ik sluit me maar aan bij jullie, kans op zwangerschap wordt nu een stuk kleiner.. verlies nu een beetje bloed..
Toetje, vervelend als het op zo'n manier moet en dan niet goed lukt. En lastige uitslag van de test... wat moet je daar nou weer mee? Mukje, mijn beste vriendin probeert al zwanger te raken sinds mijn eerste zwangerschap. Mijn dochter is nu bijna twee en in oktober heb ik een miskraam gehad. Dat van die miskraam heb ik die vriendin niet verteld. Ik weet niet precies waarom niet, maar op één of andere manier was ik bang haar pijn te doen omdat ik alweer een tweede keer zwanger was (ook al is die keer niet goed gegaan).
hmm, Ik wilde mezelf ook even in de lijst erbij zetten, maar dat is niet helemaal goed gegaan.... kan iemand dat ff voor me doen? NOD 9 december Bedankt!
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy 25: LadyJoey 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 150passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2tn1nqw9] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2tn1nqw9] Vul je informatie in.[/*:m:2tn1nqw9] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2tn1nqw9] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2tn1nqw9]
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy 25: LadyJoey 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 151passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3hnpoz5k] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3hnpoz5k] Vul je informatie in.[/*:m:3hnpoz5k] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3hnpoz5k] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3hnpoz5k]
welkom alle nieuwe dames hier ff snel ik heb me vandaag toch zo'n buikpijn word ook alleen maar erger eingelijk zou dit toch nog een innsteling kunnen zijn aangezien ik me ei een dag eerder heb gehad en volens de calculator gister met een normale ei me innesteldag zou hebben gehad vreemd maar heb er echt last van
Thanx voor het op de lijst zetten! Ik zal niet zo actief meekletsen, we laten deze ronde een beetje voor wat het is, als het raak is is het prima en anders is het ook goed, vanaf januari gaan we er weer voor. Even een ronde rust. Veel succes allemaal en laten we hopen op heel veel roze deze ronde en geen oranje
Ik zelf ook natuurlijk heb zo'n last van me buik dus ja ow wat spannend rot laatste week is het ook bah
@toetje Heftig meid... Hebben ze je geen advies gegeven dan? Laten ze je gewoon weer naar huis lopen? Sterkte meid! Nou,wat ik straks ga "plakken" in mijn berichtje is DE reden waarom ik er niet meer mee bezig ben...(Want hubbie zijn zaad kan niet omhoog zwemmen) En dit bevestigt (jammer genoeg) dat symptomen helemaal niks hoeven te zeggen... Het progesteron veroorzaakt een duidelijk waarneembare temperatuurstijging na de eisprong, maar heeft eventueel ook andere gevolgen voor het lichaam van de vrouw, zoals het opspannen van de borsten, zich gejaagd, prikkelbaar of humeurig voelen, het uitbreken van huiduitslag, enz.
ja en helaas hebben allerlei andere hormonen ook een dergelijke werking. wat bij de een tekenen van een zwangerschap zijn, kunnen bij een ander erop wijzen dat zij ongesteld wordt. Ik ga ook helemaal nergens meer van uit. Als ik een positieve test in handen heb dan ga ik pas letten op kwaaltjes en verschijnselen!
Heej meiden! Net stiekum al een testje gewaagd en ik zie als ik goed kijken een iniemini 2de streepje. Maar omdat ik nog een beetje te vroeg ben met testen kan het nog alle kanten opgaan maar mijn gevoel zegt de goeie! we zullen zien ik ga maandag of dinsdag nog een keer testen! xxx jazy!
Hij is nog niet waarneembaar op foto's haha Zal vandeweek een foto plaatsen met 2 streepjes hihi xx jazy!
OHHH wat spannend Jazy! Misschien ben jij dan de eerste roze deze maand! Zou natuurlijk wel een super goed begin van december zijn!