NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    haha, we praten anders hard genoeg. M'n mannetje is het nu alweer een beetje zat. Eerst de hele avond praten en dan gaat zijn vrouw ook nog online zitten beppen!

Obsessie, nee hoor, gewoon een grote wens!

Annie, moet jij nog niet naar bed? een beetje klussen.....?

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    haha, erg vervelend inderdaad ;) , maar je weet er vast wel raad mee :oops:
    @Mare: Kan ik me heel goed voorstellen. Natuurlijk is er geen rationele reden om je schuldig te voelen en je mannetje ziet het vast ook niet zo, maar ja.. we zijn niet altijd rationeel he. Vind het trouwens ook vervelend als vrouwen die net zijn bevallen of zwanger zijn opmerkingen maken over ons en een kindje, zeker als ze me niet zo goed kennen. Het is niet onaardig bedoelt, maar ja, als je niet weet of die persoon er mee bezig is (en of het niet lukt) is het op zn zachtst gezegd niet zo slim :rolleyes: op dit moment zijn er 3 collega's zwanger en omdat we van de zomer net zijn getrouwd, vraagt iedereen ook de hele tijd aan mij of ik al zwanger ben. Weet dat het niet lullig is bedoeld, maar ik wordt er echt gek van :thumbdown:

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Rustig aan! Had vanmiddag pas een positieve test, dus dan duurt het nog 24 tot 48 uur. Moet het daarom maar een beetje uitstellen. Haha, nee geintje. Komt voor elkaar.
    Baal wel dat ik nog niet weet hoelang het kan duren. Hoop dat mijn temp morgen omhoog schiet, dan weet ik tenminste dat mijn ei is geweest.

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja, ach ik ben niet de enige die geen eisprong heeft en ik denk ook dat ik echt niet mag zeuren. als ik naar andere meiden kijk waar het al zo lang duurt. maar je hebt wel gelijk heel af en toe dan denk ik hoe kan het dat een vriendin gelijk zwanger was in de eerste ronde en mijn schoonzus in de eerste ronde en ik niet. niet eerlijk maar we zouden het allemaal wel in de eerste ronde willen natuurlijk.

ik ga naar bed misschien heeft m'n man nog zin om te klussen...

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

nana dat is erg irri idd net zo irri als je 2 weken overtijd bent en ze elke dag vragen of je al bent bevallen :rolleyes:

6. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Nana, dat herken ik! Wij zijn afgelopen juni getrouwd en toen wij begin juli terug kwamen van huwelijksreis, was de eerste vraag "ben je al zwanger?"

Ik werd er spontaan misselijk van en niet omdat ik zwanger was! En nog steeds vragen mensen of het al zo ver is...... zeer irritant!

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb daar ook last van. Wij zijn in mei getrouwd. Nu wordt er elke keer gespeculeerd wie de volgende zwangere is en iedereen kijkt dan naar mij. Vind het wel grappig dat ze gissen, maar mocht het niet lukken, dan ga ik me daar wel aan storen denk ik.

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Helemaal mee eens. Je zou toch zeggen dat mensen beter moeten weten, zeker degene die zelf kinderen hebben. grrrr :x :x

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah zeg dat wel je hebt het er al moeilijk mee omdat je nog niet zwanger bent( of dat je overtijd loopt) gaan ze ook nog heletijd lopen vissen :evil:

10. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    hallo allemaal !

vanochtend weer ongesteld geworden, baal ontzettend !
    enige voordeel dat het weer precies optijd is, lees soms ook meiden
    waarvan het zolang duurt, dat lijkt me helemaal erg !

ik mag op 22 december hopen op het mooiste kerstkado wat ik me kan wensen !:D

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou idd! Heel vervelend kunnen sommige mensen zijn. Als je net bezig bent, dan is het nog niet zo erg. Maar stel dat je al een tijd bezig bent, dan wordt het toch wel heel erg irri. Je zegt dan toch niet dat je al een tijd bezig bent.
    Een collega (en vriendin) van mij weet dat we bezig zijn. Zij gaf vorige keer al aan dat zij er iets van gaat zeggen. Niet van dat we bezig zijn, maar zo van stel dat er iemand een kinderwens heeft en het lukt niet. Vind ik wel erg fijn! Zij heeft niet eens kinderen.

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, en ook als het wel lukt, maar als je het nog even niet wilt vertellen. Het is bij ons zo erg dat zodra je een sjuutje bestelt ipv een biertje, er gelijk 3 mensen vragen ' oh ben je ook zwanger'. Terwijl iedereen toch weet dat je het als je wel zwanger bent niet gelijk aan iedereeen wilt vertellen. Maar goed, ik draaf een beetje door geloof ik :( Hoop maar dat het snel lukt, als het dan eenmaal zichtbaar is , is dit geen issue meer :D

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Da's idd erg fijn, zo'n vriendin :thumup:

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jammer meid! Op naar een nieuwe ronde en hopelijk een roze ronde!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat is het toch ;leuk via ebay winkelen wat vinden jullie hier van net gekocht voor paar euro's :D

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy
    25: LadyJoey
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

146 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:35onv7xs]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:35onv7xs]
    • Vul je informatie in.[/*:m:35onv7xs]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:35onv7xs]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:35onv7xs]

@Ilona: Dat is balen meid :x! Maar welkom in de mini. Moge December ook een roze maand voor jou worden :D !

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Sjooo, ga weer naar mn bedje toe. Weltrusten & veel klusplezier voor de klussers!

18. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Voor mij idemdito! Ik duik ook mijn bedje in!

tot morgen!

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Weltrusten en bedankt!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Welterusten meiden

Deel Deze Pagina