NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey, ik weet niet of iemand mijn bericht had gelezen, en of jullie het al hebben gehaald..
    maar bij de kruidvat heb je spenen die licht geven in het donker...
    wij hebben er al 1 gehaald...
    is mss een leuke tip;)

knuf naliey

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    gedicht? dat van die spenen had ik gelezen maar een gedicht is mij blijkbaar ontglipt?!

Ik ga nu even op kraamvisite! tot later

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Yeah!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw moor plaatje hoor :D *lief*

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    sorry moest bericht zijn...
    haha komt denk ik omdat ik tv zit te kijken en het woordje gedicht voorbij kwam..
    maar bedoel het bericht over de spenen...:p

veel plezier op kraamvisite...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    misschien ben ik erg naief hoor maar zijn jullie nooit bang dat jullie straks met babyspullen zitten thuis maar nooit een kind mogen krijgen...

en hebben jullie met je mannetje besproken want als ....
    - het niet lukt.....
    - wanneer ga je dokteren....
    - 1 van de twee onvruchtbaar blijkt te zijn....

of ben ik misschien raar dat wij het daar al over gehad hebben... :rolleyes:

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    wij hebben het er al over gehad...
    morgen gaan we naar de gyn..
    mijn ventje wil niet adopteren maar andere oplossingen wil hij zeker proberen als het niet op de natuurlijke manier kan...
    maar stel dat er "nooit" een kindje komt bij ons dan schenken we de spullen aan een goed doel of mensen uit de omgeving.
    maar we hopen dat er ooit wel een kindje komt..

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nee hoor meid!
    Is niet raar!
    Het is juist goed als je alles gaat bespreken met je hubbie wat er mis kan gaan
    En waar je samen doorheen wilt gaan...

Want de medische molen is niet niks...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb een stel bij mij in de buurt die nu twee jaar bezig zijn voor een kleine....maar ze willen niet gaan dokteren omdat ze bang zijn dat ze elkaar verwijten gaan maken als ze weten aan wie het ligt....

misschien raar van mezelf hoor maar ik vind het raar.....
    hoop niet dat ik nu iemand voor het hoofd stoot hoor want het is gewoon mijn mening maar als je daar bang voor bent, is je relatie dan wel sterk genoeg....ik kan me niet voorstellen dat ik het mijn vriend kwalijk zou kunnen nemen hoe graag ik ook wil.....hij kan er toch ook niks aan doen als het aan hem ligt....maar ieder zijn mening maar ik vraag me dan af...hoe graag wil je het....

weet niet waarom ik dit zeg maar wilde het gewoon ff kwijt....

10. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik snap je helemaal hoor. Zo denk ik er ook over al weet ik niet of je zo direct kunt oordelen over hun relatie, het kan misschien ook angst voor het onbekende zijn.

Wij hebben de eerste onderzoeken gehad nu (zijn inmiddels 16 maanden bezig) maar eigenlijk is er tot nu toe niets aan de hand en dus ook niet een 'schuldige' al weet ik zeker dat het niet uit zou maken. Mijn man zegt zelfs dat hij hoopte dat het aan hem lag omdat hij bang was dat ik me zou gaan schuldig voelen mocht het aan mij liggen.

Als het bij ons niet mocht lukken of er toch iets mis zou zijn, willen wij wel het een en ander proberen maar mijn man wil niet dat het mijn gezondheid in gevaar brengt. Want met z'n 2-en zijn we ook heel gelukkig, een kindje zou alleen maar een aanvulling zijn en niet iets dat ons compleet maakt, want dat zijn we al samen.

Trouwens... ik had vandaag wel erg veel sl**m dus hopenlijk is mijn temperatuur nu morgenochtend eindelijk verhoogd en kan het wachten beginnen.

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Wat een geklets zeg, heb een uur lang bij gelezen ;)

Over het hebben van een voorkeur wanneer je kindje geboren wordt: in het begin vonden we het ook sneu als een kindje in december jarig zou zijn, maar we zijn er toch voor gegaan toen omdat we beseften dat je het niet zo kunt plannen. Nu blijkt hoe moeizaam het ons afgaat ben ik blij dat we die maand niet over hebben geslagen en denk ik er sowieso totaal anders over. Ik ben al dolblij als ik zwanger raak en het kindje is gezond. Het is een wonder om zwanger te raken en dat wonder wil ik absoluut niet laten beïnvloeden door welke maand het is.
    Als ik deze maand zwanger raak zou ik uitgerekend zijn rond mijn verjaardag. Het is wel iets dat in de familie zit. Mijn broer is op mijn vaders verjaardag geboren en mijn 2 tantes zijn geboren op mijn opa's verjaardag. Ik hoop dat dat een voorteken is dat dit onze maand wordt, dan cijfer ik mijn eigen verjaardag wel ieder jaar weg, maar laat het nu eindelijk eens lukken ;)

@Puzzcat, nee ik vind niet dat je dan dom bezig bent. Het hebben van een huur/koopwoning en het wel/niet hebben van een baan heeft helemaal niks te maken met een kinderwens.
    En bovendien, het is door Mare ook al gezegd, mijn moeder had ook een bijstandsuitkering en ik heb ook nooit iets gemist, was juist sneller blij met kleine dingen en ik denk dat het absoluut geen kwaad kan dat een kind opgroeit met het besef dat je niet alles zomaar kunt kopen en dat je er eerst voor moet sparen, daar is toch niks mis mee. Belangrijkste is dat jullie je kindje met liefde kunnen opvoeden, daar heeft hij/zij meer aan dan aan een groot duur huis en de duurste merkkleding. Dus... nee, ik vind niet dat je dan dom bezig bent.

groetjes toetje

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

nee heb ik niet omdat ik zeker weet dat we vruchtbaar zijn ik zelf ben super vruchtbaar heb volgens de arts 2 eisprongen per maand

13. vlademira

hallo meiden ik heb sinds vanmorgen de volgende dingen
    ben misselijk heb zin aan bananen die ik niet lust mijn buik is opgezet mijn borsten voelen raar mijn tantvlees tintelt (weet niet of dat een sympthoom is ) steken in mijn onderbuik extreem veel last van vanginale afscheiding wat denken jullie ?

14. vlademira

hallo meiden ik heb sinds vanmorgen de volgende dingen
    ben misselijk heb zin aan bananen die ik niet lust mijn buik is opgezet mijn borsten voelen raar mijn tantvlees tintelt (weet niet of dat een sympthoom is ) steken in mijn onderbuik extreem veel last van vanginale afscheiding wat denken jullie ?

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Op basis van je symptomen....zou ik zeggen, dat het zomaar zou kunnen!
    Ik duim voor je!

16. vlademira

kan dat zo snel dat je sympthomen hebt heb ik bij Quinten namelijk nooit gehad

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het zou zomaar kunnen.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook heel snel symptomen.

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @vlademira.

Wat is jouw zoontje al groot zeg!
    Nu al 78 cm, wat een reus.
    Leuk hoor.

19. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Op dag 19 van je cyclus lijken me dit onmogelijk zwangerschapsverschijnselen. Het zou natuurlijk kunnen maar het is behoorlijk vroeg. Zou het niet je eisprong kunnen zijn of weet je wanneer die geweest is?

20. vlademira

die heb ik al 2 keer gehad heb ovulatie test gehad

Deel Deze Pagina