Hallo allemaal. Spannend hoor. Binnenkort zullen de eerste roze vrouwen zich melden hoop ik. Een voorzichtig gefeliciteerd met de onduidelijke test. Ik hoop dat je snel een duidelijke positieve test hebt.
nee was ik toen nog te jong voor verder er niet meer voor heen geweesten ik kan heel goed zwanger raken zie banner is door de pil heen gekomen
2 eisprongen een week uit elkaar kan toch niet? Ik had zelf deze week 2x een positieve ovu test een week uit elkaar, volgens FF kan er maar 1x een eisprong plaatsvinden (wel kan binnen 1/2 dagen 2 eitjes springen, maar niet met een week ertussen). Het kan zijn dat je lichaam bezig was om zich voor te bereiden op de eisprong, maar omdat die niet gelukt is het een week later weer probeert.... aldus FF en mijn google kennis. Hoe kom je erbij dat het wel mogelijk is, heb je dat van een Gyn gehoord? Ben erg benieuwd vanwege mijn dubbele ovu testen deze maand..
ik loop al sinds dat ik 10 ben bij de gyn hiervoor heb ook altijd een speciaale anticonceptie pil gehad een hele zware maar nog door de pil heen zwanger geraakt ben eens 2 hele maanden geopserveert 3 keer perdag een echo elke dag en zo hebben ze het ontdekt was geen pretje
Dus jij hebt wel eens (of altijd) een dubbele eisprong die meerdere dagen uit elkaar ligt? Ik zit de laatste 10 min weer onwijs te googlen en overal staat dat een dubbele eisprong in 1 en dezelfde LH piek plaats vind. Hoe heet dat wat jij hebt waardoor je een dubbele eisprong kan hebben?
* breekt even in* ooooo Dames, bijna december, dat het een super mooie roze maand mag worden! ff strooien: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Succes! * zwaait even en breekt uit*
Zo weer een hoop gebeurd en gekletst hier. Ben hier weer druk aan het klussen. Nog geen ei gevonden...
weer heel wat geschreven meiden en ik ben al weer alles vergeten volgens mij! @naliey ik hoop dat je toch wat zal hebben aan al die testjes enzo. heel vervelend als je zo veel onzekerheid hebt. verder iedereen veel plezier met klussen en ik ben super benieuwd naar de eerste duidelijke zwangerschapstesten!
Hoi meiden, Even een vraagje. Ik denk dat ik vandaag mij eisprong heb gehad, want het erge steken gehad en voelde iets knappen. Nu nog wel zeurderige buikpijn. Ooit heb ik iets gelezen over het niet in bad gaan. Is het verstandig als ik nu in bad ga? Want ik geloof dat mijn mannetje nu het bad laat vollopen.
Hoi Meiden Wat is er een hoop gekletst! Ik heb het momenteel heel erg druk met van alles en nog wat. ga morgen heerlijk een weekendje weg! relaxen en tot rust komen. Ik heb de laatste dagen dat mijn reuk zich versterkt. Ruik de vreemdste luchtjes, dat is wel raar aangezien ik volgende week nar het zh moet naar de kno ivm mijn verstopte neus! Kan niet zonder neusspray! Misschien een voorteken? We wachten af tot 5 dec. Oja de testmarathon haal ik niet ivm ZH bezoek. Ga vooraf testen. Dus 4 december. groetjes inkerbell
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy 25: LadyJoey 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: 28: Bruisje 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 152 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1ohcxzmz] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1ohcxzmz] Vul je informatie in.[/*:m:1ohcxzmz] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1ohcxzmz] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1ohcxzmz]
sorry weet het echt niet. trusten meiden. morgen ben ik er pas 's avonds denk ik. ik laat me tattoeage uitbreiden ^-^
@mare, oeeeh spannend, hier ook een tattooliefhebber! Wat laat je uitbreiden? De laatste die ik gezet heb is op mijn pols, een latijnse tekst, in het engels vertaald, in so many words, the blessed one en dan een kruisje(vanwege het overlijden van mijn pa) maar dat nooit meer, heb zo een pijn gehad hahahahah anyway, sterkte! @annie, volgens mij maakt het niet zoveel uit, mja zeker weten doe ik het niet? misschien googlen? @vladi(wist ff je hele naam niet ) 2 eisprongen, wat bijzonder, laatst een docu gezien, in the womb, waar dat ook verteld werd, alleen was de tussentijd korter volgens mij? liefs..
vladimire ben zo benieuwd naar je test laat je het gelijk weten dit streepje zag ik in elk geval gelijk hoefde echt niet te zoeken ga nu ook naar bed truste