@ Toetje; succes vandaag! Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen vandaag...... @ Knippy, ik duim voor de 4de! Anders wordt het inderdaad wel cru om op de 31ste weer ongesteld te worden
snap dat je hierdoor van slag raakt...dikke knuffel. Ik zou daarom ook je vriendin nog niets vertellen, pas na de echo. Je zegt dat ze zich ook al zo druk maakt dus... Maar ja, dat is mijn mening
Ik persoonlijk zou nog even niks zeggen maar snap ook dat het wel moeilijk zal zijn. maar ik denk dat het voor je vriendin beter is als ze het niet weet. @Mcellie Thank ik duim ook dat het de 4de is hoop echt niet met oud en nieuw
goede morgen, ja ik zou het ookp as vertellen als zij zich een beetje rustiger voelt. @djaar: ja ik ben in mei gestopt. wat een ellende... @pearl veel plezier vanvond @toetje: wat vervelend hoe de avond gegaan is. ik hoop dat de uitslagen van de samenlevingstest wel goed zijn! en dan was ik kwijt wat ik nog wilde zeggen.
Ik kan niet inschatten hoe jullie vriendschap is, maar ik zou zeggen volg je hart. als jij ergens in dat weekend het gevoel hebt dat je het wel kan en moet vertellen dan moet je het doen. het ligt denk ik heel er aan die vriendin en aan de situatie of het kan. en oh ja @bruisje fijn voor jou dat jullie er toch voor willen gaan. ik hoop dat het dan ook snel mag lukken!
goedemorge meiden, Ik mocht van dochter lief uitslapen om 10 uur schrok ik wakker van ow ze moet eten haha was dan ook al 12½ uur geleden Het is al bij december meiden Hoop dat iedereen hier roze test
Goede morgen, Misschien is het goed om het ook andersom bekijken. Ik zou het als vriendin zijnde niet prettig vinden om pas later te horen dat mijn vriendin een vmk heeft gehad. Lijkt mij ook een lastig dilemma.
denk dat ik het wel ga vertellen. Achterhouden voelt niet goed, ook al is het om haar niet ongerust te maken. Het gesprek komt er vast vanzelf wel op, niet te veel dramatiseren maar juist nadruk leggen op het feit dat het zo spannend is dat ik er ook mee bezig ben. (al was het bij haar de eerste ronde al raak, zonder ontpilperiode of wat!) lief dat jullie meedenken! xx
Ik zag de discussie over de leefstijl die je hebt als je een kindje krijgt: Mijn mening ondertussen is: het komt nooit uit als je alleen maar met werk en geld bezig bent! Een kindje krijg je wanneer het zo mag zijn, en niet wanneer werk, woning ed afgerond zijn. Mijn ex had het altijd maar over carriere en woning, maar vooral over geld. (we kunnen het niet betalen!) 2 Vriendinnetjes van mij hebben niet veel centen maar wel een heel gelukkig leven met elkaar en nu de kleine. Dat is toch veel meer waard dan geld of iets?
Weten jullie wat mij vandaag opviel? (komt ie weer:ego bericht) Ik zit al op dag 43, met een normale cycus zou ik dus al voor de tweede keer mijn ei moeten hebben hoewel ik nog geen één heb gehad. Volgen jullie mij? zo gaat het wel enorm hard. Met een normale cyclus zou ik ook al in ronde 7 ofzo zitten... ja zlke dingen ga je dan ineens bedenken. het slaat volgens mij helemaal nergens op maar ja...
Passagierslijst NOD december 2008 i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg 1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy 25: LadyJoey 26: Girl84 & Chantallie24 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 147 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:5qfn5jv4] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:5qfn5jv4] Vul je informatie in.[/*:m:5qfn5jv4] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:5qfn5jv4] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:5qfn5jv4]
Ik kon het niet laten;heb net een test gedaan. negatief Had het eigenlijk wel verwacht,ben ook niet zo geduldig. Als ik het maandag nog niet ben dan ga ik pas weer testen.