NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

nee sorry ander wou niet heb hem eruit moeten halen kon er anders geen foto van maken

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zie wel iets roze, maar zie ook dat je 8 dagen voor nod zit.

Maar was jij nou diegene die met haar vorige kindje ook nog ongesteld was geworden terwijl ze zwanger was?

zo ja, dan voorzichtig gefeliciteerd.

*en ik heb een mooie nieuwe test in mijn album staan, trots*

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dan zou ik zeggen over een paar dagen nog eens testen. er lijkt wel wat te zijn, maar of dat nou een posi streep is kan ik zo niet beoordelen.

ach zinah meid, ik heb vandaag ook al zitten huilen. tuurlijk begrijpen we jou hier!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb de foto in het groot gezien dat was wel duidelijker

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Daan, dat is inderdaad een super mooie test!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

daan dat is een prachtige test! :D

7. vlademira

de test in negatief

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Is hier absoluut de juiste plek. Huil maar lekker uit. *biedt haar schouder en twee armen aan*

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ik ga me maar eens klaar maken voor me werk. heb absoluut geen zin. hoop ook dat niemand iets verkeerds zegt vandaag want dan ga ik of heel hard schreeuwen of heel hard huilen!
    misschien tot vanavond!

10. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @thanxs milolove!
    Nou dames, ik ga koken pasta! en vanavond lekker even 2 uurtjes sporten.. en dan lekker vroeg naar mn bedje!
    Liefs

11. jazy

jazy Actief lid

Hej meiden ik heb een poging gedaan om me test in me album te zetten maar je ziet het streepje niet helaas! Het streepje zit net boven het rode stipje!

kuzz jazy

12. vlademira

ja ik zie een heel licht streepje gefeliciteerd

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zie ook een heel licht streepje. HOefde niet eens zo goed te zoeken hoor.
    (voorzichtig) gefeliciteerd hoor.

14. jazy

jazy Actief lid

Deze reacties doen me goed! ik hoop over een paar dagen een dik positieve test in me handen te hebben net zo dik als me ovu test van vandaag dan durf ik het pas echt te zeggen!

Het ik ben z....
    maar nu nog even niet hihi

xxx jazy

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    En ik ook! Voorzichtig gefeliciteerd.
    Ik had gister een positieve ovutest. Ook erg fijn, want zonder mijn ei ook geen posi zwangerschapstest. De hele dag steken gehad, rugpijn en zware benen. Net in de auto was het extreem. Nu net een test gedaan en negatief, dus kan inderdaad mijn ei geweest zijn.
    Kan het dat je snel daarna minder last hebt?
    Straks nog maar een keer klussen!

16. jazy

jazy Actief lid

ik heb vanaf me positieve ovu de ene dag minder last dan de andere! vooral last van me liezen! En last van me onderbuik maar sommige dagen voel ik helemaal niks!

groetjes jazy

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Rond kwart over vier voelde ik iets trekken links onderin. Zou dit dan mijn ei geweest kunnen zijn? En kan de pijn nu dan al minder zijn?
    Dit heb ik echt nog nooit zo heftig meegemaakt. Maarja, ik heb het er voor over.

18. jazy

jazy Actief lid

ze zeggen vooral dat het vocht is dat vrij komt voor of na het springen van het ei
    ik ervaar het zelf meer als af en toe steekjes en af en toe wat heviger

xxx jazy

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha! Nou dat vocht kan kloppen. Heb het idee dat ik leeg loop. Sorry voor de details.

20. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @annie... kan best dat je je eisprong hebt gevoeld. Je beschrijft namelijk precies mijn gevoel! Ik had serieus even heel kort het gevoel dat er iets 'knapte' in mijn buik. Behoorlijke buikpijn ook... allerlei klachten voor maar een paar uur.

Ik moet ook even iets kwijt hoor... word echt gek van de mensen die maar even plompverloren alles vragen! :confused: Herkennen jullie dit? Op een verjaardag komen als als eerste een baby in je arme gedropt krijgen? Want ja.. t werd toch wel tijd? Dat je een achteloze opmerking maakt van 'goh, wat een leuk speelgoedje' en meteen de opmerking krijgt dat alles wel voor jouw bewaard wordt. :( Of we wel kinderen willen? Niet een inleidend gesprekje maar bam meteen de vraag maar... Zoiets schijnt namelijk helemaal niet prive te zijn. En ik durf ook nog te beweren dat mocht ik ooit zwanger raken er meteen wordt geroepen dat ze het van ons al helemaal niet meer hadden verwacht.... want ja al 9 jaar samen en nog geen kind... tis toch wat!

PPpfppffff.... zo dat lucht op zeg hahahaha :)

Deel Deze Pagina