NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    2x :rolleyes: en op welke dagen dan? Langer dan een week geleden? Want zo lang duurt een innesteling gemiddeld.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben weer weg.....

fijne avond...

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

op de 10e en op de 18e

4. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    Hey Vlademira

Dankjewel voor alles he? Ik zie je morgen ok? Je hoeft me alleen te brengen, terugbrengen doet de vriend van Said. Is dat goed?

tot morgen meid. Sterkte met de test morgenochtend ben benieuwd. Ik hoop dat we samen zwanger zijn volgend jaar.

doeg doeg.

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hoi,

Effe een vraagje: wij moeten vanavond klussen vanwege samenlevingstest. Normaal douche ik 's ochtends als we 's avonds geklust hebben omdat het echt niet prettig ruikt dan (sorry voor dit vieze detail). Maar nu vraag ik me af of dat morgenochtend ook mag doen. Dus... als wij vanavond klussen, mag ik dan morgen douchen of is dit absoluut niet de bedoeling? Weet iemand dat?
    Alvast bedankt voor het antwoord.

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    volgens mij wel.
    je mag zoiezo minimaal 10 min niet gaan staan na de "daad" ..
    je mag dan ook niet naar de wc enz...
    daarna wel.. maar ik weet niet zeker of je de volgende dag mag douche.
    ikzelf doe t wel omdat ik het ook niet erg lekker vind ruiken...

7. vlademira

zal ik morgen gaan testen of nog ff wachten ?
    wat denken jullie ?

8. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Lieve meid, er is geen test die 9 dagen voor NOD al positief geeft, dus dan heb je misschien onnodig toch een teleurstelling als hij negatief is. Ik zou nog minimaal 1 week wachten maar eigenlijk gewoon tot je NOD.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @puzz..ik wil even zeggen dat ik echt onwijs veel respect heb hoe jij in jou situatie, je staande heb gehouden en houd!

Geloof me, een paar jaar geleden had ik door een goede baan superveel geld en door een fout ben ik heel hard naar beneden gekletterd..en zit nu ook met een WAO uitkering..ik ben er wel achter gekomen dat geld helemaal niet gelukkig maakt, maar dat het wel handig is :)

En ik sluit me bij degene aan(sorry weet effe niet meer wie) die zei, als jullie er allebei aan toe zijn, is dat het belangrijkste! En het is echt zo!

Zo tante Sas heeft gesproken!

liefssss

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou ik weet niet waar je arts zijn diploma gehaald heeft maar 2 eisprongen op 2 verschillende weken is lichamelijk onmogelijk
    Door de hormoon progesteron!
    Als je toch 2 eisprongen hebt (en denk dat die vent/vrouw aan het geinen was met je) dan is er nu wat mis met je hormoonhuishouding

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hihi Dank je meid!
    En wat erg dat je in de wao bent geraakt...
    Het leven kan hard zijn...

Knuffs ikke

12. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    las ergens iets over wat als.. situaties..

ja hebben wij het ook over gehad en daardoor ook wel ffkes met elkaar wat woorden gewisseld.. grrt! ;)

maaruh tjah uiteindelijk we sluiten donorzaad uit... maar opties zoals adoptie laten we open staan..

wel staan wij nu aan het begin van de mmm! aan elk voordeel zit zn nadeel..
    er is al gezegd dat het waarschijnlijk wel icsi gaat worden...
    dus is niet niks.. maar we gaan er wel voor!
    we zien wel wat er op ons pad komt.. en hopelijk mag het ook nog eens een klein wondertje betreffen..

en nee ik vind het dus niet raar dat je dit dus bespreekbaar maakt.. heel goed juist! zo zie je ook weer hoe ver een man meedenkt heh.. ;) mijne is nogal vaak teruggetrokken.. en zo merk je toch dat hij er mee mee bezig is dan dat ik dacht :) wel heeel lief ook!

dames slaap zacht voor straks! ik zeg totsnel weer!

liefsss

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zo dames wat een geklets
    hier even een klein berichtje van mij dan
    kon niet alles onthouden
    puzz als jullie er samen aan toe zijn hoop ik van harte dat je heel snel zwanger mag zijn natuurlijk vooral omdat het ook al zolang duurt
    KNUFFEL

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Zo het was zeker weer gezellig vandaag zo te zien. even n poging om te reageren op wat ik onthouden heb:
    *Net zoals de meesten vind ik ook dat Puzzcat er gewoon voor moet gaan. Je kunt voor een kindje zorgen, het onderhouden en een liefhebbende mama zijn, da's t belangrijkste. Stel je voor dat je het nog jaren uitstelt en dat het dan niet meer zou kunnen ofzo.. Gewoon nu doen!
    *Over twee kids vlak na elkaar. Ik scheel ook maar heel weinig met mn zus en we waren vroeger echt beste vriendinnetjes. Alleen maar leuk :D . Ik heb overigens wel eens gehoord dat als je twee kinderen vlak na elkaar krijgt er meer kans is dat er iets mis is met de tweede, o.a. dat de tweede verminderd vruchtbaar zou kunnen zijn. Weet niet of dit waar is.
    *Mn mannetje en ik hebben het ook wel eens gehad over wat als we echt onvruchtbaar zouden zijn. Gelukkig zou hij ook alle medische opties zeker willen benutten. Ik zou denk ik eventueel wel adoptie willen, maar hij absoluut niet. Ik zou dat dan wel erg moeilijk vinden. ik hoop heel erg dat het nooit zover komt [-o< (ook voor alle anderen trouwens!)
    *@Annie: fijn dat je eindelijk een positieve test hebt! Ik zou zeker zoveel mogelijk klussen, gewoon iedere dag!

15. vlademira

dat klopt ook ik maaak te veel oestrogeen aan

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    doe mij er dan één :p

we zijn net op kraamvisite geweest. het was erg gezellig en het was een super lief kindje. en dan komt het weer hè: dan kunnen jullie alvast oefenen. ja haha ik zou liever me eigen kind hebben maar ja...

op het moment ligt het dus aan mij dat het niet lukt en ergens voel ik mij daar wel schuldig over. als één van ons echt onvruchtbaar zou zijn zouden we dat elkaar echt niet kwalijk nemen. ik weet wel al dat ik medicijnen zou gebruiken maar niet zou kiezen voor in vitro en dergelijke.

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Nana,
    Ik ben er ook heel blij mee. Gister hebben we geklust. Stom, want had vandaag beter uitgekomen. Haha!
    Maarja, zo meteen maar weer. Wat vervelend! Hihi!

18. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    hallo meiden,

Ik ben er ook weer! Kregen vanavond onverwacht visite en we hebben gezellig de hele avond over babees gepraat!

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ook leuk! Heb jullie niet gehoord, anders had ik wel even mee gekletst. Haha! :)

20. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Mare, ik had vanmiddag precies hetzelfde, leuk om zo'n kleintje in je armen te hebben, maar het is toch anders! Het liefst heb je er één van je zelf in de armen!

Ik hoop zo dat je eisprong snel komt! Het lijkt me enigszins wrang om te lezen dat sommige vrouwen 2 krijgen en je er nog geen één......

Deel Deze Pagina