Ik zie wel iets roze, maar zie ook dat je 8 dagen voor nod zit. Maar was jij nou diegene die met haar vorige kindje ook nog ongesteld was geworden terwijl ze zwanger was? zo ja, dan voorzichtig gefeliciteerd. *en ik heb een mooie nieuwe test in mijn album staan, trots*
dan zou ik zeggen over een paar dagen nog eens testen. er lijkt wel wat te zijn, maar of dat nou een posi streep is kan ik zo niet beoordelen. ach zinah meid, ik heb vandaag ook al zitten huilen. tuurlijk begrijpen we jou hier!
Ik ga me maar eens klaar maken voor me werk. heb absoluut geen zin. hoop ook dat niemand iets verkeerds zegt vandaag want dan ga ik of heel hard schreeuwen of heel hard huilen! misschien tot vanavond!
@thanxs milolove! Nou dames, ik ga koken pasta! en vanavond lekker even 2 uurtjes sporten.. en dan lekker vroeg naar mn bedje! Liefs
Hej meiden ik heb een poging gedaan om me test in me album te zetten maar je ziet het streepje niet helaas! Het streepje zit net boven het rode stipje! kuzz jazy
Ik zie ook een heel licht streepje. HOefde niet eens zo goed te zoeken hoor. (voorzichtig) gefeliciteerd hoor.
Deze reacties doen me goed! ik hoop over een paar dagen een dik positieve test in me handen te hebben net zo dik als me ovu test van vandaag dan durf ik het pas echt te zeggen! Het ik ben z.... maar nu nog even niet hihi xxx jazy
En ik ook! Voorzichtig gefeliciteerd. Ik had gister een positieve ovutest. Ook erg fijn, want zonder mijn ei ook geen posi zwangerschapstest. De hele dag steken gehad, rugpijn en zware benen. Net in de auto was het extreem. Nu net een test gedaan en negatief, dus kan inderdaad mijn ei geweest zijn. Kan het dat je snel daarna minder last hebt? Straks nog maar een keer klussen!
ik heb vanaf me positieve ovu de ene dag minder last dan de andere! vooral last van me liezen! En last van me onderbuik maar sommige dagen voel ik helemaal niks! groetjes jazy
Rond kwart over vier voelde ik iets trekken links onderin. Zou dit dan mijn ei geweest kunnen zijn? En kan de pijn nu dan al minder zijn? Dit heb ik echt nog nooit zo heftig meegemaakt. Maarja, ik heb het er voor over.
ze zeggen vooral dat het vocht is dat vrij komt voor of na het springen van het ei ik ervaar het zelf meer als af en toe steekjes en af en toe wat heviger xxx jazy
@annie... kan best dat je je eisprong hebt gevoeld. Je beschrijft namelijk precies mijn gevoel! Ik had serieus even heel kort het gevoel dat er iets 'knapte' in mijn buik. Behoorlijke buikpijn ook... allerlei klachten voor maar een paar uur. Ik moet ook even iets kwijt hoor... word echt gek van de mensen die maar even plompverloren alles vragen! Herkennen jullie dit? Op een verjaardag komen als als eerste een baby in je arme gedropt krijgen? Want ja.. t werd toch wel tijd? Dat je een achteloze opmerking maakt van 'goh, wat een leuk speelgoedje' en meteen de opmerking krijgt dat alles wel voor jouw bewaard wordt. Of we wel kinderen willen? Niet een inleidend gesprekje maar bam meteen de vraag maar... Zoiets schijnt namelijk helemaal niet prive te zijn. En ik durf ook nog te beweren dat mocht ik ooit zwanger raken er meteen wordt geroepen dat ze het van ons al helemaal niet meer hadden verwacht.... want ja al 9 jaar samen en nog geen kind... tis toch wat! PPpfppffff.... zo dat lucht op zeg hahahaha