NOD December 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nikkie80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    pff kan iemand mij helpen dan?of zag ik gewoon schaduw :(:(:(

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Waarmee, Loutje?

3. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik word gek van de spanning... Ik voel me zwanger, heb allerlei klachtjes maar heb gisteren nega getest. Mijn nod is eigenlijk over ongeveer een week (weet nooit helemaal zeker) maar ik dacht, ik voel me al zo misselijk enzo, er zit vast al wel wat hcg in m'n lijf. :) erg he! Toch nog even een weekje wachten dan maar. Naar mijn idee was mijn eisprong al twee weken geleden, dus denk dat ik deze maand een kortere cyclus heb.

4. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Ik heb gisteravond en vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die gaf een heel licht 2e rose streep aan moest hem echt onder een lamp houden om hem te zien.vanmorgen dokter gebeld kreeg doktersassistente aan de tel en die zei dat een lichte streep niks betekende en ik het over 4 dagen nog maar eens moest proberen. terwijl ik van de verloskundige hoorde op deze site dat een lichte streep ook zwanger betekend

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    En en en en en en en en en en ?
    Ik duim voor je, vooral omdat we zo goed als gelijk liepen met onze cyclus ;)

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    foto van de test staat in mijn album....

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Loutje, een streep is inderdaad een streep... zolang het echt een gekleurde streep is. Ik heb al een paar keer een indroogstreepje gehad, dus een grijzig streepje... :-? Maar zolang ie dus wel roze (of blauw) is, kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent hoor! :)

8. Chidori

Chidori Actief lid

16 nov 2007
    228
    0
    0
    Belgiƫ
    @nieuwbegin: ik zie wel een streep hoor

9. Danii

Danii Actief lid

24 nov 2007
    113
    0
    0
    @nieuwbegin: ik zie ook een streepje hoor

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Gisteravond zo moe dat ik geeneens meer test heb gekocht.
    Vandaag dan maar. :rolleyes:

Iedereen die zwanger is:van harte!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nieuwbegin, ik vind 'm duidelijk positief! Gefeliciteerd! :)

12. Niet meer actief

@ nieuwbegin, jij bent dus echt wel zwanger :D
    Gefeliciteerd!

13. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    -Nieuwbegin: deze test is nog duidelijker positief dan mijn eerste test, alvast GEFELICITEERD ! ;)

14. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    Nieuw Begin: die test is positief! ik zie duidelijk een lichte streep! Gefeliciteerd!

15. Chidori

Chidori Actief lid

16 nov 2007
    228
    0
    0
    Belgiƫ
    Ah dan kan ik je ook feliciteren
    GEFELICITEERD! :D

ik was niet helemaal zeker of de streep duidelijk genoeg was, dus durfde eerst nog niet te feliciteren :)

16. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    mijn controle streep is donkerpaars en mijn test streepje is even breed als de controle streep en heeeeeeeel licht rose van kleur tis echt moeilijk te zien..ik heb hem nu nog naast me liggen ( na 2 uur) en je ziet hem nog steeds ietsjes (hij verdwijnt dus niet)

17. Niet meer actief

Morgen of overmorgen toch nog een keer testen.
    Want als het lichtroze is moet hij haast wel positief zijn..

18. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    ja heb hem gisteravond ook getest ook erg lichtrose bijna niks maar onder de lamp zie je wel iets..nu is ie heeeeeel iets donkerder geworden

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Anders even een digitale test ophalen, daar kun je echt niet omheen als die positief is, die is gewoon super duidelijk.
    Ik had eerst ook een heeeeeeel vaaaaaaag streepje, direct erna getest met een digitale en die was wel duidelijk ZWANGER en de dag erna nog eentje van kruidvat gedaan en die was ook nog erg licht maar wel beter zichtbaar (blauwe streepjes) ;)

20. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    voel me wel een beetje een drammerd haha..ach ja ben nu 6 dagen over tijd heb nog 1 test over (zijn van die goedkope via internet van mat-care gewone strips zonder plastic omhulsel) heb wel gekeken of het niet een vouw was ofzo van het papier maar dat was het niet. ik doe vrijdag nog een test met die goedkope en anders wacht ik tot volgende week..xxx

Deel Deze Pagina