NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Hallo allemaal.

Spannend hoor. Binnenkort zullen de eerste roze vrouwen zich melden hoop ik.

Een voorzichtig gefeliciteerd met de onduidelijke test. Ik hoop dat je snel een duidelijke positieve test hebt.

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Is het dan niet zo dat je juist niet zwanger raakt daardoor?
    Ben je ook getest op progesteron dan?

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

nee was ik toen nog te jong voor verder er niet meer voor heen geweesten ik kan heel goed zwanger raken zie banner is door de pil heen gekomen

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    2 eisprongen een week uit elkaar kan toch niet?
    Ik had zelf deze week 2x een positieve ovu test een week uit elkaar, volgens FF kan er maar 1x een eisprong plaatsvinden (wel kan binnen 1/2 dagen 2 eitjes springen, maar niet met een week ertussen). Het kan zijn dat je lichaam bezig was om zich voor te bereiden op de eisprong, maar omdat die niet gelukt is het een week later weer probeert.... aldus FF en mijn google kennis.
    Hoe kom je erbij dat het wel mogelijk is, heb je dat van een Gyn gehoord?

Ben erg benieuwd vanwege mijn dubbele ovu testen deze maand..

5. vlademira

ik loop al sinds dat ik 10 ben bij de gyn hiervoor heb ook altijd een speciaale anticonceptie pil gehad een hele zware maar nog door de pil heen zwanger geraakt ben eens 2 hele maanden geopserveert 3 keer perdag een echo elke dag en zo hebben ze het ontdekt was geen pretje

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Dus jij hebt wel eens (of altijd) een dubbele eisprong die meerdere dagen uit elkaar ligt? Ik zit de laatste 10 min weer onwijs te googlen en overal staat dat een dubbele eisprong in 1 en dezelfde LH piek plaats vind.
    Hoe heet dat wat jij hebt waardoor je een dubbele eisprong kan hebben?

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    * breekt even in*

ooooo Dames, bijna december, dat het een super mooie roze maand mag worden! :D

ff strooien:
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

Succes!

* zwaait even en breekt uit*

8. vlademira

weet niet meer precies zal de gyn eens vragen als ik weer heen moet

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

om even wat hcg op te vangen!!!!

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo weer een hoop gebeurd en gekletst hier. Ben hier weer druk aan het klussen. Nog geen ei gevonden...

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    weer heel wat geschreven meiden en ik ben al weer alles vergeten volgens mij!

@naliey ik hoop dat je toch wat zal hebben aan al die testjes enzo. heel vervelend als je zo veel onzekerheid hebt.

verder iedereen veel plezier met klussen en ik ben super benieuwd naar de eerste duidelijke zwangerschapstesten!

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Even een vraagje. Ik denk dat ik vandaag mij eisprong heb gehad, want het erge steken gehad en voelde iets knappen. Nu nog wel zeurderige buikpijn. Ooit heb ik iets gelezen over het niet in bad gaan. Is het verstandig als ik nu in bad ga? Want ik geloof dat mijn mannetje nu het bad laat vollopen.

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hoi Meiden
    Wat is er een hoop gekletst! Ik heb het momenteel heel erg druk met van alles en nog wat. ga morgen heerlijk een weekendje weg! relaxen en tot rust komen. Ik heb de laatste dagen dat mijn reuk zich versterkt. Ruik de vreemdste luchtjes, dat is wel raar aangezien ik volgende week nar het zh moet naar de kno ivm mijn verstopte neus! Kan niet zonder neusspray! Misschien een voorteken? We wachten af tot 5 dec. Oja de testmarathon haal ik niet ivm ZH bezoek. Ga vooraf testen. Dus 4 december.

groetjes inkerbell

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Weet iemand het? Want het bad is nu vol.

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy
    25: LadyJoey
    26: Girl84 & Chantallie24 & Moor
    27:
    28: Bruisje
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

152 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:1ohcxzmz]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1ohcxzmz]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1ohcxzmz]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1ohcxzmz]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1ohcxzmz]

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    sorry weet het echt niet.

trusten meiden. morgen ben ik er pas 's avonds denk ik. ik laat me tattoeage uitbreiden ^-^

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Bedankt voor je reactie en weltrusten!

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @mare, oeeeh spannend, hier ook een tattooliefhebber! Wat laat je uitbreiden? De laatste die ik gezet heb is op mijn pols, een latijnse tekst, in het engels vertaald, in so many words, the blessed one en dan een kruisje(vanwege het overlijden van mijn pa) maar dat nooit meer, heb zo een pijn gehad hahahahah

anyway, sterkte!

@annie, volgens mij maakt het niet zoveel uit, mja zeker weten doe ik het niet? misschien googlen?

@vladi(wist ff je hele naam niet :)) 2 eisprongen, wat bijzonder, laatst een docu gezien, in the womb, waar dat ook verteld werd, alleen was de tussentijd korter volgens mij?

liefs..

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Google geeft niets bijzonders aan. Zal dan wel geen probleem zijn. Maar bedankt voor je reatie.

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

vladimire ben zo benieuwd naar je test laat je het gelijk weten dit streepje zag ik in elk geval gelijk hoefde echt niet te zoeken
    ga nu ook naar bed truste

Deel Deze Pagina