@Mare: kan me je frustratie zo goed voorstellen, duim nog steeds voor een positieve test voor jou, of het nu een ovu-test of zwangerschapstest is! Ik heb gisteren getest. Negatief. Zo onzeker, FF heeft geen ei gespot deze maand (schommelende temp, oa door griep) maar afgaande op de dagen dat ik vruchtbaar slijm had, zou ik nu een dag overtijd zijn. Toch zet ik mezelf nog ff niet op "negatieve test" in de lijst, want misschien was ik te vroeg met testen (ik hoop het!). Ik hou m'n NOD op 1 december aan voor een tweede test, wil de hoop voor deze ronde nog even vasthouden...
zou wel super zijn! We zijn al meer dan een jaar bezig! en de doorvewijzing voor de gyn ligt nog klaar bij de huisarts maar op de een of andere manier heb ik geen behoefte om dat papiertje op te halen! Deze maand hebben we voor het eerst een positieve ovu test gehad! en mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben al vanaf de ei sprong! voeld als een warm buik gevoel! haha xxx jazy
@Zinah Ook voor jou heel spannend dus! Er zijn ook meiden die pas een week of zo na nod positief testen, dus er is zeker nog hoop! Ik duim voor je!
mag ik op de lijst? mijn nod is 20 december ! in het nieuwe jaar gaan we weer naar het ziekenhuis en dan gaan we met behandelingen beginnen. ben het wachten zooooooo zat! volgens de artsen moeten we spontaan zwanger kunnen raken, nou ik geloof er niets van. als het zo zou zijn waarom zou het dan langer dan 2 jaar duren?.
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy 25: LadyJoey 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 152 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:wkqnsbib] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:wkqnsbib] Vul je informatie in.[/*:m:wkqnsbib] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:wkqnsbib] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:wkqnsbib]
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy 25: LadyJoey 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: 28: Bruisje 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 152 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2qh34b8w] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2qh34b8w] Vul je informatie in.[/*:m:2qh34b8w] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2qh34b8w] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2qh34b8w] Heb mezelf er ook ff bijgezet... we gaan er toch voor...wel op ons rustige akkertje..we zien wel wanneer en hoe enz....
Zo denk ik dus ook Ik heb ook gehoort van de oude gyn dat mijn vriend mij wel kan "bezwangeren" (zo zei die vent dat ) Maar ja waarom wil dat niet? Ik voel mijn eisprong en zelfs aan welke kant het springt (ik ga namelijk liggen op die zij) Ik nam zwanger worden vitamines in ALLES deed ik om goed zwanger te worden... Als de oude gyn even MIJ had onderzocht had hij dat gezwel gezien en waren wij nu aan de iui begonnen! Grrrrr....
Hihi kan wel merken dat m'n hormonen het druk hebben. De postbode was laat vandaag en bracht net op de valreep nog even fijn een geboortekaartje mee. Met de naam erop die ik vroeger altijd in gedachten had voor een dochter. Hoppa, meteen huilbui. Sorry hoor, moet het even ergens kwijt en ik denk dat dit de plek is waar het wel begrepen zal worden...
Oww? Mijn ongi duurt altijd 3 dagen en de eerste dag moet ik perse een para innemen anders ga ik door de grond!
meiden wat denken jullie? ik heb perongeluk mijn nagel erin gekrast toen ik hem eruithaalde voor de foto test lijkt hierdoor krom