Ik word gek van de spanning... Ik voel me zwanger, heb allerlei klachtjes maar heb gisteren nega getest. Mijn nod is eigenlijk over ongeveer een week (weet nooit helemaal zeker) maar ik dacht, ik voel me al zo misselijk enzo, er zit vast al wel wat hcg in m'n lijf. erg he! Toch nog even een weekje wachten dan maar. Naar mijn idee was mijn eisprong al twee weken geleden, dus denk dat ik deze maand een kortere cyclus heb.
Ik heb gisteravond en vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die gaf een heel licht 2e rose streep aan moest hem echt onder een lamp houden om hem te zien.vanmorgen dokter gebeld kreeg doktersassistente aan de tel en die zei dat een lichte streep niks betekende en ik het over 4 dagen nog maar eens moest proberen. terwijl ik van de verloskundige hoorde op deze site dat een lichte streep ook zwanger betekend
En en en en en en en en en en ? Ik duim voor je, vooral omdat we zo goed als gelijk liepen met onze cyclus
Loutje, een streep is inderdaad een streep... zolang het echt een gekleurde streep is. Ik heb al een paar keer een indroogstreepje gehad, dus een grijzig streepje... :-? Maar zolang ie dus wel roze (of blauw) is, kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent hoor!
Gisteravond zo moe dat ik geeneens meer test heb gekocht. Vandaag dan maar. Iedereen die zwanger is:van harte!
Ah dan kan ik je ook feliciteren GEFELICITEERD! ik was niet helemaal zeker of de streep duidelijk genoeg was, dus durfde eerst nog niet te feliciteren
mijn controle streep is donkerpaars en mijn test streepje is even breed als de controle streep en heeeeeeeel licht rose van kleur tis echt moeilijk te zien..ik heb hem nu nog naast me liggen ( na 2 uur) en je ziet hem nog steeds ietsjes (hij verdwijnt dus niet)
Morgen of overmorgen toch nog een keer testen. Want als het lichtroze is moet hij haast wel positief zijn..
ja heb hem gisteravond ook getest ook erg lichtrose bijna niks maar onder de lamp zie je wel iets..nu is ie heeeeeel iets donkerder geworden
Anders even een digitale test ophalen, daar kun je echt niet omheen als die positief is, die is gewoon super duidelijk. Ik had eerst ook een heeeeeeel vaaaaaaag streepje, direct erna getest met een digitale en die was wel duidelijk ZWANGER en de dag erna nog eentje van kruidvat gedaan en die was ook nog erg licht maar wel beter zichtbaar (blauwe streepjes)
voel me wel een beetje een drammerd haha..ach ja ben nu 6 dagen over tijd heb nog 1 test over (zijn van die goedkope via internet van mat-care gewone strips zonder plastic omhulsel) heb wel gekeken of het niet een vouw was ofzo van het papier maar dat was het niet. ik doe vrijdag nog een test met die goedkope en anders wacht ik tot volgende week..xxx