NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bannercheck...

2. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
    Zwangeren gefelicteerd
    Wordt gek van elke maand wachten...

3. Yvonne

Yvonne Lid

12 jul 2006
    49
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zie dat er weer nieuwe zwangeren bijgekomen zijn :D
    Van Harte Gefeliciteerd dames en geniet ervan!!!!

P.S:
    Maar heb ook even een vraagje voor jullie.
    Donderdag is mijn menstruatie (héél weinig!) begonnen en vrijdag alleen s'morgens heel veel vloeien
    (géén stolsels zeg maar, wat ik normaal wel heb) ....... sorry voor de details. Wie weet wat dit zou kunnen betekenen?
    :(: :rolleyes: :confused:

Liefs Yvonne

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Mystic sun en Bippi: Gefeliciteeeeeeeerd!

Wat fijn! :D

Groetjes,
    Aleida

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yvonne, bedoel je dat het na vrijdagochtend al over was?

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mystic Sun: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

7. Talien1

Talien1 Lid

20 nov 2007
    13
    0
    0
    banner check.....

8. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    bannercheck

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn gevoel dat ik zwanger ben (waar ik het 3 dagen geleden over had...) ebt een beetje weg.....waarom weet ik niet....nouja zal woensdagnacht wel ongesteld worden....maar misschien als jullie nog harder duimen voor mij dat dat niet gaat gebeuren.....PFFFFF was het maar vast donderdag. Mijn darmen zijn ook nog steeds in de war, dus het is ook niet echt meer duidelijk wat voor 'n kramp ik voel. Durf niet meer te hopen..... :(

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb gisteren de punctie gehad. Het waren belachelijk veel eitjes. 11! Het zaad was ook goed.
    De gyn heeft de laatste 2 eitjes laten zitten links. Het was te pijnlijk en er was kans dat als hij ze wel aanprikte ik meteen richting ok kon om mn eierstok te laten verwijderen. Linkereierstok lag namelijk erg hoog en er was een grote kans dat als hij die 2 eitjes zou aanprikken de boel flink beschadigd zou worden.
    Op de dagverpleging 2 paracetamol en een of ander bruin pilletje gekregen. Maar pijn zakte niet weg. Dus daarna terug naar de gyn en die heeft gekeken. Er zit een groot stolsel in mn linkereierstok maar zolang ik geen koorts krijg is het niet erg. Moet ook mn ontlasting in de gaten houden, als dat veranderd heeft hij misschien per ongeluk in mn darm geprikt. (die naald ging er namelijk zo goed als helemaal in)O ja donderdag tussen 830 en 10 uur worden we gebeld over eventuele bevruchting

11. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Gister heb ik enorme steken gehad van mijn buik naar mijn rug en terug. Soms kon ik niet eens ademhalen..

Daardoor werd de spanning te hoog en heb ik vanochtend een testje gedaan... Negatiever dan negatief kan het niet zijn...

Heb dus ook wel een beetje de hoop op gegeven..

Nu is er meer de hoop dat het maar snel doorbreekt zodat we naar rodne 14 kunnen...

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Balen zeg nieuwbegin!

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    behoorlijk ja, het word steeds moeilijker geloof en hoop te hebben..

Hoe hebben jullie dat in hemelsnaam gedaan? 38 rondes ik vind eht zeer knap.. Ik sta nu met 13 rondes al op het punt de pijp aan maarten te geven...

14. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    en ik maar zeuren over die van mij echt sorry..ik gun het jullie echt van harte meiden...het spijt me..xxx

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    We zijn na ronde 13 de mmm ingestapt. HSG IUI zwanger en MK, weer IUI nu IVF.... We kunnen niet anders als doorgaan. EN met negatief zijn is nog niemand zwanger geworden. DUs kop op en positief zijn! Onze tijd komt ook!

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    thanks, ik weet ook wel dat ik niet moet weg zakken in de nega gedachten, maar eht is soms zo moeilijk...
    Wij zijn ook in de mmm terecht gekomen en dit was de eerste iui. We hebben de grens gelegd voor ifv dat willen we echt niet...

Het is gewoon best zwaar soms..
    Er was est veel hoop deze maand. In eerste instantie niet, maar nu heb ik al ruim een week een heel vreemd gevoel in mijn buik en daardoor ben ik wel meer gaan hopen...

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hebben ook altijd gezegd niet voor ivf te gaan. Maar toen ik na de 4e iui zwanger bleek, en dat is fout gegaan was de wens wel erg sterk. Nog sterker als in het begin. Ik wist nu tenslotte wat het was om zwanger te zijn.
    Nog 3x iui gedaan maar daar had ik geen goed gevoel bij. Dus in overleg met de gyn toch voor ivf gegaan. Want ja je hebt wel heel veel meer kans.

Ik hoop maar dat je voorgevoel goed is!

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo, mag ik me aanmelden? Mijn NOD is ... morgen...

Behalve brandende borsten, pukkeltjes en darmen die in de war zijn heb en een onbeschrijflijke moeheid aan het eind van de dag (kan natuurlijk ook aan de kou liggen) heb ik nergens last van...

Succes iedereen!

19. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Misschien dat ik meer geduld krijg als ik zou weten dat het wel mogelijk is om zwanger te raken. Dan denk ik dat je idd verder gaat en neit anders meer kan. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen en daardoor ben ik misschien ook veel ongeduldiger...

Welk voor gevoel? De test was toch gecht negatiever dan negatief dus ik verwacht niet dat die over 2 dagen ineens positief word...

20. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Ik heb een beetje rond gekeken op internet en het beste is pas om te testen als je ongeveer 14!dagen overtijd bent..geeft mij wel iets geruststelling..hopelijk jullie ook..xxx

Deel Deze Pagina