Nou idd, er knapte iets in mijn buik aan de linkerkant. En snap je frustratie. Toevallig hadden we het hier gister over. Wij zijn net getrouwd en krijgen nu al elke keer de vraag: niet zwanger? of jij bent de volgende! Best irritant. Nu zijn wij nog niet zo heel lang bezig, maar als we verder zijn dan zou ik het echt niet meer leuk vinden. Ach, wij waren zondag 13 jaar samen en pas een half jaar getrouwd.
pfff wat kletsen jullie veel.... ga niet terug lezen sorry is te veel....heb ik nog iets gemist? xxxx
Gister was hij positief en net licht streepje. Ik voelde hem om 16.00 uur volgens mij springen. Heb nu ook veel minder pijn. Vanavond vroeg genoeg om te klussen of moet ik mijn man nu naar boven trekken? Gister ook wel geklust hoor.
Ik zie ook een streepje meid heel voorzichtig gefeliciteerd en op naar een dikke roze streep voor de duidelijkheid
ik heb vanaaf nog 4 testen gekocht nu van de kruidvat doe er strax nog 1 morgen ochtend 1 en die andere 2 bewaar ik voor na mijn nod
Hou je ons op de hoogte? Spannend! Mijn schoonzusje teste twee dagen voor nod met Kruidvat en CB digitaal al positief.
vanavond is wel optijd maar naar boven trekken kan ook spannend zijn hihi... oh vladimira spannend zeg.....
Oja, dat was jij die twee eisprongen heeft. Bofkont. Hoe is dat mogelijk? Echt bizar. En beide goed geklust?
serieus twee....dus ik had eigenlijk nog ff door moeten gaan met ovu testen...ben gestopt na mijn ei te hebben gevonden maar het kan dus dat je zelfs een week later nog een ei krijgt...
Pfffffffff meiden, gisteren 1 dagje niet geweest en moest echt wel 20 pagina's teruglezen. @lieselke; jeetje wat een verhaal zeg over dat huwelijk. het is soms toch ook werkelijk waar niet te geloven. Hoe is het gesprek vandaag gegaan? @toetje; wat balen zeg dat ze jullie vandaag geen goed nieuws kunnen brengen. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. En wat goed dat je de moed er in houd! @jazy; dat word spannend..............ik duim voor je
avond allemaal, hoe is het hier? we zijn vandaag naar de gyn geweest (1ste afspraak), er is veel info verteld.. en we hebben huiswerk gekregen.. ik moet vanaf de eerste dag van me volgende ongi beginnen met testen tot de eerste dag van die daarop.. (ben nu 4 dagen dus moet nu weer een maand wachten ) ik moet dan de 3e 5e en 8e dag van me cyclus bloed laten prikken... me ventje moet ook iets inleveren... we hopen natuurlijk dat er niks uit de test komt. maar dan is het de vraag hoe het dan komt dat we "nog" geen beeb hebben. mijn ventje zelf denkt dat het aan hem ligt omdat hij 3 jaar met chemicaliën heeft gewerkt, en begint maandag bij zijn nieuwe baas waar hij niet met die stoffen hoeft te werken... maar of het nou wel of niet aan hem ligt ik wil hem niks kwalijk nemen... zoals hier al eerder is gezegd (volgens mij was dat op dit forum) dat je ook gelukkig bent/kunt zijn zonder beeb...een beeb is een aanvulling (wat uiteraard wel erg leuk is).. maar we blijven in ieder geval hopen.. 6 feb is de nieuwe afspraak... zo ik heb me verhaal weer gedaan.. en verder blijf ik hier lekker bijlezen hihi.. knuf naliey