Jeetje wat lastig zo'n lange cyclus. Veel succes met testen zaterdag (ik ga zelf zaterdag ook testen, als ik nog niet ongi ben) Leen74: Balen, veel succes de volgende ronde!